Gå til innhold

Klitoris- og vaginalorgasme

Anbefalte innlegg

Gjest tilfreds, men

Jeg lurer litt på hva som egentlig er forskjellen. Selv har jeg forskjellige typer orgasmer, noen kjennes mer lokale, mens andre går gjennom hele kroppen. Uansett må jeg ha stimulering av klitoris (gjerne sammen med annen stimulering).

Noen som kan beskrive forskjellen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162565-klitoris-og-vaginalorgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det tar lengre tid å få en vaginal orgasme,men at den til gjengjeld kan føles dypere eller sterkere på en måte.

Synes også det lettere å få vaginal orgasme hvis jeg bruker hjelpemidler,det er sjelden jeg får vaginal orgasme under samleie.

Bruker man f.eks en dildo kommer man lettere til på alle punkter.

Men sex med kjæresten er selvsagt best,eller med kombinasjon av han og lekesakene...

En klitorisorgase er som et kraftig nys, en vaginal er som en eksplosjon.

Men iallfall for meg finnes det et problem med vaginalorgasmen. Hvis jeg er på kanten og den innledende kriblinga har startet, og han ikke klarer å holde igjen lenger - da blir jeg helt desperat. Har lyst til å løpe ut på gata og fange en nabo eller noe. Jeg må ha det, bare må ha det!

Og dæ lyt skje fort!

Og det nytter ikke med kunstige surrogater, må være ekte vare.

Gjest ensomfårdetsnartigjen

En klitorisorgase er som et kraftig nys, en vaginal er som en eksplosjon.

Men iallfall for meg finnes det et problem med vaginalorgasmen. Hvis jeg er på kanten og den innledende kriblinga har startet, og han ikke klarer å holde igjen lenger - da blir jeg helt desperat. Har lyst til å løpe ut på gata og fange en nabo eller noe. Jeg må ha det, bare må ha det!

Og dæ lyt skje fort!

Og det nytter ikke med kunstige surrogater, må være ekte vare.

haha.... det kan underskrives.

En vaginalorgasme er mye 'dypere' og varer lenger.

Klitorisorgasme kan ikke sammenlignes.

De som har hatt en vet forskjellen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...