Gå til innhold

Prikking i ansiktet etter orgasme

Anbefalte innlegg

Har i det siste opplevd en prikking/dovning i ansiktet etter spesielt sterke orgasmer, og har følgelig nærmest sett døden i hvitøyet. Er jeg i ferd med å ta kvelden, eller er dette vanlig?

22 år, sunn og frisk, drikker og bruker ikke noe stoff som ikke vokser i naturen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162940-prikking-i-ansiktet-etter-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"og bruker ikke noe stoff som ikke vokser i naturen."

Det finnes svært mange skadelige stoffer som vokser i naturen - også ulike rusmidler.

Så jeg ser ikke helt hva den setningen var ment å utelukke?

Dog tror jeg prikkingen i ansiktet er helt normalt.

Selv opplever jeg det samme ved andre større fysiske påkjenninger - som f.eks ved noen vekttreningsøvelser.

"og bruker ikke noe stoff som ikke vokser i naturen."

Det finnes svært mange skadelige stoffer som vokser i naturen - også ulike rusmidler.

Så jeg ser ikke helt hva den setningen var ment å utelukke?

Dog tror jeg prikkingen i ansiktet er helt normalt.

Selv opplever jeg det samme ved andre større fysiske påkjenninger - som f.eks ved noen vekttreningsøvelser.

Den utelukker svar som: prikking i ansiktet kan forekomme ved bruk av ecstasy.

Ellers takk for svaret. Har du noen som helst formening om hvorfor denne prikkinga oppstår? Forbinder prikking/nummenhet i ansiktet med to ting: slag og hjerteinfarkt.

Den utelukker svar som: prikking i ansiktet kan forekomme ved bruk av ecstasy.

Ellers takk for svaret. Har du noen som helst formening om hvorfor denne prikkinga oppstår? Forbinder prikking/nummenhet i ansiktet med to ting: slag og hjerteinfarkt.

Jeg tror det kommer av at mye blod raskt blir presset opp i / tilført hodet/ansiktet (man blir "rød i toppen), og når det forsvinner så kjenner man en form for prikking når blodårene trekker seg sammen igjen.

Det er i hvert fall ikke noe farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...