Gjest Kjæresten hans Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tror det er veldig få som tar en baby på 6 uker ut til barnehagen. Man har noe som heter svangerskapspermisjon i Norge vet du:) Jeg husker avisoppslag om at de ville starte barnehage i Bergen for babyer fra 6 uker, skremmendes synest jeg. Det er en god stund siden, vet ikke om det har kommet eller ikke. Men jeg vet at mange mødre velger å bli hjemme mer en svangerskapspermisjonen, og noen går før. Jeg kjenner flere som jobber i familie barnehager og de fleste har unger langt under et år der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163116-vi-er-forsjellige/page/2/#findComment-1056880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg skjønner hva du mener (men da måtte jeg legge godviljen til :-)) Men det er faktisk personer som lever på en annen mens de studerer, for så å dumpe denne personen når de får jobb. Spørsmålet er jo om hvorfor en ønsker et forhold. Er det et ønske om å slå seg til ro, stifte familie, finne en å dele livet med så ville nok denne personen vært uaktuell. Men dersom en kun ønsker en å ha det kjekt med her og nå så er det jo greit. Men jeg synes man bør tenke på framtiden. Når en allerede nå irriterer seg over ting, så vil dette bare bli verre og verre når forelskelsen går over og hverdagen innhenter en. Men tenk om det som irriterer og plager i et forhold i dag ikke betyr noe om 5-10 år. Ungdommen har en tendens til å henge seg opp i bagateller som mer voksne ikke bryr seg om. Mener du i fullt alvor at hvis vi er i tvil så skal vi ikke innlede et forhold? Mener du at et ja MÅ være et ja for livet? *Å våge er å miste fotfestet for en stund, å ikke våge er å miste seg selv.* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163116-vi-er-forsjellige/page/2/#findComment-1056929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.