Gå til innhold

lyst til å være utro.

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Det jeg mener er jo at når du går hjem fra der du har truffet en av disse mennene du blir kåt på, så må du jo ta til takke med den gamle der og da kjedelige mannen din. Du får ikke han som tente deg.

Jeg håper virkelig ikke flertallet er som deg at de blir sultne borte og spiser hjemme. Jeg foretrekker å bli sluten hjemme og jeg...

For meg er ikke tenning nødvendigvis knyttet til en spesiell person. Det er en følelse i kroppen. Det er ikke så nøye for meg hvor den kommer fra.

Fortsetter under...

Gjest gulrot kakey

For meg er ikke tenning nødvendigvis knyttet til en spesiell person. Det er en følelse i kroppen. Det er ikke så nøye for meg hvor den kommer fra.

nehei.. det hørtes litt rart ut men ok.. jeg forbinder tenning til personer jeg da. Blir jeg kåt på en mann er det denne jeg vil ha. Noe annet er det å gå rundt å være kåt i kroppen, men da er det jo heller ingen spesiell mann som har tent meg...

Det jeg mener er jo at når du går hjem fra der du har truffet en av disse mennene du blir kåt på, så må du jo ta til takke med den gamle der og da kjedelige mannen din. Du får ikke han som tente deg.

Jeg håper virkelig ikke flertallet er som deg at de blir sultne borte og spiser hjemme. Jeg foretrekker å bli sluten hjemme og jeg...

Det går da fint an å føle gnist med et annet menneske,en uskyldig flørt,for deretter å gå hjem med tenning i kroppen,og ha lyst på mannen sin,man drømmer da ikke om den andre mens man er sammen med kjæresten for det.

Tror da det må føles godt for alle å kjenne at man er attraktiv for andre enn kjæresten også.Noe annet ville vel være løgn?

Clue1365380406

Det er jo forskjell på å "leke med tanken" og faktisk gjøre det. Jeg har også lekt med tanken, men aldri gjort noe ut av tanken. Jeg har hatt samme partner og kun èn i 14 år. Jeg er ikke kristen eller noe sånt. Det har bare blitt slik.

Jeg føler ikke at jeg går glipp av noe, men er ganske lei av å få høre fra kompisene til typen min at han har hatt så mange. Da skulle jeg ønske jeg hadde noe "saftig" å ta igjen med!

Snakker de virkelig om det?

Etter 14 år???

Annonse

Enig, men det er ikke det samme som å si at man har "lyust til å være utro"!!

Fantasien og drømmene er en ting, det må alle få ha uannsett! Men å leve det ut gjør deg ikke lykkelig, kommer til å ha en ekkel følese resten av livet, og det er det ikke verdt! Kos deg med den du elsker! Har opplevd dette på "huden" så jeg vet hva jeg snakker om!

Spør en hvilkensomhelst mann om dette, og du vil raskt forstå at 99,9% av alle menn fantaserer om andre damer selv om de er sammen med noen. Kan garantere at typen din gjør det også, men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke elsker deg, og har tenkt å være utro..

Man han vil sikkert ikke fortelle det til deg... Lev i illusjonen du, lille venn:)

Gjest gulrot kakey

Spør en hvilkensomhelst mann om dette, og du vil raskt forstå at 99,9% av alle menn fantaserer om andre damer selv om de er sammen med noen. Kan garantere at typen din gjør det også, men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke elsker deg, og har tenkt å være utro..

Man han vil sikkert ikke fortelle det til deg... Lev i illusjonen du, lille venn:)

Jeg snakket om meg og hva jeg tenkte, ikke hva min kjære gjør. Vanskelig å forstå lille venn?

Annonse

Jeg snakket om meg og hva jeg tenkte, ikke hva min kjære gjør. Vanskelig å forstå lille venn?

Neida, men det kunne kanskje virke som om du trodde det var uvanlig og helt galt.

Folk er forskjellige, og det er ikke alltid man kan styre tankene sine..

Det er nok mange som fantaserer om andre uten å være utro, men sikkert noen som deg også, som ikke gjør det. Har respekt for alle, så lenge man ikke driver med utroskap..

Oy. sorry serendipity....jeg trodde du svarte på et av mine andre innlegg......

jeg lider av ammetåke serru......

helt enig. Det var lavpanna!

My mistake. (rødmer)

He he.. Ja, det var ment som at guttene/ "mennene" var lavpanna som snakket om sånt etter 14 år!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...