Gå til innhold

Først Keisersnitt -Så Vanlig fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest anastasia28

Da jeg var gravid i 8 mnd med min nå 2 år gamle datter, fikk jeg HELLP - Syndrom (en alvorlig form for svangerskapsforgiftning) og hun måtte tas med keisersnitt. Jeg synest dette var veldig tøft, både selve snittet og etterpå. Er fortsatt etter 2 år øm i såret..

Det jeg lurer på er om hvordan det eventuelt blir ved neste fødsel.

Vil jeg kunne føde normalt? Er redd for at såret skal sprekke opp (Vet at det høres teit ut..),

Og så har jeg knekt halebenet som liten.. dette fikk jeg problemer med under forrige graviditet, da bekkendet begynte å "løsne" ble det veldig vondt å sitte. Har fortsatt ganske vondt i halebenet. Hvordan vil det da bli under en fødel?? (En MR undersøkelse sa at det hadde grodd litt skjevt/til siden..)

så som dere skjønner er jeg redd for å bli gravid,- fordi jeg nødvendigvis jo også må gjennom fødelen,, på den ene eller andre måten.. Men jeg ønsker jo at min datter skal få iallefall ET søsken :-)

Setter ator pris på om noen vil svare meg, spes. hvis dere har erfaring med vanlig fødsel etter keisersnitt. eller vanlig fødsel med tidligere brukket haleben(bekkenløsningsplager)

Pingla

Fortsetter under...

Jeg hadde hastesnitt med storesøster, og 14 mnd senere fødte jeg lillesøster vaginalt - helt uten problemer. JEg var også livredd for livmorruptur, men det skjedde ikke (og det skjer uhyre sjelden).

De på føden vil være litt ekstra på vakt når man føder vaginalt etter et keisersnitt, men vi er mange som har gjort det uten at det har blitt noen problemer ut av det.

Når det gjelder halebenet ditt så har jeg ikke noe godt svar.

Gjest anastasia28

Jeg hadde hastesnitt med storesøster, og 14 mnd senere fødte jeg lillesøster vaginalt - helt uten problemer. JEg var også livredd for livmorruptur, men det skjedde ikke (og det skjer uhyre sjelden).

De på føden vil være litt ekstra på vakt når man føder vaginalt etter et keisersnitt, men vi er mange som har gjort det uten at det har blitt noen problemer ut av det.

Når det gjelder halebenet ditt så har jeg ikke noe godt svar.

takk for det :-)

Da vet jeg iallefall at det er mulig å ha en normal fødsel etter keisersnitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...