Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Partneren burde være den man betror seg mest til. Uansett, jobbkontakt er greit nok, masse sms og "hemmelig" telefonkontakt er IKKE ok i mine øyne. Og hva søren skulle de å gjøre sammen på en lørdagskveld? Selv om han nå liksom sier han skal på kamp, hvorfor nevner hun dette med en deilig kveld alene med god tid sammen i det hele tatt? Hva skal de gjøre sammen da??? Nei, la ham flytte. Hei Jeg er enig i det med kontakten og sms og alt det der. Men hun sier ikke at de skal ha tid alene sammen på lørdag. Hun sier at hun gleder seg til lørdag, og da har hun god tid alene. Hun er alenemor og det kan ligge en invitasjon her til han om han er interessert. At han hele tiden har skullet på kamp det er jeg helt sikker på. Om ikke har han spilt virkelig skuespill hele veien. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Jeg er enig i det med kontakten og sms og alt det der. Men hun sier ikke at de skal ha tid alene sammen på lørdag. Hun sier at hun gleder seg til lørdag, og da har hun god tid alene. Hun er alenemor og det kan ligge en invitasjon her til han om han er interessert. At han hele tiden har skullet på kamp det er jeg helt sikker på. Om ikke har han spilt virkelig skuespill hele veien. Har du spurt noen av kompisene hans? Uansett, jeg hadde kasta ham ut om han ikke hadde villet ta en telefon i mitt nærvær..SOm sagt, hva er det han ikke vil du skal høre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har du spurt noen av kompisene hans? Uansett, jeg hadde kasta ham ut om han ikke hadde villet ta en telefon i mitt nærvær..SOm sagt, hva er det han ikke vil du skal høre? Jeg er enig i det at han må ta telefonen mens jeg er der. Jeg har ikke spurt hans kompiser. Men jeg har hørt han prate med de om fotballkampen lenge før dette kom opp. Og han er jo Brann tilhenger og prøver å få med seg de kampene som er her på Østlandet siden det er her vi bor nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei! Dette er ikke til å misforstå. I hvert fall hvis vi skal lese meldingen slik den står. Og en slik melding skulle det bare mangle at du ikke skulle få reagere på overfor din faste samlivspartner. Jeg forstår at han vrir seg og forsøker å dempe din uro, ved å forklare seg litt bort fra det hele. Men det gjør han dårlig synes jeg. Alle lyver om utroskap, og håper at det ikke skal komme andre for øre og syne. Det er all grunn til å lure på om mannen din har et forhold på si bak din rygg. Jeg regner med at kvinnen er oppegående og vet hva hun skriver. Jeg vil fraråde deg i første omgang å gå rett på den andre kvinnen. La mannen din ta det konfrontasjonen. Det er han som må rydde opp og gjøre noe kontret, hvis det er hold i ordene hans om at det er deg han vil fortsette å leve sammen med. Ingen vil klare å godta utroskap på sikt. Det håper jeg mannen din forstår, og gjør det du ber om, nemlig å avslutte hele kontakten med kvinnen. Det er likevel et problem uløst, siden kvinnen er i deres jobbsammenheng. Det gjør det ekstra vanskelig, og vil nok gjøre deg på vakt hver gang du vet at din mann og damen evt. kan treffes. Det kan bli en verkebyll for parforholdet ditt. Det viktigste er at du og mannen din får snakket skikkelig ut om saken, og at dere klarer å gjenopprette tilliten til hverandre. Hvis ikke dere klarer det, anbefaler jeg andre og mer dramatiske løsninger. For eksempel å bytte jobb eller å flytte. Dette innlegget reagerer jeg kraftig på fra en fagperson. Du tolker dette slik at her ER det noe på gang. Det mener jeg du ikke har grunnlag for. Selvsagt kan det være noe i det, men som jeg skriver i mitt svar til "hvaskaljegtro" i hennes neste innlegg" - dette kunne jeg skrevet - til en RENT jobbmessig kontakt. Det er naturlig - og sunt- mener jeg, at man får vennskapslignende forhold til folk man møter i jobbsammenheng, og hvis man som jeg arbeider i en bransje der 90% av dem man treffer er menn, blir det vanskelig å kun ha nære jobbmessige relasjoner til andre kvinner. Det betyr slett ikke at det er utroskap på gang. Jeg skjønner også at mannen hennes i utgangspunktet ønsker å ordne opp i dette alene - hvis han er uskyldig og denne kvinnlige kollegaen heller ikke har gitt andre signaler om at hun er seksuelt interessert i ham. Temmelig pinlig å skulle spørre om slik ting da. Hadde jeg vært denne andre kvinnen OG uskyldig - ville jeg lurt på hva slags hysterisk, sjalu hurpe han var gift med som kunne ta dette slik. Men som sagt - jeg KAN ta feil, og jeg skjønner at "hvaskaljegtro" kan tolke ting som hun gjør - særlig etter det de har vært igjennom tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har snakket med han. Han sier han er utrolig lei seg og vil ikke ut av forholdet, men vil ikke sende melding eller ringe mens jeg er der. Sier han vil ordne opp selv. Noe jeg ikke klarer å akseptere. Tydeligvis greit for han at han da må flytte. Tror ikke at han tror på at jeg mener det. Og det er veldig vanskelig for vi har ett barn på 3 år og har nå bodd fra hverandre, det påvirket henne veldig. Og nå hadde vi bestemt oss for å satse videre. Men så var nok ikke jeg så åpen med armene og blid og fornøyd m en gang han kom tilbake at han ble usikker. Slik at han måtte få støtte et annet sted. Jeg har vært kvalm, svimmel og uvel i hele dag. Du er kvalm, svimmel og uvel. Han er ikke en gang redd for at det skal bli slutt! Tror du må sette ned foten. Si hva som må til for at du skal ville fortsette, og så får det være hans valg om han vil satse på deg. At han oppfører seg som om han ikke tror du mener alvor, og ikke er villig til å sende en tekstmelding mens du er der en gang, vitner om at forholdet deres ikke er særlig viktig for han. Dakkar liten gutt, måtte gå til den andre damen for å få trøst, fordi samboeren var så kjedelig/slem?! Sånt hører ikke hjemme i et forhold! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har tenkt,tenkt,tenkt på denne meldingen og vi har snakket sammen masse. Han har hatt problemer på jobb i det siste pga nedbemanninger og degraderinger, og det han sier til meg er at han har hatt to møter m henne på jobb i forbindelse med dårlig oppfølgning fra den konsulenten i det firmaet hun jobber i som skal følge opp de som forhandlere. Og det var da de kom inn på jobb, urettferdig behandlet og hvor vanskelig det var med krav fra arb.giver, ifht. tid til familie barn etc. I tillegg sier han at de har utvekslet noen sms og han har snakket med henne et par ganger på tlf bla om lederskifte i selskapet han jobber i. En vet jo at det kan være helt feil å bare se en sms ute av sammenheng. Kan jeg ha mistolket helt det hun skriver ? Jeg sier ikke at jeg har gjort det men kan hun ha ment: At det er fint at X ikke er handlingslammet i fht jobben. At hun har vært sammen med en som har vært i samme situasjon som X er i på jobben, og at det ble vanskelig og at hun sikkert støttet han etc, men brant seg på det, og er var ifht. slike situasjoner, slik at rådene hun gir er preget av dette. Og at X har en annen instilling enn han hun var sammen med, for det har han, til tross for at han fikk masse dritt tilbakemelding, så går han på jobb, bretter opp armene og står på, viser ikke at han er sint, lei seg eller skuffet.Og at dette da stemmer med det hun har fått inntrykk av gjennom de få samtalene de har hatt. Og at hun nok er litt betatt av han, og det er spennende med hva som skjer videre for han i jobben hans og i eventuelle samtaler. Og at hun er alene nå på lørdag og har god tid hvis han har lyst å ta kontakt. Jeg vet at de ikke hadde noen avtale på lørdag, for han har avtalt for lenge siden at han skal på Brann-Lillestrøm med kompiser. Og jeg har ordnet barnevakt slik at vi kan treffes etter kampen for å ta en øl sammen. Så han kan jo da ikke ha laget noen avtale med henne, og han har heller i alle fall ikke hatt i tankene å tatt med henne på fotballkamp sammen med kompiser. Er dette bare ønsketenkning eller kan det faktisk være slik ? Vi har snakket masse sammen og han er oppriktig lei seg ut i fra det jeg har sagt til han at jeg har tolket denne sms som. Jeg har ikke spurt han om denne tolkningen ovenfor som jeg lurer på om kan være tilfelle. Han holder fast på at han aldri har truffet henne utenom arb.tid, ikke er betatt av henne og ikke ønsker noe forhold med henne. Men han synes hun er hyggelig å snakke med. Noen innspill til dette ? Sa han ikke i går at han ikke hadde sendt sms til henne? Eller har jeg misforstått? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du er kvalm, svimmel og uvel. Han er ikke en gang redd for at det skal bli slutt! Tror du må sette ned foten. Si hva som må til for at du skal ville fortsette, og så får det være hans valg om han vil satse på deg. At han oppfører seg som om han ikke tror du mener alvor, og ikke er villig til å sende en tekstmelding mens du er der en gang, vitner om at forholdet deres ikke er særlig viktig for han. Dakkar liten gutt, måtte gå til den andre damen for å få trøst, fordi samboeren var så kjedelig/slem?! Sånt hører ikke hjemme i et forhold! Vi har avtalt at han skal ta kontakt m henne i dag mens jeg er der, i ettermiddag for å oppklare dette. Han vil ikke at forholdet vårt skal ta slutt. Han er lei seg, og sier at han ser at dette var dumt, og skal aldri gjenta seg. Men om jeg kan stole på det og leve videre med det vet jeg ikke enda, må først se hva som kommer ut av det i ettermiddag. Jeg vil ikke avslutte forholdet vårt m/barn involvert hvis dette viser seg å ikke være noe forhold eller noe som skal fortsette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis det er så ufarlig som han påstår gjør det vel ingenting å ta en telefonsamtale med henne foran deg? Hva er det han er redd for at du skal høre? Hva er det han har tenkt å si? Unnskyld meg, men det tyder på at han har noe snusk på gang hvis han heller vil flytte enn å ta et oppgjør med henne.. Hva mener du han skal si til denne andre damen? Dersom han sier sannheten og det ikke er noe mellom dem så er det mildt sagt pinlig å måtte ringe henne opp for å fortelle henne at det aldri kan bli noe mellom dem. Dette kommer da som en overraskelse på den andre damen og hun vil lurer på hva som feiler mann, evt hva som feiler samboeren hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vi har avtalt at han skal ta kontakt m henne i dag mens jeg er der, i ettermiddag for å oppklare dette. Han vil ikke at forholdet vårt skal ta slutt. Han er lei seg, og sier at han ser at dette var dumt, og skal aldri gjenta seg. Men om jeg kan stole på det og leve videre med det vet jeg ikke enda, må først se hva som kommer ut av det i ettermiddag. Jeg vil ikke avslutte forholdet vårt m/barn involvert hvis dette viser seg å ikke være noe forhold eller noe som skal fortsette. Hva skal han si da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva mener du han skal si til denne andre damen? Dersom han sier sannheten og det ikke er noe mellom dem så er det mildt sagt pinlig å måtte ringe henne opp for å fortelle henne at det aldri kan bli noe mellom dem. Dette kommer da som en overraskelse på den andre damen og hun vil lurer på hva som feiler mann, evt hva som feiler samboeren hans. Det er jeg enig i. Men sms hun sender er veldig tvetydig og kan mistolkes som en invitasjon til at hun liker han veldig godt, og er villig til å ta sjansen m han om han vil til tross for at hun har brent seg skikkelig, eller den kan tolkes jobbrelatert se lenger ned der jeg skriver om jeg kan ha tolket feil. Men han har ikke kommet opp med at det kan være slik. Han har på en måte erkjent at han har gjort noe dumt, som ikke skulle ha skjedd, og han har ikke blitt sint på meg, noe han vanligvis ville ha blitt hvis jeg hadde beskyldt han for noe han ikke hadde gjort så noe skurrer. Men i første omgang ville jeg jo at han skulle ta en litt rund tone. Si at han hadde fått en sms som han var litt usikker på innholdet av, og om hun ville utdype eller noe i den retningen. Om hun da svarer at det er relatert til jobb bla bla bla, så trenger han ikke si noe mer enn ok. Om hun gir et annet svar, da vil jeg at han skal si det han sier til meg. At han er i et forhold, at han er glad i meg, at han vil satse på oss og at han ikke vil ha den type kontakt med henne. Enkelt og greit, men allikevel komplisert nok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva skal han si da? Se under svaret jeg har gitt til Petter Smart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er jeg enig i. Men sms hun sender er veldig tvetydig og kan mistolkes som en invitasjon til at hun liker han veldig godt, og er villig til å ta sjansen m han om han vil til tross for at hun har brent seg skikkelig, eller den kan tolkes jobbrelatert se lenger ned der jeg skriver om jeg kan ha tolket feil. Men han har ikke kommet opp med at det kan være slik. Han har på en måte erkjent at han har gjort noe dumt, som ikke skulle ha skjedd, og han har ikke blitt sint på meg, noe han vanligvis ville ha blitt hvis jeg hadde beskyldt han for noe han ikke hadde gjort så noe skurrer. Men i første omgang ville jeg jo at han skulle ta en litt rund tone. Si at han hadde fått en sms som han var litt usikker på innholdet av, og om hun ville utdype eller noe i den retningen. Om hun da svarer at det er relatert til jobb bla bla bla, så trenger han ikke si noe mer enn ok. Om hun gir et annet svar, da vil jeg at han skal si det han sier til meg. At han er i et forhold, at han er glad i meg, at han vil satse på oss og at han ikke vil ha den type kontakt med henne. Enkelt og greit, men allikevel komplisert nok. Hørtes ut som en lur utvikling på samtalen :-) Fortell etterpå hvordan det gikk da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er jeg enig i. Men sms hun sender er veldig tvetydig og kan mistolkes som en invitasjon til at hun liker han veldig godt, og er villig til å ta sjansen m han om han vil til tross for at hun har brent seg skikkelig, eller den kan tolkes jobbrelatert se lenger ned der jeg skriver om jeg kan ha tolket feil. Men han har ikke kommet opp med at det kan være slik. Han har på en måte erkjent at han har gjort noe dumt, som ikke skulle ha skjedd, og han har ikke blitt sint på meg, noe han vanligvis ville ha blitt hvis jeg hadde beskyldt han for noe han ikke hadde gjort så noe skurrer. Men i første omgang ville jeg jo at han skulle ta en litt rund tone. Si at han hadde fått en sms som han var litt usikker på innholdet av, og om hun ville utdype eller noe i den retningen. Om hun da svarer at det er relatert til jobb bla bla bla, så trenger han ikke si noe mer enn ok. Om hun gir et annet svar, da vil jeg at han skal si det han sier til meg. At han er i et forhold, at han er glad i meg, at han vil satse på oss og at han ikke vil ha den type kontakt med henne. Enkelt og greit, men allikevel komplisert nok. Ja jeg synes det er et greit utg.pkt. Ingen vits i å rote det til for han heller, siden hun tross alt er sjef for konsulenter som har de som forhandlere, dersom dette er helt uskyldig. Da kan det jo falle galt ut i jobbsammenheng for han. Men det må jeg som sagt finne ut av først. Skal gi tbm i morgen så klart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er jeg enig i. Men sms hun sender er veldig tvetydig og kan mistolkes som en invitasjon til at hun liker han veldig godt, og er villig til å ta sjansen m han om han vil til tross for at hun har brent seg skikkelig, eller den kan tolkes jobbrelatert se lenger ned der jeg skriver om jeg kan ha tolket feil. Men han har ikke kommet opp med at det kan være slik. Han har på en måte erkjent at han har gjort noe dumt, som ikke skulle ha skjedd, og han har ikke blitt sint på meg, noe han vanligvis ville ha blitt hvis jeg hadde beskyldt han for noe han ikke hadde gjort så noe skurrer. Men i første omgang ville jeg jo at han skulle ta en litt rund tone. Si at han hadde fått en sms som han var litt usikker på innholdet av, og om hun ville utdype eller noe i den retningen. Om hun da svarer at det er relatert til jobb bla bla bla, så trenger han ikke si noe mer enn ok. Om hun gir et annet svar, da vil jeg at han skal si det han sier til meg. At han er i et forhold, at han er glad i meg, at han vil satse på oss og at han ikke vil ha den type kontakt med henne. Enkelt og greit, men allikevel komplisert nok. Ja jeg synes det er et greit utg.pkt. Ingen vits i å rote det til for han heller, siden hun tross alt er sjef for konsulenter som har de som forhandlere, dersom dette er helt uskyldig. Da kan det jo falle galt ut i jobbsammenheng for han. Men det må jeg som sagt finne ut av først. Skal gi tbm i morgen så klart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofapus Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ja jeg synes det er et greit utg.pkt. Ingen vits i å rote det til for han heller, siden hun tross alt er sjef for konsulenter som har de som forhandlere, dersom dette er helt uskyldig. Da kan det jo falle galt ut i jobbsammenheng for han. Men det må jeg som sagt finne ut av først. Skal gi tbm i morgen så klart. Hvordan vet du at han ikke kan ha en deal med dette kvinnfolket om hva hun skal svare i kveld? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan vet du at han ikke kan ha en deal med dette kvinnfolket om hva hun skal svare i kveld? Det vet jeg ikke. Det spørsmålet har jeg faktisk stilt meg også, men jeg må bare ta den sjansen faktisk. Så derfor er det best at han ringer og ikke sender henne sms for da blir det lettere å observere. Hvorfor gidde å flytte sammem med meg igjen, si at han er veldig glad i meg og vil satse 100% på forholdet, hvis han vil ut. Nå har han jo sjansen til å stikke om de har et forhold ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det vet jeg ikke. Det spørsmålet har jeg faktisk stilt meg også, men jeg må bare ta den sjansen faktisk. Så derfor er det best at han ringer og ikke sender henne sms for da blir det lettere å observere. Hvorfor gidde å flytte sammem med meg igjen, si at han er veldig glad i meg og vil satse 100% på forholdet, hvis han vil ut. Nå har han jo sjansen til å stikke om de har et forhold ? Det kan du ikke bruke som et tegn på at han mener alvor med deg. Utro kan lyve i det vide og det brede. Og selvsagt også om at du er det viktigste i livet deres. Hvor mange har ikke lurt både elskerinnen og kona med det?! Og hvor mange har ikke blånektet og stilt seg helt uforstående. Helt til det ene beviset foreligger etter det andre, og de må krype til korset? Mener ikke å si at han garantert har vært utro, men ikke overfør din måte å tenke på, sånn uten videre :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det kan du ikke bruke som et tegn på at han mener alvor med deg. Utro kan lyve i det vide og det brede. Og selvsagt også om at du er det viktigste i livet deres. Hvor mange har ikke lurt både elskerinnen og kona med det?! Og hvor mange har ikke blånektet og stilt seg helt uforstående. Helt til det ene beviset foreligger etter det andre, og de må krype til korset? Mener ikke å si at han garantert har vært utro, men ikke overfør din måte å tenke på, sånn uten videre :-) Skjønner godt at de som er utro lyver. Og det er derfor jeg vingler frem og tilbake mellom fornuft, følelser, tolkninger etc. Og vi kunne selvfølgelig ikke få time på fam.kontoret før 8 november og akkurat nå er det veeldig lenge til. Hva mener du når du sier at jeg ikke skal overføre min tankegang uten videre ? Presentere den andre versjonen tenkte du på ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vi har avtalt at han skal ta kontakt m henne i dag mens jeg er der, i ettermiddag for å oppklare dette. Han vil ikke at forholdet vårt skal ta slutt. Han er lei seg, og sier at han ser at dette var dumt, og skal aldri gjenta seg. Men om jeg kan stole på det og leve videre med det vet jeg ikke enda, må først se hva som kommer ut av det i ettermiddag. Jeg vil ikke avslutte forholdet vårt m/barn involvert hvis dette viser seg å ikke være noe forhold eller noe som skal fortsette. Mange menn som er utro vil allikevel ikke forlate ektefelle/samboer og barn, enkelt og greit fordi de da får i pose og sekk. Så det at han vil fortsette forholdet med deg er ikke nødvendigvis uttrykk for at han er trofast... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er enig i det at han må ta telefonen mens jeg er der. Jeg har ikke spurt hans kompiser. Men jeg har hørt han prate med de om fotballkampen lenge før dette kom opp. Og han er jo Brann tilhenger og prøver å få med seg de kampene som er her på Østlandet siden det er her vi bor nå. Jeg synes du skal smile og si:"Kjære, jeg har ordnet barnevakt for HELE lørdagen! Er ikke det flott, for nå kan vi gå på fotballkampen sammen og gå ut etterpå!" Sjekk trynet på han nøye etter denne erklæringen, og se hva han gjør. Stråler han opp og er glad umiddelbart? Eller tar det et sekund eller tro for han å sette på seg en maske, og høflig svare, mens hjernen hans jobber på spreng med hvordan han skal få deg fra det uten at du blir mistenksom igjen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162819-hvordan-tolke-denne-sms/page/2/#findComment-1055182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.