Gjest ccmm Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hei. Har i slutten av september fått satt inn en hormonspiral,husker ikke navnet. Etter 2 uker fikk jeg menstrasjonen tilbake(fikk en datter i juli) Nå har jeg hatt småblødninger i ca 3 uker.Er dette normalt?.Til vanlig varte blødningene i maks tre dager. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 mener det kan være en svært lang innkjøringsfase,med småflekker i trusa, men deretter er alt fryd og glede! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Ja, det er normalt med mer eller mindre blødninger i mange måneder. Her inne mente de fleste at det ga seg i løpet av 6mnd, mens gynekologen som satte inn min hormonspiral, mente det kunne ta enda lenger tid. Jeg har hatt den fra beg. av sept. og har nesten ikke blødd i det hele tatt. Bittelitt de første dagene, og nå hadde jeg to dager med småblødning. Men ingenting særlig å snakke om. Så jeg har vært heldig. Men det er foreløpig. Alt er visst normalt til det stabiliserer seg. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det er helt vanlig at hormonspiralen (Levonova) i starten gir slike blødningsforstyrrelser med småblødninger i stedet for de regelmessige menstruasjoner. De vanlige blødninger reduseres med 80-90% og 20% mister menstruasjonen totalt. Hormonspiralen er meget sikker, nesten som sterilisering, men når den fjernes, kommer fruktbarheten fort tilbake. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Gjest tante_r Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Man kan ha små blødninger i opp til ett år tror jeg Min hormonspiral kom plutselig bare ut igjen av seg selv.......så hver ops på det da. 0 Siter
Gjest tubal-kandidat Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Det er helt vanlig at hormonspiralen (Levonova) i starten gir slike blødningsforstyrrelser med småblødninger i stedet for de regelmessige menstruasjoner. De vanlige blødninger reduseres med 80-90% og 20% mister menstruasjonen totalt. Hormonspiralen er meget sikker, nesten som sterilisering, men når den fjernes, kommer fruktbarheten fort tilbake. Vennlig hilsen Mette H Moen Er det bare Levonova som tilbys i Norge? Hva med Mirena - ? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Er det bare Levonova som tilbys i Norge? Hva med Mirena - ? Levonova og Mirena er samme produkt, bare forskjellig navn i ulike land Hilsen Mette H Moen 0 Siter
Gjest tubal-kandidat Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Levonova og Mirena er samme produkt, bare forskjellig navn i ulike land Hilsen Mette H Moen Ah, takk for oppklaringen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.