Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på igjen med p-piller for to mnd siden, først og fremst for å slippe menssmerter og andre mensrelaterte problemer. Gikk på Trionetta for noen år siden, og det fungerte fin-fint. Smertefri og ingen bivirkninger.

Valgte Trionetta nå også. Forrige mens var kraftigere enn min normale mens, og smertene var der ennå. Nå har jeg mensen igjen, og sitter her og knasker Ibux...

Er jeg bare utålmodig..? Noen som har erfaringer..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163077-menssmerter-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var skuffet over p-pillene (Trionetta)da jeg gikk på dem. Trodde jeg skulle bli kvitt smertene, men det ble jeg ikke. Blødningene var mindre, men smertene like ille.

De funket liksom som bra sist jeg gikk på dem!!(Men jeg har jo blitt eldre, så kanskje noe har forandret seg...) Slik det er nå, så både blør jeg minst like mye, og har minst like vondt... Jeg får gi dem en stund til, kanskje, og så bytte hvis det ikke blir bedre. Har kjøpt for 6 mnd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...