Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Åsa. Ref svar fra deg i linken hvordan tolke denne sms, hvor du var ganske klar og jeg har et nytt spm i denne sammenheng i lys av mer informasjon. Kan jeg ha feiltolket sms ? "Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt ' var ' men du har nok en annen innstilling :-) flere tin som ' stemmer ' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid!" Jeg har tenkt,tenkt,tenkt på denne meldingen og vi har snakket sammen masse. Han har hatt problemer på jobb i det siste pga nedbemanninger og degraderinger, og det han sier til meg er at han har hatt to møter m henne på jobb i forbindelse med dårlig oppfølgning fra den konsulenten i det firmaet hun jobber i som skal følge opp de som forhandlere. Og det var da de kom inn på jobb, urettferdig behandlet og hvor vanskelig det var med krav fra arb.giver, ifht. tid til familie barn etc. I tillegg sier han at de har utvekslet noen sms og han har snakket med henne et par ganger på tlf bla om lederskifte i selskapet han jobber i. En vet jo at det kan være helt feil å bare se en sms ute av sammenheng. Kan jeg ha mistolket helt det hun skriver ? Jeg sier ikke at jeg har gjort det men kan hun ha ment: At det er fint at X ikke er handlingslammet i fht jobben. At hun har vært sammen med en som har vært i samme situasjon som X er i på jobben, og at det ble vanskelig og at hun sikkert støttet han etc, men brant seg på det, og er var ifht. slike situasjoner, slik at rådene hun gir er preget av dette. Og at X har en annen instilling enn han hun var sammen med, for det har han, til tross for at han fikk masse dritt tilbakemelding, så går han på jobb, bretter opp armene og står på, viser ikke at han er sint, lei seg eller skuffet.Og at dette da stemmer med det hun har fått inntrykk av gjennom de få samtalene de har hatt. Og at hun nok er litt betatt av han, og det er spennende med hva som skjer videre for han i jobben hans og i eventuelle samtaler. Og at hun er alene nå på lørdag og har god tid hvis han har lyst å ta kontakt. Jeg vet at de ikke hadde noen avtale på lørdag, for han har avtalt for lenge siden at han skal på Brann-Lillestrøm med kompiser. Og jeg har ordnet barnevakt slik at vi kan treffes etter kampen for å ta en øl sammen. Så han kan jo da ikke ha laget noen avtale med henne, og han har heller i alle fall ikke hatt i tankene å tatt med henne på fotballkamp sammen med kompiser. Er dette bare ønsketenkning eller kan det faktisk være slik ? Vi har snakket masse sammen og han er oppriktig lei seg ut i fra det jeg har sagt til han at jeg har tolket denne sms som. Jeg har ikke spurt han om denne tolkningen ovenfor som jeg lurer på om kan være tilfelle. Han holder fast på at han aldri har truffet henne utenom arb.tid, ikke er betatt av henne og ikke ønsker noe forhold med henne. Men han synes hun er hyggelig å snakke med. I tillegg har jeg forlangt at han oppklarer dette sammen med meg. Han har nå gått med på det. Vi skal gjøre det i ettermiddag. Men det har tatt han to dager å gå med på det. Han skal sende melding. Og det vi har kranglet om i denne forbindelse er at han ikke bare har gått med på det med en gang. Han sier at han da føler seg overvåket og vil gjøre det på sin måte, men at han vil oppklare dette. Men hvordan skal jeg da stole på at han ikke bare kommer seg ut av det med masse løgn. Vet jo ikke om han har tatt kontakt med henne i mellomtiden heller for å advare henne. Jeg er konstant kvalm og klarer ikke konsentrere meg på jobb etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg vet ikke - men tanken slo meg allerde etter forrige innlegg at dette KAN ha vært hovedsaklig jobbrelatert - slik du beskriver. Jeg kunne nok ha skrevet en lignende SMS til en kollega jeg hadde god kontakt med - og ment det RENT jobbmessig - en personlig kommentar som at jeg gledet meg til en lørdag alene kunne ment akkurat nøyaktiv som det - at i en stressende hverdag kunne det være deilig med litt tid til bare meg selv - trengte slett ikke å bety en invitasjon hvis jeg i løpet av jobbsamtalene hadde nevnt dette pusterommet. Det at din mann allerede hadde en avtale taler for dette. Jeg tror det er god sjanse for at du legger langt mer i dette enn det det er - selv om jeg selvsagt ikke VET. Det "å være involvert med" trenger heller ikke være romantisk ment - jeg bruker ordet "involvert" også om jobbmessige forhold - dvs. f.eks. hvis hun har hatt ansvaret for å rydde opp i lignende situasjoner tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg vet ikke - men tanken slo meg allerde etter forrige innlegg at dette KAN ha vært hovedsaklig jobbrelatert - slik du beskriver. Jeg kunne nok ha skrevet en lignende SMS til en kollega jeg hadde god kontakt med - og ment det RENT jobbmessig - en personlig kommentar som at jeg gledet meg til en lørdag alene kunne ment akkurat nøyaktiv som det - at i en stressende hverdag kunne det være deilig med litt tid til bare meg selv - trengte slett ikke å bety en invitasjon hvis jeg i løpet av jobbsamtalene hadde nevnt dette pusterommet. Det at din mann allerede hadde en avtale taler for dette. Jeg tror det er god sjanse for at du legger langt mer i dette enn det det er - selv om jeg selvsagt ikke VET. Det "å være involvert med" trenger heller ikke være romantisk ment - jeg bruker ordet "involvert" også om jobbmessige forhold - dvs. f.eks. hvis hun har hatt ansvaret for å rydde opp i lignende situasjoner tidligere. Det som taler i mot da, er at han ikke har blitt sint for at jeg lurer på om det er noe her, selv om han sier at han ikke har vært utro. At han er enig i at han ikke burde hatt denne kontakten med denne damen. Det bekymrer meg. Så jeg veksler frem og tilbake hele tiden. Det er utrolig slitsom for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det som taler i mot da, er at han ikke har blitt sint for at jeg lurer på om det er noe her, selv om han sier at han ikke har vært utro. At han er enig i at han ikke burde hatt denne kontakten med denne damen. Det bekymrer meg. Så jeg veksler frem og tilbake hele tiden. Det er utrolig slitsom for meg. Taler det i mot ham at han ikke blir sint? Skjønner ikke det, jeg - for meg betyr det bare at han ser at meldingen kan tolkes som du gjorde - særlig siden dere nylig har hatt et brudd, naturlig å være litt mer usikker da. Kanskje han ble litt usikker selv også, begynte å tvile på om det lå mer under enn han først hadde tenkt over. Men det er jo du som er oppe i situasjonen - og vi vet bare det du forteller oss. Alle de små signalene som man knapt oppfatter selv, vet jo ikke vi noe om. Jeg sier bare at du ikke skal være SIKKER på at noe er galt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sveket2 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vil ikke såre deg med det jeg skriver, men har også opplevd noe lignende. Man vil jo så gjerne tro det beste ikke sant. Jeg fant noen mld på min manns mobil og konfronterte ham med det. Det sto t.o.m jeg elsker deg.... han sa at det var ei som var forelska i ham osv. Dumme meg trodde på ham. Jeg ville jo tro. Men etterhvert forstå jeg at han hadde et forhold til en annen. han hadde stått og løyet for meg. At man kan stå og lyve for en en vært gift med i 7 år, synes jeg er rart. Så jeg ville ikke trodd på ham var jeg deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Taler det i mot ham at han ikke blir sint? Skjønner ikke det, jeg - for meg betyr det bare at han ser at meldingen kan tolkes som du gjorde - særlig siden dere nylig har hatt et brudd, naturlig å være litt mer usikker da. Kanskje han ble litt usikker selv også, begynte å tvile på om det lå mer under enn han først hadde tenkt over. Men det er jo du som er oppe i situasjonen - og vi vet bare det du forteller oss. Alle de små signalene som man knapt oppfatter selv, vet jo ikke vi noe om. Jeg sier bare at du ikke skal være SIKKER på at noe er galt. Det kan jo hende at han har flørtet litt med henne, uten å legge mer i det - at det er det han ikke burde ha gjort, særlig hvis han nå lurer på om hun har oppfattet det feil. Hvis han forteller sannheten om disse møtene er jo ikke det noe han kunne eller burde unngå. Jeg har selv kjennskap til hvordan nedbemanning lager utrygghet og konflikter hos alle ansatte - man har stort behov for å snakke med andre som kjenner situasjonen, og her var det så vidt jeg skjønte en konkret situasjon som måtte løses i tillegg. Tror du skal gi dette litt tid, nå har du antennene ute, så hvis noe faktisk ER galt, vil du antagelig skjønner det fort. Så vidt jeg skjønner har du ikke tatt ham i løgn eller noe slikt enda. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det kan jo hende at han har flørtet litt med henne, uten å legge mer i det - at det er det han ikke burde ha gjort, særlig hvis han nå lurer på om hun har oppfattet det feil. Hvis han forteller sannheten om disse møtene er jo ikke det noe han kunne eller burde unngå. Jeg har selv kjennskap til hvordan nedbemanning lager utrygghet og konflikter hos alle ansatte - man har stort behov for å snakke med andre som kjenner situasjonen, og her var det så vidt jeg skjønte en konkret situasjon som måtte løses i tillegg. Tror du skal gi dette litt tid, nå har du antennene ute, så hvis noe faktisk ER galt, vil du antagelig skjønner det fort. Så vidt jeg skjønner har du ikke tatt ham i løgn eller noe slikt enda. Jo jeg har tatt han i løgn faktisk. Han fikk en god helg sms på fredag som han bare slettet og når jeg spurte hvem det var fra, sa han at det var fra sjefen på jobben hans, hvorpå han var veldig rød i fjeset og slettet sms. Jeg visste han løy for han hadde fått den sms han ref. til for 2,5 time siden og når jeg sjekket tlf så hadde han slettet denne sms som selvfølgelig var fra hun vi snakker om. Det var i følge han en god helg sms og han ville ikke si noe til meg der og da for han ville ha en koselig kveld! Utover det har jeg prøvd å se rasjonelt på meldingen og synes du gir fornuftige betraktninger som jeg og kan følge bortsett fra den setningen om at det lille hun har opplevd av han stemmer og at han er spennende.. hva f... mener hun. Jeg synes uansett at det ligger et element av flørt her. uansett vi har nå avtalt at han skal klare opp i dette hjemme i dag, med meg til stede. Enkelt og greit. Hvordan vi/han skal angripe det er jeg litt usikker på, for jeg vil jo ikke at han skal lage en kjempedårlig relasjon her, hvis sms egentlig er ment slik som jeg fremstiller her i fht jobb. Da vil jeg at han skal høre med henne hva sms betyr da det er litt uklart for han hva hun har ment her. Og om hun da tilkjennegir at hun liker han så godt etc bla bla bla, da må han fortelle at han ikke er interessert i den typen kontakt, har samboer og barn som han er glad i og vil satse på. At hun må respektere det, og at han ikke vil ha ytterligere sms eller telefonkontakt med henne på det planet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jo jeg har tatt han i løgn faktisk. Han fikk en god helg sms på fredag som han bare slettet og når jeg spurte hvem det var fra, sa han at det var fra sjefen på jobben hans, hvorpå han var veldig rød i fjeset og slettet sms. Jeg visste han løy for han hadde fått den sms han ref. til for 2,5 time siden og når jeg sjekket tlf så hadde han slettet denne sms som selvfølgelig var fra hun vi snakker om. Det var i følge han en god helg sms og han ville ikke si noe til meg der og da for han ville ha en koselig kveld! Utover det har jeg prøvd å se rasjonelt på meldingen og synes du gir fornuftige betraktninger som jeg og kan følge bortsett fra den setningen om at det lille hun har opplevd av han stemmer og at han er spennende.. hva f... mener hun. Jeg synes uansett at det ligger et element av flørt her. uansett vi har nå avtalt at han skal klare opp i dette hjemme i dag, med meg til stede. Enkelt og greit. Hvordan vi/han skal angripe det er jeg litt usikker på, for jeg vil jo ikke at han skal lage en kjempedårlig relasjon her, hvis sms egentlig er ment slik som jeg fremstiller her i fht jobb. Da vil jeg at han skal høre med henne hva sms betyr da det er litt uklart for han hva hun har ment her. Og om hun da tilkjennegir at hun liker han så godt etc bla bla bla, da må han fortelle at han ikke er interessert i den typen kontakt, har samboer og barn som han er glad i og vil satse på. At hun må respektere det, og at han ikke vil ha ytterligere sms eller telefonkontakt med henne på det planet. Da har han sannsynligvis løyet to ganger. Både om den meldingen, og om at kontakten bare er på uskyldig vennskapelig basis. For han pleier vel ikke slette meldingene fra kompiser, for å sikre helgefreden?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jo jeg har tatt han i løgn faktisk. Han fikk en god helg sms på fredag som han bare slettet og når jeg spurte hvem det var fra, sa han at det var fra sjefen på jobben hans, hvorpå han var veldig rød i fjeset og slettet sms. Jeg visste han løy for han hadde fått den sms han ref. til for 2,5 time siden og når jeg sjekket tlf så hadde han slettet denne sms som selvfølgelig var fra hun vi snakker om. Det var i følge han en god helg sms og han ville ikke si noe til meg der og da for han ville ha en koselig kveld! Utover det har jeg prøvd å se rasjonelt på meldingen og synes du gir fornuftige betraktninger som jeg og kan følge bortsett fra den setningen om at det lille hun har opplevd av han stemmer og at han er spennende.. hva f... mener hun. Jeg synes uansett at det ligger et element av flørt her. uansett vi har nå avtalt at han skal klare opp i dette hjemme i dag, med meg til stede. Enkelt og greit. Hvordan vi/han skal angripe det er jeg litt usikker på, for jeg vil jo ikke at han skal lage en kjempedårlig relasjon her, hvis sms egentlig er ment slik som jeg fremstiller her i fht jobb. Da vil jeg at han skal høre med henne hva sms betyr da det er litt uklart for han hva hun har ment her. Og om hun da tilkjennegir at hun liker han så godt etc bla bla bla, da må han fortelle at han ikke er interessert i den typen kontakt, har samboer og barn som han er glad i og vil satse på. At hun må respektere det, og at han ikke vil ha ytterligere sms eller telefonkontakt med henne på det planet. ah - ja, da skjønner jeg at du er skeptisk - og at det kan være behov for å rydde opp med deg tilstede, fint at han gikk med på det. Spørs om det ikke har vært litt flørt på gang ja. Nå mener ikke jeg at det nødvendigvis er så galt, men da er det viktig å ha klare grenser - og når det slik som her er tegn på at flørten beveger seg vekk fra det uskyldige ved at de fleste som arbeider i "blandede" miljøer nødvendigvis treffer folk fra tid til annen som de liker ekstra godt og flørter litt med, og over i noe som ikke tåler dagens lys, så er det nok på sin plass å trekke noen tydelig grenser, ja. Samtidig er det jo viktig for ham at han ikke lager problemer i forhold til jobben som gjør at hans jobb plutselig er utrygg, ikke usannsynlig at han bekymrer seg for slikt - og ikke alle menn er så åpne om den type problemer - å diskutere slikt med samboer virker som det kan være noe av det værste til tider. Håper alt løser seg til det beste og at du får tryggheten igjen. Kanskje var det bra at du leste den SMSen tross alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du får skrive og fortelle hvordan det gikk da, etter han har oppklart ting.. Lykke til, uansett. Har han løyet for deg er han ikke noe å samle på, og snakker han sant, vel, så hipp hurra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ettersom han har løyet før,skjønner jeg godt at du ikke stoler på han. Hva tror du innerst inne selv om hele situasjonen? Det må være fortvilt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ettersom han har løyet før,skjønner jeg godt at du ikke stoler på han. Hva tror du innerst inne selv om hele situasjonen? Det må være fortvilt... Det hadde vært veldig enkelt hvis jeg kunne si at jeg tror A eller B, men det klarer jeg ikke. I og med at han har sagt det ang. jobb etc, så kan dette være uskyldig, siden han har vært i en sårbar periode. Hadde det ikke vært en slik tilleggssituasjon hadde jeg nok helt sikkert trodd at det var noe her.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det hadde vært veldig enkelt hvis jeg kunne si at jeg tror A eller B, men det klarer jeg ikke. I og med at han har sagt det ang. jobb etc, så kan dette være uskyldig, siden han har vært i en sårbar periode. Hadde det ikke vært en slik tilleggssituasjon hadde jeg nok helt sikkert trodd at det var noe her.. Synes det er fryktelig synd at det skal være så lite tillit mellom partnere,men skjønner jo at det noen ganger blir sånn i et forhold ettersom vi mennesker er så forskjellige. Ikke alle er like ærlige dessverre,og da kan det oppstå sånne tilfeller. Jeg leste det første innlegget ditt,og sa slo det meg at det kunne være jobbrelatert,men ble usikker når du skrev det om meldingen han fikk,hvor det liksom sto god helg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godtroende kanskje Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du ønsker at vi skal si at det selvfølgelig er så banalt som bare jobb-sms. Noe du innerst inne vet at det ikke er. Det kan hende du akkurat nå har det best ved å leve med skylapper på og fornekte sannheten. Jo mer du tenker på at DU tok feil og HAN har rett, jo nærmere sannhet blir det for deg. I morgen vil du le av at du kunne være så dum og tro... og neste gang vil mannen din brukere kortere tid på å overbevise deg om hvor paranoid du er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei igjen! Kan jeg stole på han etter dette?, spør alle om som er i din situasjon. Det får du ikke svar på før du har prøvd å stole på ham. Ta ham på ordet, og forsøk å lytte til det han sier og se hva han gjør. Det er den eneste måten du kan begynne å bygge opp tillit igjen mellom dere. Og det trenger der mer enn noe annet. Så vil humøret gå opp og ned, en dag tviler du, dagen etter tror du på ham. Forsøk nå å ha folkus på det som ikke er vanskelig. Hva binder dere fortsatt sammen og gjør dere begge glade? Hva kan dere gjøre sammen for å faktisk kjenne hverandres fellesskap? Liker dere å lage mat sammen, eller gå en lang tur, eller gå ut og spise middag, eller å se en film eller dra på hyttetur? Ikke gå på jakt etter bevis på at han lyver. Det sliter deg ut og gjør deg mer skeptisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er helt enig med Zanzuel at man ikke skal drive å sjekke partnerens mobil, mail e.l i utgangspunktet. Stoler man på partneren sin skal det ikke være nødvendig. Men ofte er det slik at de som gjør det gjerne har en grunn for det. Man har som regel en grunnleggende tvil, og partneren har ofte gjort noe som får en til å gjøre det. Man har gjerne tatt ham/henne i løgn, funnet merkelige "spor" etter noe muffens på andre områder osv. F.eks drev min ex og skjulte mobilen for meg når han fikk meld., gjemte seg når han ok tlf., sa han skulle jobbe og ikke kunne se meg, men ble observert av mine venner på byen osv. Da jeg en gang sjekket mobilen og mailen hans (og jeg er egentlig helt imot slikt), ja da viste det seg at jeg hadde rett i mine mistanker. Bedre å sjekke og bli sikker slik at man slipper å kaste bort tiden på duster, men selvsagt ikke greit å gjøre såå helt uten videre. Jeg ville f.eks ikke drømme om å sjekke mobilen eller mailen til min nåværende samboer, simpelthen fordi jeg stoler på ham, og han ikke gir meg grunn til å tvile et sekund. Så er da spørsmålet hva som får "hvaskaljegtro" til å gå rundt å sjekke mobilen hans i det hele tatt? Har han kankje gitt henne grunn til det? Eller har de muligens en avtale om at det er ok å sjekke hverandres mobil? Ikke vet jeg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du ønsker at vi skal si at det selvfølgelig er så banalt som bare jobb-sms. Noe du innerst inne vet at det ikke er. Det kan hende du akkurat nå har det best ved å leve med skylapper på og fornekte sannheten. Jo mer du tenker på at DU tok feil og HAN har rett, jo nærmere sannhet blir det for deg. I morgen vil du le av at du kunne være så dum og tro... og neste gang vil mannen din brukere kortere tid på å overbevise deg om hvor paranoid du er. Jeg er faktisk det motsatte av godtroende. Jeg er veldig på vakt hele tiden, kanskje for mistenksom tom så godtroende er jeg i alle fall ikke. Vi hadde en samtale i går som faktisk tilsier at det kan ha vært jobbrelatert fra hennes side, men på en klumsete måte i alle fall. En tvetydig sms, som kan tolkes i alle fall for meg på to forskjellige måter. Hun er visstnok i litt samme situasjon som han på jobben, med nedbemanninger etc, er sliten, er sjef, mister ikke jobben men venter en trubulent periode. Han har sagt at selv om det er vanskelig på jobb, så må man brette opp armene og stå på 100% inntil man eventuelt finner seg noe annet. Altså en innstilling som kanskje en del andre ikke ville ha. Mange gir opp, blir negative, sykmelder seg etc. Kanskje det var spennende å se for de begge hvordan dette skulle gå. Eller det kan ha betydd at han ikke vet hva han skal gjøre ifht forholdet vårt. At hun har brent seg tidligere. Men at han har en annen innstilling til dette (forhold på si?) virker ikke helt logisk det heller da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Akkurat det med lørdag kan jo være at hun gleder seg til en kveld alene og god tid til å tenke. Men det andre huns skriver er jo ikke til å misforstå spør du meg=!=! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er faktisk det motsatte av godtroende. Jeg er veldig på vakt hele tiden, kanskje for mistenksom tom så godtroende er jeg i alle fall ikke. Vi hadde en samtale i går som faktisk tilsier at det kan ha vært jobbrelatert fra hennes side, men på en klumsete måte i alle fall. En tvetydig sms, som kan tolkes i alle fall for meg på to forskjellige måter. Hun er visstnok i litt samme situasjon som han på jobben, med nedbemanninger etc, er sliten, er sjef, mister ikke jobben men venter en trubulent periode. Han har sagt at selv om det er vanskelig på jobb, så må man brette opp armene og stå på 100% inntil man eventuelt finner seg noe annet. Altså en innstilling som kanskje en del andre ikke ville ha. Mange gir opp, blir negative, sykmelder seg etc. Kanskje det var spennende å se for de begge hvordan dette skulle gå. Eller det kan ha betydd at han ikke vet hva han skal gjøre ifht forholdet vårt. At hun har brent seg tidligere. Men at han har en annen innstilling til dette (forhold på si?) virker ikke helt logisk det heller da. "Eller det kan ha betydd at han ikke vet hva han skal gjøre ifht forholdet vårt. At hun har brent seg tidligere. Men at han har en annen innstilling til dette (forhold på si?) virker ikke helt logisk det heller da. " Akkurat sånn ville JEG tolket da.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det hadde vært veldig enkelt hvis jeg kunne si at jeg tror A eller B, men det klarer jeg ikke. I og med at han har sagt det ang. jobb etc, så kan dette være uskyldig, siden han har vært i en sårbar periode. Hadde det ikke vært en slik tilleggssituasjon hadde jeg nok helt sikkert trodd at det var noe her.. Man "brenner" seg ikke på jobb. Og måten hun formulerer seg på er ikke til å misforstå. Hvordan gikk med med oppklaring med deg til stede? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/#findComment-1055848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.