Gå til innhold

Hva koster det dere å suge noen?

Anbefalte innlegg

Gjest godbiten

Munnsex er et tema de fleste menn har sans for.. Jeg hadde besøk av en kamerat igår, og vi begynte å snakke om tidligere mer og mindre spesielle seksuelle erfaringer. Han påstod at han som student under en prøve hadde mått på do, og at han på vei inn døra ble overrumpla av ei han gikk i klasse med, som helt uten videre ble med han inn på doen og ga han en god gammeldags avsuging. Det litt spesielle var at han ikke hadde hatt noe særlig kontakt med henne fra før, og egentlig ikke kjente henne spesielt godt. Spørsmålet er om dette er sant, og det er det jeg lurer på. Kan det være sant? Kunne noen her ha gjort noe lignende? Som sagt, hva koster det dere å suge noen? Er det forbeholdt noen helt spesielle, eller koster det dere omtrent ei drue? For meg høres historien hans mer ut som en sex-fantasi, men han virket faktisk ganske troverdig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163261-hva-koster-det-dere-%C3%A5-suge-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest på toget

He, he. Alle gutters drøm ja.

Selv har jeg gitt en utrolig søt italiensk militærgutt avsuging på et togtoalett mellom Milano og Firenze. Han var selvsagt i himmelen, men litt skuffet fordi jeg ikke svelget men spyttet ut i vasken ;)

Ellers så kan jeg jo også fortelle om en episode på et utested i Oslo hvor jeg traff en eller annen håndverker og vi også havnet på doen. Der ga jeg ham en avsuging, og tror du ikke han som takk gikk ned og slikket meg til orgasme? Det kaller jeg gentlemann!

Så jeg kan garantere deg at det er fullt mulig, men det er jo ikke sikkert alle vil oppleve noe sånt da...

ShitDiddelyDo

For et par-tre år siden var jeg på et utested hvor en jente (som jeg for øvrig kjente litt men ikke spesielt godt), spurte om hun skulle suge meg.

Jeg var ganske nysingel og svarte selvsagt ja, og noen minutter senere var jeg avsugd utenfor utestedet.

I ettertid lurte jeg litt på hva hun drev med. Hun fikk ingenting igjen heller. Bare gjorde seg ferdig og det var det.

Kan det ha vært et steinalderaktig sjekketriks?

Kjærringer! Kommer aldri til å forstå meg på dem.

IngenLurerDenneGutten

Selv har jeg gitt en utrolig søt italiensk militærgutt avsuging på et togtoalett mellom Milano og Firenze. Han var selvsagt i himmelen, men litt skuffet fordi jeg ikke svelget men spyttet ut i vasken ;)

Ellers så kan jeg jo også fortelle om en episode på et utested i Oslo hvor jeg traff en eller annen håndverker og vi også havnet på doen. Der ga jeg ham en avsuging, og tror du ikke han som takk gikk ned og slikket meg til orgasme? Det kaller jeg gentlemann!

Så jeg kan garantere deg at det er fullt mulig, men det er jo ikke sikkert alle vil oppleve noe sånt da...

Gris!:-)

Gjest godbiten

Finner du glede i det selv?

Gjest godbiten

For et par-tre år siden var jeg på et utested hvor en jente (som jeg for øvrig kjente litt men ikke spesielt godt), spurte om hun skulle suge meg.

Jeg var ganske nysingel og svarte selvsagt ja, og noen minutter senere var jeg avsugd utenfor utestedet.

I ettertid lurte jeg litt på hva hun drev med. Hun fikk ingenting igjen heller. Bare gjorde seg ferdig og det var det.

Mens jeg derimot..... Enda jeg er den godbiten:-(

Annonse

ShitDiddelyDo

Mens jeg derimot..... Enda jeg er den godbiten:-(

Jeg kan jo i det minste trøste deg med at det ikke var noe sjekketriks.

Hvem f... vil ha et kvinnfolk som går bort til en gutt og suger han?

Nei, takke meg til å spørre om jeg vil ha en øl. En øl til. Nok en øl.

SÅ kan hun suge meg.

Gjest på toget

Spør på en annen måte: Hva er det ved det som gir deg glede? Du blir ikke seksuelt stimulert selv?

Hvorfor tar du det som en selvfølge? Det ene eksemplet fikk jeg faktisk orgasme, og jeg har også fått orgasme kun ved at kjærsten min snakket til meg en gang og lå tett inntil meg.

Andre ganger så har jeg helt normal sex uten å komme men er allikevel tilfreds nok. Man må vel ikke alltid få orgasme for å bli tilfredsstilt? Det er da helt normalt.

Bare det å oppleve en manns tilfredsstillelse er ofte mer enn nok for meg. Men det har jo også hendt at jeg har blitt litt sur for ikke å få noe igjen. Men det kommer an på så mye.

Gjest godbiten

Jeg kan jo i det minste trøste deg med at det ikke var noe sjekketriks.

Hvem f... vil ha et kvinnfolk som går bort til en gutt og suger han?

Nei, takke meg til å spørre om jeg vil ha en øl. En øl til. Nok en øl.

SÅ kan hun suge meg.

Du har et poeng. Men hvis man ser bort fra det med å være sammen, så vil jeg uansett kalle det en seksuell opplevelse som er grei å få med seg.

Igrunn en vanvittig freidig ting å gjøre.

Gjest godbiten

Hvorfor tar du det som en selvfølge? Det ene eksemplet fikk jeg faktisk orgasme, og jeg har også fått orgasme kun ved at kjærsten min snakket til meg en gang og lå tett inntil meg.

Andre ganger så har jeg helt normal sex uten å komme men er allikevel tilfreds nok. Man må vel ikke alltid få orgasme for å bli tilfredsstilt? Det er da helt normalt.

Bare det å oppleve en manns tilfredsstillelse er ofte mer enn nok for meg. Men det har jo også hendt at jeg har blitt litt sur for ikke å få noe igjen. Men det kommer an på så mye.

Fått orgasme ved at kjæresten din snakket til deg..... Nettopp. Skjønner at det ikke er noe vits i å ta det du skriver seriøst.

Annonse

ShitDiddelyDo

Du har et poeng. Men hvis man ser bort fra det med å være sammen, så vil jeg uansett kalle det en seksuell opplevelse som er grei å få med seg.

Igrunn en vanvittig freidig ting å gjøre.

Det er vel strengt tatt bare et bevis på at gutter er rimelig enkle klokken 02:30 når utestedene stenger.

De fleste single ville takket ja. Det er jeg overbevist om.

Tror ikke det er så mange jenter som hadde takket ja om situasjonen var omvendt. :)

Men for meg var det jo praktisk.

Gjest på toget

Fått orgasme ved at kjæresten din snakket til deg..... Nettopp. Skjønner at det ikke er noe vits i å ta det du skriver seriøst.

Tro hva du vil for meg, det bryr ikke meg så mye. Men visste du ikke at det meste av opphisselse og lyst skjer i hodet? Mange kan jo også få orgasmer når de sover.

Kanskje du burde kjøpe deg en bok om sex og lese deg opp litt?

Gjest frøken prektig

Spør på en annen måte: Hva er det ved det som gir deg glede? Du blir ikke seksuelt stimulert selv?

Jeg blir seksuelt stimulert av å suge en mann - det er noe av det deiligste jeg vet. Uten at jeg tilbyr det i hytt og pine av den grunn...

Du lyger så det renner av deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kanskje jeg kan oppfattes som prektig, men jeg kunne aldri gjort noe sånn, på samme måte som jeg aldri kunne gjort det med noen jeg ikke var i et fast forhold med.

Nei, alt som har med sex å gjøre deler jeg med ingen andre enn meg selv og min kjære. Og skulle det bli slutt, så venter jeg på en ny kjære. Har ingen problemer med å avstå fra sex noen år når jeg er singel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...