Gå til innhold

Hvordan er forholdet deres?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært sammen og hvordan fungerer forholdet deres? Er dere "kjærester" eller går det mest på rutine? Finner dere på romantiske ting sammen? Holder dere hender når dere er ute?

Hvordan er det i deres forhold?

Spør først og fremst de som bor sammen og har vært sammen en stund.

skulle ønske vi var litt flinkere til å finne på ting sammen, men vi koser mye, holder hender, har et greit sexliv, har det morro sammen og trives i hevrandres selskap. Men skulle ønske vi var mer ramantiske med hverandre.

Vi har bodd sammen i fem år, har ingen barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162810-hvordan-er-forholdet-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i 10 år og gift i litt over 5. Flyttet sammen etter å ha vært sammen i litt over 2 år. Vi har to barn som er 3,5 og snart 5 år gamle.

Forholdet er trygt og rolig. Mannen min er god og snill men har 1 romantisk hårstrå som han sjelden finner igjen. Jeg savner det, selvsagt. Men han har så mange andre gode kvaliteter at jeg overlever...

Vi er trygge på hverandre og trives med å være sammen. Vi kan krangle så busta fyker, men vi blir alltid venner igjen. Ville ikke bytte han bort.

Vi har vært sammen i 18 år, gift i 15!

Vi er selvsagt ikke like forelsket som da vi traff hverandre, tror faktisk ikke på folk som sier at de er det etter så mange år. Men, det kommer selvsagt an på hva en mener med "forelsket", for meg betyr det å bli skjelven i knærne når du vet at HAN kommer, vel, DET blir jeg ikke lenger!

Men, jeg er mer glad i ham en noengang! Han viser på 1000 forskjellige måter at han elsker meg, uten at han kommer med roser hver dag! Kysser og klemmer gjør vi hver dag, og han SER det om jeg en dag trenger ekstra oppmerksomhet!

Har forresten to barn, 10 og 14!

mvh

Vi har vært sammen i 10 år og gift i litt over 5. Flyttet sammen etter å ha vært sammen i litt over 2 år. Vi har to barn som er 3,5 og snart 5 år gamle.

Forholdet er trygt og rolig. Mannen min er god og snill men har 1 romantisk hårstrå som han sjelden finner igjen. Jeg savner det, selvsagt. Men han har så mange andre gode kvaliteter at jeg overlever...

Vi er trygge på hverandre og trives med å være sammen. Vi kan krangle så busta fyker, men vi blir alltid venner igjen. Ville ikke bytte han bort.

Høres ut som oss omtrent :-)

Vi har vært gift i fem år og har fire barn i alderen 4 - 13 år.

Folk som kjenner oss sier at vi ser alltid nyforelska ut, og det er nok mye sant i det ;o)

Prøver å være positive og romantiske overfor hverandre også i en travel hverdag.

Sender noen mailer til hverandre et par ganger i uka hvor vi forteller hverandre koslige ting ;o)

Tar gjerne et bad sammen med et glass vin til,selv om det er onsdag.

Tja ; slike ting samt at vi har en felles hobby.

Vi spiller dart hver mandag på klubb, også trener vi sammen sånn noenlunde fast.

fei1365380229

Vi har vært sammen i 13 år, gift i 10 år og har 4 barn sammen.

Vi har det veldig fint sammen, setter pris på "de gode samtalene" :o).

Vi gjør ikke så mye sammen bare oss to og det savner jeg litt, det er vanskelig å få barnevakt til 4 unger. Men i dag skal vi på kino, jippi.

Jeg føler da at jeg er forelsket innimellom, ikke sånn som i begynnelsen, men det er en mer "sikker" forelskelse nå.

Vet ikke om vi er sånn kjemperomantiske, vi kjøper ikke blomster eller gaver i ett sett.

Jeg har det ihvertfall kjempefint og jeg har 100 % støtte i mannen min det merket jeg når jeg nå i år har vært kjempesyk.

Annonse

Er gift på 18. året, vi har tre barn sammen. Vi er masse kjærester fremdles, sørger for å ha tid på kveldene for oss selv. Dette blir ikke mindre viktig ettersom årene går. Viktig å ta vare på forholdet!

Det å gå ut sammen begrenser seg jo litt, ettersom vi har små barn. Men ihvertfall annenhver mnd. forsøker vi å komme oss ut på konsert eller ut og spise sammen bare vi to eller i godt selskap.

Romatisk hjemmekos med f.eks. et bad sammen, spise middag hjemme med stuen kun opplyst av stearinlys f.eks....

Vi har ellers nokså ulike interesser, som vi dyrker hver for oss. Det er også viktig.

Gjest andemor73

Har vært sammen i 8 år og bodd sammen i 4 av dem. Har ingen barn, foreløbig.

Jeg kjenner meg godt igjen med det du sier mht rutine, vane ol. Kveldene går gjerne med til tv-titting. men vi prøver likevel å være gode mot hverandre samtidig. Massere hverandre etter en slitsom dag på jobb, holde rundt hverandre osv. Ellers prøver vi å gå ut og spise av og til

Når jeg tenker noen år tilbake gjorde vi mye mer forskjellig og var mye mer sammen med venner. Vi kunne dra med venner/venners venner på heisaturer til syden, med danskebåten, hytteturer.. Tidene forandrer seg, vi forandrer oss. Noen har fått barn, noen venter barn, par har gått fra hverandre. Nå må alt planlegges og tilrettelegges for små barn, ammende og gravide.

Jeg er glad vi har klart å holde sammen til tross for at mange av vennene våre har gått fra hverandre. Så får vi heller glede oss over de gangene vi gjør noe sosialt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...