Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sheraton

Hei alle sammen.

Vi er nå i gang igjen med nytt forsøk. Det jeg lurer på er: Bruker nå Puregon inj. og har følt at det skjer "noe" der nede. Akkurat som det trykker litt eller er oppblåst. Bruker 125IE. Er dette normalt? Husker ikke hvordan det var sist. Er ett par år siden. Jeg er litt engstelig fordi aller første gangen ble jeg overstimullert. Har nå bytta lege og er redd for å ikke bli oppfulgt på samme måte.

Dette ble en litt lang historie, men jeg kan komme tilbake til saken.

Hvordan føler dere andre det?

Takknemmelig for svar.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162686-bare-lurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Jeg har satt puregon sprøyter i ca. 10 dager og skal sette eggløsn.sprøyte i kveld. Begynte med 300ie og gikk ned til 200, også 250 nå siste 4 dagene. så det varierer sikkert. Dette er andre søskenforsøk. Vi skal ta ut egg på onsdag. jeg er også oppblåst og øm i eggstokkene, og det har jeg vært hver gang. Det er nesten så jeg gleder meg til å ta ut egg, for at trykket skal lette til (og jeg er ikke overstimulert), men det er jo ømt etterpå også. Det går sikkert fint, men du kan jo sjekke med legen din. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162686-bare-lurer/#findComment-1053408
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...