Elzia Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sorger har jeg vært igjennom flere ganger i livet mitt. Til tross for mine 20 år. Jeg hadde tenkt å bli gammel med denne mannen. faktisk. Og jeg er ikke den typen som binder meg lett. Jeg ville gitt alt for å vite at han elsket meg tilbake igjen. Jeg sitter her, og ser alle faktaopplysningene, og alt dere sier, men jeg kan ikke tro at kjærligheten bare har gått en vei. Har den det? Vet jeg svaret? Vet idet hele tatt han svaret selv? Pokker! Hei... Jeg vet hvordan du har det... Jeg er sammen med en narkoman. Dvs. eks narkis. Vi har vært sammen i to og et halvt år og er tom. forlova. Men han sprekker innimellom. Og det vet jeg ikke om jeg kan leve med. senest i dag hørtes han rusa ut. Vi har et avstandsforhold jeg er redd han ikke takler. Men jeg fatter og begriper bare ikke hvordan jeg skal komme gjennom den sorgen som nå skal komme. Jeg klarer ikke tanken på å bare være ferdig med han. Jeg elsker han over alt på denne jord, vi er soulmates og alle minnene gjør meg gal... jeg tror jeg rives i stykker innvendig. Men jeg takler ikke disse sprekkene hans, og ikke minst løgnene. til vanlig er han i arbeid, og er snill som dagen er lang. jeg trodde det skulle fungere. Men det er visst sant som de sier. Et forhold til en rusmisbruker kan ALDRI fungere. Beklager at jeg høres litt bitter ut nå, men jeg ville bare si at du er ikke alene! Klemmer fra medsøster* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162550-vi-er-ikke-sammen-lenger-jeg-kan-ikke-tro-det-er-sant/page/2/#findComment-1054733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.