Gjest ka gjør eg Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 heisann.. eg burde egentlig vere overlykkelig men sånn e det ikkje..eg er en 21 år gammel gutt "mann " som har likt en veninne (17 år) en god stund..mn hun har ikkje hatt følelser for meg..da vi ble kjent va det omvendt... mn isåfall så har hun fått følelser for meg no..mn i mellomtiden har eg truffet en 19 år gammel jente som virker ganske så en god jente..eg har ingen følelser for hun no mn vet eg kommer til å få det hvis eg fortsetter å treffe hun..og hun e intrisert i å bli bedre kjent med meg mn der e ingenting sikkert for ka som vil skje mellom oss..... så eg lurte egentleg bare på ka andre hadde gjort i min situasjon.. noen som syns at alderen mellom meg og hun som liker meg 17-21 e for mye?? eg har stor tro på at meg og hun veninnen vil få det ganske så fint sammen..mn allikavel henger eg litt fortsatt på hun eg traff på byn... hadde satt pris på hvis noen hadde giddet å si sin mening..takker på forhånd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163287-lite-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jegvetlitthvadettevilsi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 heisann. jeg syns det er fint at du har funnet to flotte jenter som du liker. men du må spøre deg selv hvem du føler mest for å bli bedre kjendt med. jeg synes ikke det er stor forskjell på 17-21, men i den alderen kan det fort bil det. det kommer an på hvor moden hun på 17 er, men jeg vil tro at det kanskje er lurt å avvente litt med hun på 17, hun er tross alt en del yngre og kanskje mindre erfaren.og om noen år kan det hende hun vil prøve ut noe nytt. men som sagt, dette er kanskje=)uansett hva du velger så håper jeg du får det bra med den jenta;) lykke til, og husk å ikke følge bare hjertet, men også hodet=) klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163287-lite-problem/#findComment-1057515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ka gjør eg Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 heisann. jeg syns det er fint at du har funnet to flotte jenter som du liker. men du må spøre deg selv hvem du føler mest for å bli bedre kjendt med. jeg synes ikke det er stor forskjell på 17-21, men i den alderen kan det fort bil det. det kommer an på hvor moden hun på 17 er, men jeg vil tro at det kanskje er lurt å avvente litt med hun på 17, hun er tross alt en del yngre og kanskje mindre erfaren.og om noen år kan det hende hun vil prøve ut noe nytt. men som sagt, dette er kanskje=)uansett hva du velger så håper jeg du får det bra med den jenta;) lykke til, og husk å ikke følge bare hjertet, men også hodet=) klem hun 17 åringen e ganske moden for alderen.. har fortalt at hun ikkje ser seg sjølv med guttene på sin alder..+ at at hun kan vere litt barsnlig iblant, og det syntes eg bare e fint.. vil ikkje ha sånn dønn seriøst forhold.må vere litt humor og slikt..og eg vet at vi hadde fått det fint..e litt bekymret for å velge feil..for hvis eg velger å satse på hun 19 åringen og det ikkje blir noe da kan det vere for sent med hun 17 åringen og det vill jo vere utrolig dumt for eg har jo vert intrisert i hun i en god stund no... huff..ska ikke vere lett mn ka ville du gjort.. du e 21 og kjenner veninnen veldig godt og liker hvordan hun er..+ at du mener å tro at dere hadde fått det ganske så fint.. eller å satse på en 19 åring som du så og si ikkje kjenner i det hele tatt mn føler deg litt tiltrukket til...og du aner ikkje hvordan dere ville fått det hvis det skulle skje noe...takker for svaret 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163287-lite-problem/#findComment-1057523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ka gjør eg Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hadde satt pris på om det va noen flere som hadde noen meninger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163287-lite-problem/#findComment-1058682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.