Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ei jente på 27 år, som har blitt forferdelig plaget med kløe nedentil rundt kjønnshårene, hovedsaklig fremme oppfor klitoris. Jeg er hverken rød eller sår, men når det klør så intenst, hender det at jeg klør meg sår. Det er bare et lite område på ca 2x2 cm. Jeg har ikke vært seksuell aktiv på fire år og plagene har vart ca ett års tid. Jeg har prøvd med canesten, men så snart jeg slutter med det begynner det å klø igjen. Det er eneste under menstruasjonen at det ikke klør. Utfloden er normal og ikke lukter det vondt.Det virker også som at kløen blir værre hvis jeg blir varm og svetter mye og hvis jeg går i trange bukser.

Kan noen gi meg et godt råd, jeg holder ikke ut denne kløen snart!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163101-kl%C3%B8e-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noe liknende for noen år siden. Fikk da tips om å prøve å skifte toalettpapir. Brukte før billigste sort, og det tålte jeg da ikke. I tillegg har jeg funnet ut at jeg er avhengig av å drikke en del surt (juice, ypghurt o.l.) for å holde miljøet der nede surt og holde kløen unna.

Hvis slike enkle tiltak ikke hjelper ville jeg abslutt bestil en time til legen!

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163101-kl%C3%B8e-nedentil/#findComment-1056314
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...