Gå til innhold

Svie og sår, er det p-pillenes skyld??

Anbefalte innlegg

Jeg har problem med veldig tynne slimhinner i underlivet. Samleie går bra ettersom jeg passer på å være ordentlig våt, men ellers gjør det vodt i stort sett hele tiden. Det klør og svir og jeg har små rifter i de yttre kjønnsleppene. Har hatt sopp ganske ofte de siste åra, og har brukt mye Canesten, men jeg har sluttet med det nå for å se om det blir bedre. Jeg har også sluttet å barbere meg i underlivet, sluttet å bruke skyllemiddel, vasker med bare med vann der nede, og bruker bare bommullstruser. Desverre har det ikke blitt bedre, og nå lurer jeg på om det kan være p-pillenes skyld? Har sett at det finns mange har som har samme problemer som meg. Det jeg lurer på er om noen har prøvd å slutte med p-piller og om det i så fall har blitt bedre? Alle forslag som kan hjelpe meg mottas med takk. (Burde vel egentlig gå til gynekologen, men mitt siste besøk der var traumatisk...)

Er 24 år og har brukt p-piller i 5 år.

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162934-svie-og-s%C3%A5r-er-det-p-pillenes-skyld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...