Gå til innhold

Faller ikke helt til ro

Anbefalte innlegg

erta1365380668

Har vært samboer snart ett år og sammen med kjæresten min i snart to år nå.Jeg er 29 år. Har nettopp vært gjennom en ganske fæl tid med salgs depresjon og mye tenking de siste 4-5 mnd. Vet han er en topp kjæreste og venn,ingenting å utsette på han!Snill og god og har støtta meg gjennom tunge stunder.Vi tenker veldig likt og vil det samme her i livet.Han er egentlig det jeg har lett etter lenge. Men så kom depresjon og med den masse tanker rundt han og oss to.Nå veksler tankene og følelsene mine mellom "jo, dette vil jeg jo!" og "er det egentlig han jeg vil ha?" Følelsene sier innimellom at dette er rett, men så er det noe i meg som ikke faller helt til ro heller med han og meg.Vanskelig å sette fingeren på noe konkret og hvorfor jeg har disse tankene. Er han ikke "den rette" likevel? Har jeg vanskelig med å binde meg? (vært singel for det meste). Hvorfor veksler det sånn fra at det føles rett til å tvile?Har hatt det topp helt fram til depresjonen 4-5mnd siden.Nå fortsatt litt kaos selv om ikke så ille som

noen mnd/uker siden. Klarer av og til ikke la være å kysse/klemme han, vennlig mobbe og små erte han. Andre ganger vil jeg bare være alene og føler ikke for kos og gøy.Vi har en utrolig fin tone sammen og ler mye. Trenger likevel ikke dette være nok? Eller forventer jeg for mye av et forhold? Er frustrert og delt i to.Slår meg ikke helt til ro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162733-faller-ikke-helt-til-ro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være tøft å føle 100 prosent at man elsker samboeren sin når man har en depresjon.Det er viktig at man ikke foretar seg noe overilt i denne perioden.

Jeg har opplevd noe lignende.Syntes i perioder at sambo var en dust,at han var pinglete og feig i forskj.sammenhenger..han som er verdens snilleste og mest omtenksomme mann!

Dette tror jeg var utslag av at jeg selv hadde dårlig selvbilde.

Nå da jeg har det bedre,ser jeg klart for et varp han er!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...