Bambi-t0z Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har problemer med at helt bakerst i skjedeåpningen og kjønnsleppene blir jeg veldig sår etter sex og dette går utover hele sexlivet mitt. Har hatt samme partner i 2 år og har aldri hatt problemer med dette før. Har hatt sopp en gang før for ca et år siden og har ikke vært plagt etterpå før dette. Først trodde jeg at grunnen til dette var fordi jeg ikke ble våt nok lengre under samleiet, for det føles nesten som en friksjon mellom kjønnslepper og penis som gjør at det blir sårt, men etter jeg begynte og væte meg selv og sjekke om jeg var våt der så fant jeg ut at dette ikke var grunnen for jeg blir fremdeles sår etter sex, pluss at dette gjør litt vondt under selve samleiet. Noen som kan hjelpe meg og finne ut av hva dette kan være, og evt hva jeg kan gjøre?? Er bare 19 år og vil ikke at sexlivet mitt skal gå dukken pga dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162964-underlivsplager-under-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.