Gå til innhold

Kjærlighet ved 1 blikk?

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig/lykkelig...

Noen som tror på dette?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg møtte en fyr ute på byen forrige helg. Vi har kontakt hele tiden, hver dag, nesten hver time.. Jeg tror jeg er blitt forelsket.eller jeg er blitt forelsket.. Han sier han har falt helt for meg. Men så bor jeg nordpå og han i Oslo.. Vi skal treffes snart igjen.. og gjett om jeg gleder meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162639-kj%C3%A6rlighet-ved-1-blikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg på!!

3.møte med kjæresten min forstod jeg at jeg var forelska. Da han kysset meg den kvelden så jeg stjerner og alt som

var :)

Etter å vært sammen under 1.mnd sa vi første gangen at vi elsket hverandre. Og det var første gang jeg hadde sagt det til noen. (Jeg er 23år)

Når har vi vært sammen i over 1år og har det helt toppers sammen. Flytta sammen etter et halvt år å det var bare

drømmen! :)

Jeg er den som har møtt alt for mange frosker og aldri blitt skikkelig forelska.. Men den gangen var det min tur!

Man vet når man har funnet den rette..

Og du.. Jeg og kjæresten min kommer også fra hver vår kant av landet. Jeg fra Romsdal og han fra Rogaland. Men tror nok kjærligheten overvinner evt. problem som kommer opp pga avstand.

Lykke til. Ikke gi slipp på denne gutten. :)

Klem fra

Gjest ulykkelig/lykkelig...

Det tror jeg på!!

3.møte med kjæresten min forstod jeg at jeg var forelska. Da han kysset meg den kvelden så jeg stjerner og alt som

var :)

Etter å vært sammen under 1.mnd sa vi første gangen at vi elsket hverandre. Og det var første gang jeg hadde sagt det til noen. (Jeg er 23år)

Når har vi vært sammen i over 1år og har det helt toppers sammen. Flytta sammen etter et halvt år å det var bare

drømmen! :)

Jeg er den som har møtt alt for mange frosker og aldri blitt skikkelig forelska.. Men den gangen var det min tur!

Man vet når man har funnet den rette..

Og du.. Jeg og kjæresten min kommer også fra hver vår kant av landet. Jeg fra Romsdal og han fra Rogaland. Men tror nok kjærligheten overvinner evt. problem som kommer opp pga avstand.

Lykke til. Ikke gi slipp på denne gutten. :)

Klem fra

ååh så godt å høre dette..

Jeg har gått rundt å trodd at jeg var skikkelig rar.. at jeg kunne ikke være forelsket i denne fyren _allerede_ men jeg er det.. Vi har den rette tonen sammen når vi prater, alt er så deilig. Lengste tiden som vi ikke prater sammen er når man sover og er på jobb (bruker å prate i pausen i tlf med han :))

Jeg tror det kan bli et dyrt forhold.. både med tanke på tlf regning og reisene :) men jeg har aldri i mitt liv hatt det så bra som nå (er 23 år jeg å...)

Håper dette varer for alltid :)

ååh så godt å høre dette..

Jeg har gått rundt å trodd at jeg var skikkelig rar.. at jeg kunne ikke være forelsket i denne fyren _allerede_ men jeg er det.. Vi har den rette tonen sammen når vi prater, alt er så deilig. Lengste tiden som vi ikke prater sammen er når man sover og er på jobb (bruker å prate i pausen i tlf med han :))

Jeg tror det kan bli et dyrt forhold.. både med tanke på tlf regning og reisene :) men jeg har aldri i mitt liv hatt det så bra som nå (er 23 år jeg å...)

Håper dette varer for alltid :)

Du er absolutt ikke rar!

Bare utrolig heldig.

Så moro å lese det du har skrevet. Får meg til å tenke på da jeg traff samboeren min.

Ble glad nå jeg..på dine vegne :)

Klem fra

Annonse

Gjest Lykkelig/ulykkelig...

Du er absolutt ikke rar!

Bare utrolig heldig.

Så moro å lese det du har skrevet. Får meg til å tenke på da jeg traff samboeren min.

Ble glad nå jeg..på dine vegne :)

Klem fra

Du aner bare ikke hvor glad jeg er for det du og de andre har skrevet.. Nå føler jeg meg mye tryggere på meg selv, og at jeg skal virkelig gå for dette.. For det er dette jeg vil :) Han er noe helt anna enn noen av de andre jeg har møtt før. Helt utrolig å tenke på at man bare kan gå rett på _den rette_ ute på byen :) vi gjorde det bokstavlig talt.. Vi gikk i hverandre. Unnskyldte oss for hverandre.. så begynte vi bare å prate. Det var et eller annet med han som gjorde meg interessert i å prate med han. Og det som var ekstra spesielt var at han faktisk var nordlenning han å.. men bodde i oslo :) Det var det praten begynte først i.. at vi oppdaget at vi var begge nordfra :) og møttes på en uteplass i Oslo *Smiler*

Gjest pokkern

Du aner bare ikke hvor glad jeg er for det du og de andre har skrevet.. Nå føler jeg meg mye tryggere på meg selv, og at jeg skal virkelig gå for dette.. For det er dette jeg vil :) Han er noe helt anna enn noen av de andre jeg har møtt før. Helt utrolig å tenke på at man bare kan gå rett på _den rette_ ute på byen :) vi gjorde det bokstavlig talt.. Vi gikk i hverandre. Unnskyldte oss for hverandre.. så begynte vi bare å prate. Det var et eller annet med han som gjorde meg interessert i å prate med han. Og det som var ekstra spesielt var at han faktisk var nordlenning han å.. men bodde i oslo :) Det var det praten begynte først i.. at vi oppdaget at vi var begge nordfra :) og møttes på en uteplass i Oslo *Smiler*

nei no ble eg sinnsykt misunnelig..ingenting e så spennende som ett forhold der det er love ved første øyeblikk.. happy for you :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...