Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor slår alle gutter opp med meg? Typen min gjorde det slutt for 4 dager siden. Vi var sammen i 2 måneder, men det var de beste månedene i mitt liv! Han er 16. Jeg har kjent ham i over ett år. Jeg savner ham så! Hva skal jeg gjøre? Jeg gråter hele tiden, og klarer ikke å sove, noe som går utover skolen. Jeg avr jomfru før jeg ble sammen med ham. Nå føler jeg at jeg har kastet bort noe til en jeg ikke kunne stole på likevel, er jeg unormal? Hva skal jeg gjøre nå? Jente 15

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162687-alle-sl%C3%A5r-opp-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

KJærlighetssorg er helt grusomt enten man er 15 eller 35. I den første perioden etter at man har blitt dumpet, så føles livet meningsløst.

Det som er helt sikkert, er at det går over!

Det er faktisk ganske lenge å være sammmen med noen i 2 mnd når man er på din alder, så det er ikke unormalt at et slikt forhold tar slutt.

Tenk på det positive, ta kontakt med venninner som kan hjelpe deg med å komme igjennom kjærlighetssorgen.

Det er ikke flaut at han har gjordt det slutt med deg. Du må bare tenke at det finnes ny muligheter.

Det at du har hatt sex med ham er ikke verdens undergang. Veldig får blir gift med sin ungdomskjæreste. Jeg tror at du skal være glad for at du mistet jomfrudommen din mens du var i et forhold. Mange har sex for første gang med noen de ikke kjenner engang.

Husk at livet går videre!

KJærlighetssorg er helt grusomt enten man er 15 eller 35. I den første perioden etter at man har blitt dumpet, så føles livet meningsløst.

Det som er helt sikkert, er at det går over!

Det er faktisk ganske lenge å være sammmen med noen i 2 mnd når man er på din alder, så det er ikke unormalt at et slikt forhold tar slutt.

Tenk på det positive, ta kontakt med venninner som kan hjelpe deg med å komme igjennom kjærlighetssorgen.

Det er ikke flaut at han har gjordt det slutt med deg. Du må bare tenke at det finnes ny muligheter.

Det at du har hatt sex med ham er ikke verdens undergang. Veldig får blir gift med sin ungdomskjæreste. Jeg tror at du skal være glad for at du mistet jomfrudommen din mens du var i et forhold. Mange har sex for første gang med noen de ikke kjenner engang.

Husk at livet går videre!

Godt sagt!

Husker selv min første kjærlighet.Jeg var veldig forelsket,han var mer nysgjerrig enn forelsket.Vanskelig alder med tanke på kjærlighetslivet.

Men du kan trøste deg med at de aller fleste har vært gjennom det.

Om en stund har du kommet over det,og du treffer en ny.

Husk at du er veldig ung,og har hele livet med mange spennende opplevelser foran deg.En herlig tid venter deg!

Annonse

Prøv å bli dumpa etter 2 år! For å si det sånn, dette er noe vi alle må gjennom, du er overhodet ikke den eneste.

Slike ting er en del av å være ung, ja en del av livet rett og slett.

Det kan gjøre faen så vondt når det skjer, men jeg kan love at det går over! Lover at du finner en ny, ja sikkert flere, du er jo så ung.

Han jeg nå skal gifte meg med er min 3. kjæreste, og jeg har både blitt dumpa og dumpa folk tidligere. Har dessuten hatt flere sexpartnere også.

Så dette kommer du over, ikke vær lei deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...