Gjest hvaskaljegtro Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Akkurat det med lørdag kan jo være at hun gleder seg til en kveld alene og god tid til å tenke. Men det andre huns skriver er jo ikke til å misforstå spør du meg=!=! Det er jo det jeg er veldig i tvil om da.Snakket masse i går kveld og da kom det frem følgende fakta: - hun er sliten for hun er i samme situasjon selv på jobben - hun er sjef og står ovenfor fremtidige nedbemanninger men vet at hun får beholde jobben - hun er alenemor, dvs. dras mellom jobb og tid til barn - han har sagt at han står på 100% og bretter opp armene selv om han er skuffet over tbm på jobb. Men sier at man kan ikke bare gi opp Ut i fra ovenstående så kan faktisk sms tolkes dit hen at det er bra at han ikke har mistet handlingsevnen til tross for situasjonen. Hun har tidligere vært sammen med en som har hatt det sånn som min samboer har det nå, og hun brant seg på det, så hun er mer var enn det min samboer er ifht endringer som nå står ovenfor på jobb, min samboer har en annen innstilling og det synes hun at han har vist gjennom det lille (dvs få gangene) de har snakket sammen, hun synes det er spennende, og så får de se hvordan det går med de begge. Og at hun gleder seg til lørdag og slappe av etter mas og slitsom uke på jobb. Det kan være tilfelle, men jeg vet ikke, og jeg er veldig i tvil, for det er jo veldig klønete skrevet i så tilfelle. Uansett så ringte han henne i går. Vi hadde jo på forhånd avtalt at han skulle spørre litt forsiktig hva denne sms gikk ut på, og at hvis det betydde sjekking fra hennes side så skulle han si at han hadde samboer var glad i meg og ikke ville ha den type kontakt med henne. Han ringte, hun svarte ikke, han la igjen beskjed på svarer, og så ringte hun. Hun hadde spurt om det passet, han sa ja, og så fikk han sagt jeg kan ikke ha mer kontakt med deg, håper du har forståelse for det, og ha det. Han virket tydelig utenfor og sa at alt hadde stoppet helt opp for han. men det ga meg egentlig ikke noe mer trygghet akkurat den samtalen da, bortsett fra det han sa til henne. At han ikke kunne ha noe mer kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/page/2/#findComment-1055852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Man "brenner" seg ikke på jobb. Og måten hun formulerer seg på er ikke til å misforstå. Hvordan gikk med med oppklaring med deg til stede? Jeg har svart deg lenger opp. Nei hun brant seg på han hun var involvert i, men det kan ha vært fordi han var i samme situasjon som min x nå er på jobb, dvs. at jobbsituasjonen medførte at forholdet deres gikk i stykker. Hun er derfor var når deg gjelder slike ting på jobb. Men som sagt jeg er veldig veldig usikker. Men jeg kan jo ikke tro at han vil ha et forhold på si, når han nettopp har flyttet inn igjen. Jeg har som sagt to tolkninger av denne sms. Og jeg vet ikke hva som er riktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/page/2/#findComment-1055853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo det jeg er veldig i tvil om da.Snakket masse i går kveld og da kom det frem følgende fakta: - hun er sliten for hun er i samme situasjon selv på jobben - hun er sjef og står ovenfor fremtidige nedbemanninger men vet at hun får beholde jobben - hun er alenemor, dvs. dras mellom jobb og tid til barn - han har sagt at han står på 100% og bretter opp armene selv om han er skuffet over tbm på jobb. Men sier at man kan ikke bare gi opp Ut i fra ovenstående så kan faktisk sms tolkes dit hen at det er bra at han ikke har mistet handlingsevnen til tross for situasjonen. Hun har tidligere vært sammen med en som har hatt det sånn som min samboer har det nå, og hun brant seg på det, så hun er mer var enn det min samboer er ifht endringer som nå står ovenfor på jobb, min samboer har en annen innstilling og det synes hun at han har vist gjennom det lille (dvs få gangene) de har snakket sammen, hun synes det er spennende, og så får de se hvordan det går med de begge. Og at hun gleder seg til lørdag og slappe av etter mas og slitsom uke på jobb. Det kan være tilfelle, men jeg vet ikke, og jeg er veldig i tvil, for det er jo veldig klønete skrevet i så tilfelle. Uansett så ringte han henne i går. Vi hadde jo på forhånd avtalt at han skulle spørre litt forsiktig hva denne sms gikk ut på, og at hvis det betydde sjekking fra hennes side så skulle han si at han hadde samboer var glad i meg og ikke ville ha den type kontakt med henne. Han ringte, hun svarte ikke, han la igjen beskjed på svarer, og så ringte hun. Hun hadde spurt om det passet, han sa ja, og så fikk han sagt jeg kan ikke ha mer kontakt med deg, håper du har forståelse for det, og ha det. Han virket tydelig utenfor og sa at alt hadde stoppet helt opp for han. men det ga meg egentlig ikke noe mer trygghet akkurat den samtalen da, bortsett fra det han sa til henne. At han ikke kunne ha noe mer kontakt. Nå har jeg hoppet litt i denne dramatråden, og det er jo overtydelig at mannen er direkte ille til mote og svært presset. _Det_ er ikke en med beste samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/page/2/#findComment-1055855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo det jeg er veldig i tvil om da.Snakket masse i går kveld og da kom det frem følgende fakta: - hun er sliten for hun er i samme situasjon selv på jobben - hun er sjef og står ovenfor fremtidige nedbemanninger men vet at hun får beholde jobben - hun er alenemor, dvs. dras mellom jobb og tid til barn - han har sagt at han står på 100% og bretter opp armene selv om han er skuffet over tbm på jobb. Men sier at man kan ikke bare gi opp Ut i fra ovenstående så kan faktisk sms tolkes dit hen at det er bra at han ikke har mistet handlingsevnen til tross for situasjonen. Hun har tidligere vært sammen med en som har hatt det sånn som min samboer har det nå, og hun brant seg på det, så hun er mer var enn det min samboer er ifht endringer som nå står ovenfor på jobb, min samboer har en annen innstilling og det synes hun at han har vist gjennom det lille (dvs få gangene) de har snakket sammen, hun synes det er spennende, og så får de se hvordan det går med de begge. Og at hun gleder seg til lørdag og slappe av etter mas og slitsom uke på jobb. Det kan være tilfelle, men jeg vet ikke, og jeg er veldig i tvil, for det er jo veldig klønete skrevet i så tilfelle. Uansett så ringte han henne i går. Vi hadde jo på forhånd avtalt at han skulle spørre litt forsiktig hva denne sms gikk ut på, og at hvis det betydde sjekking fra hennes side så skulle han si at han hadde samboer var glad i meg og ikke ville ha den type kontakt med henne. Han ringte, hun svarte ikke, han la igjen beskjed på svarer, og så ringte hun. Hun hadde spurt om det passet, han sa ja, og så fikk han sagt jeg kan ikke ha mer kontakt med deg, håper du har forståelse for det, og ha det. Han virket tydelig utenfor og sa at alt hadde stoppet helt opp for han. men det ga meg egentlig ikke noe mer trygghet akkurat den samtalen da, bortsett fra det han sa til henne. At han ikke kunne ha noe mer kontakt. På meg virker det helt tydelig at det er noe. Ettersom hun spør om det passer?? (han har ring henne og hun ringer opp, selvfølgelig passer det) Skjønner at du har det kjempe vanskelig i en slik situasjon hvor du ikke vet hva du skal tro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/page/2/#findComment-1055858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det hadde vært veldig enkelt hvis jeg kunne si at jeg tror A eller B, men det klarer jeg ikke. I og med at han har sagt det ang. jobb etc, så kan dette være uskyldig, siden han har vært i en sårbar periode. Hadde det ikke vært en slik tilleggssituasjon hadde jeg nok helt sikkert trodd at det var noe her.. Jeg ville uansett reagert på at han flør ut på altanen, og prøvde å ikke la meg høre samtalen... Hva vet du om hva han sa da? Og hvorfor kunne ikke han stå ved siden av deg? Jeg synes det hele er påfallende iallefall. Og særlig det at han er så nervøs for å snakke med henne at han går helt i stå osv. Hvorfor det? Hvorfor bryr han seg om hva hun syns? Whatever, det er opp til deg hva du tror og hva du betsemmer deg for. Men husk at om du ikke kan stole helt på ham, og hele tiden skal gå rundt å sjekke og lure på hva han driver med, så er ikke det noe godt forhold. Usikkerheten kan ete deg opp innenifra. Du vil dessuten sikkert irritere ham, om du maser og sjekker hele tiden. Det kan føre til at han ikke ønsker å være sammen med deg mer, det kan slite ham ut. Enten må du velge å stole fullt og fast på ham, noe som virker usannsynlig etter dette, eller du bør bare si at nok er nok og avslutte forholdet. Vet det ikke er det du vil høre, men sånn er det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/page/2/#findComment-1055957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg ville uansett reagert på at han flør ut på altanen, og prøvde å ikke la meg høre samtalen... Hva vet du om hva han sa da? Og hvorfor kunne ikke han stå ved siden av deg? Jeg synes det hele er påfallende iallefall. Og særlig det at han er så nervøs for å snakke med henne at han går helt i stå osv. Hvorfor det? Hvorfor bryr han seg om hva hun syns? Whatever, det er opp til deg hva du tror og hva du betsemmer deg for. Men husk at om du ikke kan stole helt på ham, og hele tiden skal gå rundt å sjekke og lure på hva han driver med, så er ikke det noe godt forhold. Usikkerheten kan ete deg opp innenifra. Du vil dessuten sikkert irritere ham, om du maser og sjekker hele tiden. Det kan føre til at han ikke ønsker å være sammen med deg mer, det kan slite ham ut. Enten må du velge å stole fullt og fast på ham, noe som virker usannsynlig etter dette, eller du bør bare si at nok er nok og avslutte forholdet. Vet det ikke er det du vil høre, men sånn er det. Jeg kan høre inn hva han sier fra altanen. Det er en liten altan rett utenfor stuen. Det var i grunnen greit for oss begge. Men det falt jo feil ut. Og ja jeg ser det at han kan bli lei maset. Men jeg har jo behov for å få oppklart ting. Jeg hørte ikke at han sa at han ikke kunne ha kontakt med henne mer, men jeg hørte den setningen om forståelse for. Selvfølgelig kan han ha sagt hva han vil, men jeg tror ikke det. Det var jo nettopp derfor jeg ville han skulle gjøre det hjemmenifra, og ikke fra jobb etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162956-kan-jeg-ha-feiltolket-sms/page/2/#findComment-1056696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.