Gjest hvaskaljegtro Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Fant følgende sms fra en jente til min samboer på hans tlf i går kveld, som jeg konfronterte han med: "Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt ' var ' men du har nok en annen innstilling :-) flere tin som ' stemmer ' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid!" Han sier at han ikke skjønner at hun skriver det hun skriver. At det startet med et møte på jobb ang noe som ikke fungerte. Hun jobber i et annet selskap i det konsernet han jobber i. Han sier han har truffet henne to ganger i jobbsammenheng, hvor de har snakket litt sammen. Han sier at alt har vært veldig vanskelig i det siste. Han har hatt motgang på jobb, etc. Vi går til samtaler etter at han flyttet ut i april og nå har valgt å flytte inn igjen, helt frivillig. Han sier at det var dumt å snakke med henne om personlige ting, at han ikke skjønner hva hun mener med sms, og at han aldri skulle ha snakket med henne om personlige ting. Jeg lurer nå selvfølgelig på om de har et forhold eller i alle fall et i startgropen. Hva mener hun med det hun skriver. Jeg har stilt et ultimatium, hvor jeg har bedt han ringe henne mens jeg er der og oppklare dette hvis alt er en misforståelse slik han sier det er. Jeg vil at han skal si i fra at han vil satse på meg og forholdet og barnet vårt, mens jeg hører på. Han vil ikke gjøre det mens jeg er der sier han, men sier han skal ordne opp. Jeg kan ikke akseptere det. Jeg mener at hvis han virkelig vil satse på oss, så er det det minste han kan gjøre. Hun jobber i samme konsern som meg og jeg har telefonnummeret hennes. Har nå veldig lyst å ringe henne og si at jeg er bekymret for den kontakten de har og at det er fint at hun støtter han i jobbsammenheng, men at han har sagt at han er veldig glad i meg og vil satse på forholdet vår og nettopp har flyttet inn igjen.Og at hun bør ta hensyn til dette. Er det veldig dumt ? Han har ikke hatt kontakt med henne i den perioden vi ikke bodde sammen. Det vet jeg helt sikkert. Hva betyr denne meldingen fra henne. Hvordan ville dere ha tolket den Hva bør han gjøre for å oppklare dette og vise meg at det ikke er noe forhold mellom dem og at han vil satse på meg. Hva kan jeg "forlange" i en slik situasjon hvor han tydeligvis har gått over grensen. Jeg leser ut av mailen at hun kanskje kan være interessert i forhold med han, men har brent seg tidligere på en som har vært involvert med noen andre. Men at han virker veldig anderledes og at hun derfor tar sjansen om han er interessert. Er jeg helt på villspor da ? Vær så snill. Jeg trenger noen objektive svar her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Enten sender hun den i håp om at du skal lese den (ettersom hun skriver så "tvetydig")Men det ville jeg tolket som lite trolig. Det at han skal ringe henne mens du er der tjener ikke til noe, det kan han jo bare gjøre for så å ringe opp til henhne og si at du tvang han til det. Men det er jo mulig at han ikke har sagt til henne at dere prøver igjen. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet på den måten. Og dersom HAN er interesert i å beholde deg så brude han strekke seg til å ringe, ettersom det ikke er et urimelig krav du stiller. Kontakt for all del ikke dama! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tredjepart Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har veldig god erfaring med å få samlivshjelp fra en profesjonell utenforstående (fastlege, familievernkontor, en psykolog eller hvem dere vil). Da kan man ikke vri seg unna slike ting som dette, man får lagt alt frem i lyset og kan legge ting dødt. Jeg tror du har rett i dine mistanker om hva som har skjedd. Hun er ganske tydelig når hun åpner for at noe mer kan skje. Du må få en tydelig bekreftelse på at han avslutter det som evt er påbegynt. At det ikke nødvendigvis er riktig at du er tilstede på en slik samtale, kan være rett. Men min erfaring er at å ta det opp på en forpliktende måte med en tredjepart (familierådgiver) er veldig lurt. Selvsagt ikke bare denne saken, men alt som lå foran bruddet, og få hjelp til å starte sammen igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Enten sender hun den i håp om at du skal lese den (ettersom hun skriver så "tvetydig")Men det ville jeg tolket som lite trolig. Det at han skal ringe henne mens du er der tjener ikke til noe, det kan han jo bare gjøre for så å ringe opp til henhne og si at du tvang han til det. Men det er jo mulig at han ikke har sagt til henne at dere prøver igjen. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet på den måten. Og dersom HAN er interesert i å beholde deg så brude han strekke seg til å ringe, ettersom det ikke er et urimelig krav du stiller. Kontakt for all del ikke dama! Han har sagt han skal ringe opp og oppklare i dette. Men hvordan skal jeg vite at han virkelig gjør det. Og hvordan skal jeg vite at de ikke forsatt har kontakt. Og det som er vanskelig oppe i det hele er at han faktisk må ha litt kontakt med henne gjennom jobb uansett. Jeg tror ikke de har hatt noen fysisk kontakt enda, men jeg ser dette som et step på veien til det. Jeg skjønner ikke hvordan han kan gjøre dette nå, når han flytter tilbake. Flyttet ikke pga noen andre. Frivillig flyttet tilbake, og vil satse på forholdet. Så har vel ikke jeg hatt helt åpne armer når han kom hjem igjen, fordi jeg har vært såret og lei meg, så skylder han på det fordi han har hatt det vanskelig på jobb nå, turbulent, nedbemanninger, flyttinger, degradering etc. Han er jo vanligvis ikke en som bare betror seg til andre heller. Så hvorfor åpne seg for akkurat henne. Dette har tydeligvis skjedd veldig plutselig og uventet for han. Tror du ikke at det kan skremme henne om jeg ringer og forteller at han sa til meg i går at han var veldig glad i meg og ønsker å satse på forholdet vårt og ikke minst vi har et barn sammen ? Jeg skal ikke være sint eller usakelig. Bare fortelle henne hva han har sagt. Hun skriver jo selv at hun har blitt brent i en lignende siutasjon tidligere, hun vil vel ikke det en gang til om hun er litt fornuftig. Vi er tross alt 36 og 37 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 "Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt ' var ' men du har nok en annen innstilling :-) flere tin som ' stemmer ' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid!" Dette tolker jeg det som: Han vil, hun er i tvil. Hun er brent og forsiktig, han har en annen innstilling. Hadde vært smartere å vente til lørdag, og sett hva som skjedde/hva han sa han skulle, men gjort er gjort. Du kan forlange hva du vil. Sett dere ned sammen og la han skrive en uskyldig melding til henne. Så kan dere se hva som kommer tilbake. Hvis det er helt uskyldig, og han skjønner like lite som han sier, burde ikke det være noe problem. Meldingen kunne forsåvidt handlet om Tarot-lesing, hadde det ikke vært for denne hyggelige stunden de skal ha alene på lørdag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mobilbærta Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg skjønner hvordan du har det. Oppdaget slik med min ex... Men det som er dumt, er at man aldri kan vite sikkert om han har vært med på det, eller om hun er ute etter å få ham, og dermed gjør sånt for å ødelegge, i tilfelle du leser sms og sånt. Det er veldig sårt å oppdage sånt, man føler seg så veldig liten og lurt.. Jeg vet ikke om jeg har så veldig mange gode råd egentlig. Det er mulig det kunne ha vært lurt å gjennom føre ultimatumet, og kanskje reise bort litt og se om han tar kontakt med deg eller gir faen? Selv, med ex'en, var det slik at han hadde lagret nr til denne personen som navnet til en kamerat, men jeg begynte å skjønne at det var noe galt da han begynte å gjemme mobilen sin for meg og sånt. Til slutt fant jeg det ut, det var en jente. De hadde ikke møtt hverandre og sånn enda, hun bodde et stykke unna, så jeg vet at han ikke var utro fysisk, men jeg synes sånt som dette er å være utro allikevel. I dag bor de sammen, og jeg kunne ikke gitt mer faen i ham Bor selv sammen med verdens skjønneste gutt selv, og er bare glad jeg ble kvitt ex'en, han var egentlig ikke bra for meg, skapte bare problemer. Hvis du føler deg usikker i forholdet, så blir det ikke bedre av at han ikke klarer å ta skikkelig affære. Gi han et skikkelig ultimatum, og stå på det! Hvis du bare lar han holde på som han vil omtrent, og ikke vil gjøre mer med det av frykt for at forholdet skal ryke, så er det bare deg selv det går ut over. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Han har sagt han skal ringe opp og oppklare i dette. Men hvordan skal jeg vite at han virkelig gjør det. Og hvordan skal jeg vite at de ikke forsatt har kontakt. Og det som er vanskelig oppe i det hele er at han faktisk må ha litt kontakt med henne gjennom jobb uansett. Jeg tror ikke de har hatt noen fysisk kontakt enda, men jeg ser dette som et step på veien til det. Jeg skjønner ikke hvordan han kan gjøre dette nå, når han flytter tilbake. Flyttet ikke pga noen andre. Frivillig flyttet tilbake, og vil satse på forholdet. Så har vel ikke jeg hatt helt åpne armer når han kom hjem igjen, fordi jeg har vært såret og lei meg, så skylder han på det fordi han har hatt det vanskelig på jobb nå, turbulent, nedbemanninger, flyttinger, degradering etc. Han er jo vanligvis ikke en som bare betror seg til andre heller. Så hvorfor åpne seg for akkurat henne. Dette har tydeligvis skjedd veldig plutselig og uventet for han. Tror du ikke at det kan skremme henne om jeg ringer og forteller at han sa til meg i går at han var veldig glad i meg og ønsker å satse på forholdet vårt og ikke minst vi har et barn sammen ? Jeg skal ikke være sint eller usakelig. Bare fortelle henne hva han har sagt. Hun skriver jo selv at hun har blitt brent i en lignende siutasjon tidligere, hun vil vel ikke det en gang til om hun er litt fornuftig. Vi er tross alt 36 og 37 år. Ikke ring henne! Selv om det skulle få henne til å bryte kontakten med han, er det ikke det du trenger. Du trenger at han gjør det, at han viser helt og fullt at han velger deg. Han er jo, som du sier, 36/37 år, ikke et lite barn uten fri vilje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kan bare si hva jeg ville trodd/følt/gjort... vet jo ikke om dette er riktig for deg/dere. Jeg hadde tvilt på den forklaringa han gav. Hadde han sakt at det var kommet til feil person el. så...men når han innrømmer å ha pratet og møtt henne så ville jeg tolket det som sto i sms slik det står for å si det sånn. Ja, jeg ville trodd at det var noen følelser der, hun virker litt var men rede til å satse, som du sier. Hva han legger i det er ikke godt å si, men at han har avtalt å møtes for en lang kveld bare de sier jo sitt... Om han ikke hadde villet oppklart dette i front av meg så hadde jeg ikke stolt på ham i det hele tatt. Han skal ordne opp uten deg...men hva sier han vel ikke da til henne mon tro... I en slik situasjon ville jeg stått hardt på mitt. Selvsakt vil det ikke koste partneren så mye å gjøre ting og tang etter mitt ønske om han har ønske om å leve videre lykkelig sammen med meg. Noe snuskerier så hadde ikke jeg fortsatt forholdet iallefall. Det har jo vært slutt av en eller annen grunn også da. Men så er jeg ikke videre "god" på slike områder. Har levd for lenge og opplevd for mye... Jeg er ærlig og god og givende i et forhold og tar meg retten til å forlange dette av min partner... så her i gården hadde en slik situasjon smellt, og det med god grunn, tror jeg. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Han har sagt han skal ringe opp og oppklare i dette. Men hvordan skal jeg vite at han virkelig gjør det. Og hvordan skal jeg vite at de ikke forsatt har kontakt. Og det som er vanskelig oppe i det hele er at han faktisk må ha litt kontakt med henne gjennom jobb uansett. Jeg tror ikke de har hatt noen fysisk kontakt enda, men jeg ser dette som et step på veien til det. Jeg skjønner ikke hvordan han kan gjøre dette nå, når han flytter tilbake. Flyttet ikke pga noen andre. Frivillig flyttet tilbake, og vil satse på forholdet. Så har vel ikke jeg hatt helt åpne armer når han kom hjem igjen, fordi jeg har vært såret og lei meg, så skylder han på det fordi han har hatt det vanskelig på jobb nå, turbulent, nedbemanninger, flyttinger, degradering etc. Han er jo vanligvis ikke en som bare betror seg til andre heller. Så hvorfor åpne seg for akkurat henne. Dette har tydeligvis skjedd veldig plutselig og uventet for han. Tror du ikke at det kan skremme henne om jeg ringer og forteller at han sa til meg i går at han var veldig glad i meg og ønsker å satse på forholdet vårt og ikke minst vi har et barn sammen ? Jeg skal ikke være sint eller usakelig. Bare fortelle henne hva han har sagt. Hun skriver jo selv at hun har blitt brent i en lignende siutasjon tidligere, hun vil vel ikke det en gang til om hun er litt fornuftig. Vi er tross alt 36 og 37 år. Jeg syntes mannen din er feig om han ikek kan være såpass real at han ringer mens du hører på. Jeg syntes heller ikke at du bør rinfe/kontakte henne.(da tar hun dette med mannen din, og du blir stemplet som hysterisk) Ikke gjør det selv det.. Dette er det mannen din sin jobb i å rydde opp i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 "Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt ' var ' men du har nok en annen innstilling :-) flere tin som ' stemmer ' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid!" Dette tolker jeg det som: Han vil, hun er i tvil. Hun er brent og forsiktig, han har en annen innstilling. Hadde vært smartere å vente til lørdag, og sett hva som skjedde/hva han sa han skulle, men gjort er gjort. Du kan forlange hva du vil. Sett dere ned sammen og la han skrive en uskyldig melding til henne. Så kan dere se hva som kommer tilbake. Hvis det er helt uskyldig, og han skjønner like lite som han sier, burde ikke det være noe problem. Meldingen kunne forsåvidt handlet om Tarot-lesing, hadde det ikke vært for denne hyggelige stunden de skal ha alene på lørdag. Jeg har snakket med han. Han sier han er utrolig lei seg og vil ikke ut av forholdet, men vil ikke sende melding eller ringe mens jeg er der. Sier han vil ordne opp selv. Noe jeg ikke klarer å akseptere. Tydeligvis greit for han at han da må flytte. Tror ikke at han tror på at jeg mener det. Og det er veldig vanskelig for vi har ett barn på 3 år og har nå bodd fra hverandre, det påvirket henne veldig. Og nå hadde vi bestemt oss for å satse videre. Men så var nok ikke jeg så åpen med armene og blid og fornøyd m en gang han kom tilbake at han ble usikker. Slik at han måtte få støtte et annet sted. Jeg har vært kvalm, svimmel og uvel i hele dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Han har truffet og blitt kjent med en kvinne, flørtet og kysset. Nå er han betatt / forelsket, og vet verken ut eller inn. 'Skjønner ikke hva hun skriver...', den var (ikke) god! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du får tyvlåne mobilen hans igjen og sende en melding til henne som forutsetter klart svar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har snakket med han. Han sier han er utrolig lei seg og vil ikke ut av forholdet, men vil ikke sende melding eller ringe mens jeg er der. Sier han vil ordne opp selv. Noe jeg ikke klarer å akseptere. Tydeligvis greit for han at han da må flytte. Tror ikke at han tror på at jeg mener det. Og det er veldig vanskelig for vi har ett barn på 3 år og har nå bodd fra hverandre, det påvirket henne veldig. Og nå hadde vi bestemt oss for å satse videre. Men så var nok ikke jeg så åpen med armene og blid og fornøyd m en gang han kom tilbake at han ble usikker. Slik at han måtte få støtte et annet sted. Jeg har vært kvalm, svimmel og uvel i hele dag. Ta og send en melding fra mobilen hans,og lat som du er han.Skriv noe hun må svare direkte på. Det er til pass for han når han ikke kan ringe mens du er tilstede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg ville ringt henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 "Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt ' var ' men du har nok en annen innstilling :-) flere tin som ' stemmer ' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid!" Dette tolker jeg det som: Han vil, hun er i tvil. Hun er brent og forsiktig, han har en annen innstilling. Hadde vært smartere å vente til lørdag, og sett hva som skjedde/hva han sa han skulle, men gjort er gjort. Du kan forlange hva du vil. Sett dere ned sammen og la han skrive en uskyldig melding til henne. Så kan dere se hva som kommer tilbake. Hvis det er helt uskyldig, og han skjønner like lite som han sier, burde ikke det være noe problem. Meldingen kunne forsåvidt handlet om Tarot-lesing, hadde det ikke vært for denne hyggelige stunden de skal ha alene på lørdag. Jeg har tenkt,tenkt,tenkt på denne meldingen og vi har snakket sammen masse. Han har hatt problemer på jobb i det siste pga nedbemanninger og degraderinger, og det han sier til meg er at han har hatt to møter m henne på jobb i forbindelse med dårlig oppfølgning fra den konsulenten i det firmaet hun jobber i som skal følge opp de som forhandlere. Og det var da de kom inn på jobb, urettferdig behandlet og hvor vanskelig det var med krav fra arb.giver, ifht. tid til familie barn etc. I tillegg sier han at de har utvekslet noen sms og han har snakket med henne et par ganger på tlf bla om lederskifte i selskapet han jobber i. En vet jo at det kan være helt feil å bare se en sms ute av sammenheng. Kan jeg ha mistolket helt det hun skriver ? Jeg sier ikke at jeg har gjort det men kan hun ha ment: At det er fint at X ikke er handlingslammet i fht jobben. At hun har vært sammen med en som har vært i samme situasjon som X er i på jobben, og at det ble vanskelig og at hun sikkert støttet han etc, men brant seg på det, og er var ifht. slike situasjoner, slik at rådene hun gir er preget av dette. Og at X har en annen instilling enn han hun var sammen med, for det har han, til tross for at han fikk masse dritt tilbakemelding, så går han på jobb, bretter opp armene og står på, viser ikke at han er sint, lei seg eller skuffet.Og at dette da stemmer med det hun har fått inntrykk av gjennom de få samtalene de har hatt. Og at hun nok er litt betatt av han, og det er spennende med hva som skjer videre for han i jobben hans og i eventuelle samtaler. Og at hun er alene nå på lørdag og har god tid hvis han har lyst å ta kontakt. Jeg vet at de ikke hadde noen avtale på lørdag, for han har avtalt for lenge siden at han skal på Brann-Lillestrøm med kompiser. Og jeg har ordnet barnevakt slik at vi kan treffes etter kampen for å ta en øl sammen. Så han kan jo da ikke ha laget noen avtale med henne, og han har heller i alle fall ikke hatt i tankene å tatt med henne på fotballkamp sammen med kompiser. Er dette bare ønsketenkning eller kan det faktisk være slik ? Vi har snakket masse sammen og han er oppriktig lei seg ut i fra det jeg har sagt til han at jeg har tolket denne sms som. Jeg har ikke spurt han om denne tolkningen ovenfor som jeg lurer på om kan være tilfelle. Han holder fast på at han aldri har truffet henne utenom arb.tid, ikke er betatt av henne og ikke ønsker noe forhold med henne. Men han synes hun er hyggelig å snakke med. Noen innspill til dette ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gggggg Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har tenkt,tenkt,tenkt på denne meldingen og vi har snakket sammen masse. Han har hatt problemer på jobb i det siste pga nedbemanninger og degraderinger, og det han sier til meg er at han har hatt to møter m henne på jobb i forbindelse med dårlig oppfølgning fra den konsulenten i det firmaet hun jobber i som skal følge opp de som forhandlere. Og det var da de kom inn på jobb, urettferdig behandlet og hvor vanskelig det var med krav fra arb.giver, ifht. tid til familie barn etc. I tillegg sier han at de har utvekslet noen sms og han har snakket med henne et par ganger på tlf bla om lederskifte i selskapet han jobber i. En vet jo at det kan være helt feil å bare se en sms ute av sammenheng. Kan jeg ha mistolket helt det hun skriver ? Jeg sier ikke at jeg har gjort det men kan hun ha ment: At det er fint at X ikke er handlingslammet i fht jobben. At hun har vært sammen med en som har vært i samme situasjon som X er i på jobben, og at det ble vanskelig og at hun sikkert støttet han etc, men brant seg på det, og er var ifht. slike situasjoner, slik at rådene hun gir er preget av dette. Og at X har en annen instilling enn han hun var sammen med, for det har han, til tross for at han fikk masse dritt tilbakemelding, så går han på jobb, bretter opp armene og står på, viser ikke at han er sint, lei seg eller skuffet.Og at dette da stemmer med det hun har fått inntrykk av gjennom de få samtalene de har hatt. Og at hun nok er litt betatt av han, og det er spennende med hva som skjer videre for han i jobben hans og i eventuelle samtaler. Og at hun er alene nå på lørdag og har god tid hvis han har lyst å ta kontakt. Jeg vet at de ikke hadde noen avtale på lørdag, for han har avtalt for lenge siden at han skal på Brann-Lillestrøm med kompiser. Og jeg har ordnet barnevakt slik at vi kan treffes etter kampen for å ta en øl sammen. Så han kan jo da ikke ha laget noen avtale med henne, og han har heller i alle fall ikke hatt i tankene å tatt med henne på fotballkamp sammen med kompiser. Er dette bare ønsketenkning eller kan det faktisk være slik ? Vi har snakket masse sammen og han er oppriktig lei seg ut i fra det jeg har sagt til han at jeg har tolket denne sms som. Jeg har ikke spurt han om denne tolkningen ovenfor som jeg lurer på om kan være tilfelle. Han holder fast på at han aldri har truffet henne utenom arb.tid, ikke er betatt av henne og ikke ønsker noe forhold med henne. Men han synes hun er hyggelig å snakke med. Noen innspill til dette ? Sikker på at han skal på kamp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sikker på at han skal på kamp? Ja det er jeg helt sikker på. Han har snakket om det lenge, vært inne på internett og bestilt biletter etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei! Dette er ikke til å misforstå. I hvert fall hvis vi skal lese meldingen slik den står. Og en slik melding skulle det bare mangle at du ikke skulle få reagere på overfor din faste samlivspartner. Jeg forstår at han vrir seg og forsøker å dempe din uro, ved å forklare seg litt bort fra det hele. Men det gjør han dårlig synes jeg. Alle lyver om utroskap, og håper at det ikke skal komme andre for øre og syne. Det er all grunn til å lure på om mannen din har et forhold på si bak din rygg. Jeg regner med at kvinnen er oppegående og vet hva hun skriver. Jeg vil fraråde deg i første omgang å gå rett på den andre kvinnen. La mannen din ta det konfrontasjonen. Det er han som må rydde opp og gjøre noe kontret, hvis det er hold i ordene hans om at det er deg han vil fortsette å leve sammen med. Ingen vil klare å godta utroskap på sikt. Det håper jeg mannen din forstår, og gjør det du ber om, nemlig å avslutte hele kontakten med kvinnen. Det er likevel et problem uløst, siden kvinnen er i deres jobbsammenheng. Det gjør det ekstra vanskelig, og vil nok gjøre deg på vakt hver gang du vet at din mann og damen evt. kan treffes. Det kan bli en verkebyll for parforholdet ditt. Det viktigste er at du og mannen din får snakket skikkelig ut om saken, og at dere klarer å gjenopprette tilliten til hverandre. Hvis ikke dere klarer det, anbefaler jeg andre og mer dramatiske løsninger. For eksempel å bytte jobb eller å flytte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1054995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis det er så ufarlig som han påstår gjør det vel ingenting å ta en telefonsamtale med henne foran deg? Hva er det han er redd for at du skal høre? Hva er det han har tenkt å si? Unnskyld meg, men det tyder på at han har noe snusk på gang hvis han heller vil flytte enn å ta et oppgjør med henne.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1055006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Han har sagt han skal ringe opp og oppklare i dette. Men hvordan skal jeg vite at han virkelig gjør det. Og hvordan skal jeg vite at de ikke forsatt har kontakt. Og det som er vanskelig oppe i det hele er at han faktisk må ha litt kontakt med henne gjennom jobb uansett. Jeg tror ikke de har hatt noen fysisk kontakt enda, men jeg ser dette som et step på veien til det. Jeg skjønner ikke hvordan han kan gjøre dette nå, når han flytter tilbake. Flyttet ikke pga noen andre. Frivillig flyttet tilbake, og vil satse på forholdet. Så har vel ikke jeg hatt helt åpne armer når han kom hjem igjen, fordi jeg har vært såret og lei meg, så skylder han på det fordi han har hatt det vanskelig på jobb nå, turbulent, nedbemanninger, flyttinger, degradering etc. Han er jo vanligvis ikke en som bare betror seg til andre heller. Så hvorfor åpne seg for akkurat henne. Dette har tydeligvis skjedd veldig plutselig og uventet for han. Tror du ikke at det kan skremme henne om jeg ringer og forteller at han sa til meg i går at han var veldig glad i meg og ønsker å satse på forholdet vårt og ikke minst vi har et barn sammen ? Jeg skal ikke være sint eller usakelig. Bare fortelle henne hva han har sagt. Hun skriver jo selv at hun har blitt brent i en lignende siutasjon tidligere, hun vil vel ikke det en gang til om hun er litt fornuftig. Vi er tross alt 36 og 37 år. Partneren burde være den man betror seg mest til. Uansett, jobbkontakt er greit nok, masse sms og "hemmelig" telefonkontakt er IKKE ok i mine øyne. Og hva søren skulle de å gjøre sammen på en lørdagskveld? Selv om han nå liksom sier han skal på kamp, hvorfor nevner hun dette med en deilig kveld alene med god tid sammen i det hele tatt? Hva skal de gjøre sammen da??? Nei, la ham flytte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/#findComment-1055011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.