Gå til innhold

tannverk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp vært hos tannlegen, det visste seg at jeg hadde fem hull i forbindelse med at andre plomber hadde gått i stykker(mistet biter av de). Har allerede borret det ene. Tannlegen sa at de gjenstående hullene er ganske små. Nå har jeg vondt i den ene tannen når jeg drikker eller får andre ting ned i tannen, vet ikke helt om det er en av de med hull i. Det er bare når noe kommer ned i den at jeg får vondt,det sprenger. Er dette hull eller hva antar du? Er det mulig at han har oversett eller ikke funnet ett hull som kanskje er under plomben? (han tok bilde og sjekket tennene med speil). Kan det gjøre vondt i forholdsvis små hull også. Det gjør ikke vondt når jeg spiser gotteri, bare når ting kommer ned i tannen på en måte...

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16325-tannverk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei gso.

Smerter rett etter at det er blitt borret i tenner og lagt fyllinger i dem er desverre en ganske vanlig komplikasjon.

Det pleier å gi seg etter noe tid. Hvis det vedvarer bør du kontakte tannlegen. Av og til må fyllinger korrigeres noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16325-tannverk/#findComment-75594
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...