Gå til innhold

Jeg bare lurer på noe...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for denne gang..

som dere kanskje syns er litt rart.. hvor gjør dere av alt klisset? jeg tenker på at man kan jo ha sex overalt, men hva med klisset da? har jo sjelden noe papir eller håndklær i nærheten hvis det skjer impulsivt, ute, på bussen osv..??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162965-jeg-bare-lurer-p%C3%A5-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjer det ute i naturen trenger han jo ikke komme inni deg, skjer det på bussen eller andre steder der han ikke kan sprute et annet sted, pleier hvertfall kjæresten min bare å komme inn i meg. Blir kanskje litt klissete i trusen men men, ikke no big deal det. Har aldri ansett dette som et problem jeg...

skjer det ute i naturen trenger han jo ikke komme inni deg, skjer det på bussen eller andre steder der han ikke kan sprute et annet sted, pleier hvertfall kjæresten min bare å komme inn i meg. Blir kanskje litt klissete i trusen men men, ikke no big deal det. Har aldri ansett dette som et problem jeg...

Er dette noe dere _pleier_ å gjøre på bussen??

Er buss-sex vanlig?

Jeg må ha vært gift for lenge, for min oppfattelse av hva som er helt vanlig og naturlig har tydeligvis gått ut på dato! ;-)

Er buss-sex vanlig?

Jeg må ha vært gift for lenge, for min oppfattelse av hva som er helt vanlig og naturlig har tydeligvis gått ut på dato! ;-)

Nei, jeg har hatt sex mange forskjellige steder men aldri på en buss, brukte bare hennes eksempel. Poenget mitt var at jeg synes det går helt fint å la han komme inn i meg selv om det ikke er papir tilgjengelig. Når det gjelder å ha sex på en buss, fatter jeg egentlig ikke helt hvordan man kan ha det uten å bli oppdaget...

Gjest busserulle

Er buss-sex vanlig?

Hver dag, til og fra jobb;o) Bare da man har tid.

Nei, jeg har hatt sex mange forskjellige steder men aldri på en buss, brukte bare hennes eksempel. Poenget mitt var at jeg synes det går helt fint å la han komme inn i meg selv om det ikke er papir tilgjengelig. Når det gjelder å ha sex på en buss, fatter jeg egentlig ikke helt hvordan man kan ha det uten å bli oppdaget...

*he he*, nei, det fatter ikke jeg heller, men det er tydeligvis noe av spenningen? ;-)

Annonse

Ja, da har man et problem da, når man gjør det på slike steder du nevner. Man må rett og slett bare leve med klisset til man kommer hjem og får skiftet:-)

Og det spørsmålet ditt, det har jeg undret meg på også i blant når jenter sier de går uten truse....jeg får helt kvalmefornemmelser ved tanken på hvor "klisset" blir av. En gang leste jeg en tråd her, der dama absolutt måtte gå uten truse i bunaden sin på 17.mai. Også bunader da, som er av ull og ikke kan stappes i maskinen....tenk deg flere års utflod lagret på innsiden av bunadsskjørtet...! Ja, for de færreste leverer faktisk bunaden til rens hver gang de har brukt den.

Grisete folk, synes jeg!

Gjest busserulle

Ja, da har man et problem da, når man gjør det på slike steder du nevner. Man må rett og slett bare leve med klisset til man kommer hjem og får skiftet:-)

Og det spørsmålet ditt, det har jeg undret meg på også i blant når jenter sier de går uten truse....jeg får helt kvalmefornemmelser ved tanken på hvor "klisset" blir av. En gang leste jeg en tråd her, der dama absolutt måtte gå uten truse i bunaden sin på 17.mai. Også bunader da, som er av ull og ikke kan stappes i maskinen....tenk deg flere års utflod lagret på innsiden av bunadsskjørtet...! Ja, for de færreste leverer faktisk bunaden til rens hver gang de har brukt den.

Grisete folk, synes jeg!

Ja også må det jo klø noe helt forferdelig!!

Grisete folk, synes jeg!

Nå bruker ikke jeg å være truseløs under bunaden, men for det første så er det jo grenser for hvor mye "kliss" jeg faktisk klarer å produsere på en dag, og for det andre så har jeg underskjørt av tykk bommull som kan vaskes på 60 grader.

Dessuten hindrer det klen som busserull sikter til! ;-))

Annonse

Grisete folk, synes jeg!

hmm enig at det kanskje er litt ekkelt under en bunad men ellers ser jeg ikke det å gå uten truse som et stort problem, jeg produserer hvertfall ikke så veldig mye kliss at det begynner å renne nedover bena liksom. æsj det var ekkelt sagt men..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...