Gå til innhold

Apropo munnsex..

Anbefalte innlegg

Greit at man ikke liker munnsex, hver sin lyst, men problemet er at mange menn er veldig "egoistiske" på dette punktet- de forlanger å få munnsex, men gidder ikke gi.

Det blir litt feil synes jeg. Har til og med hørt gutter si de ville dumpa dama om hun ikke vil utføre oralsex på deg, men krever at hun seger dem.. Tror gutter det er så mye bedre for oss?

Det med rengjøring og barbering gjelder forresten like mye for dere menn!

Forøvrig kan jeg jo si at jeg ikke har noe imot munnsex selv, og både gir og får:)

Hvordan underbygger du påstanden om at "mange menn" er egoistiske på dette området?

Jeg har helt motsatt inntrykk: Så godt som alle menn elsker å slikke. Og jeg snakker av erfaring. Betydelig erfaring.

Fortsetter under...

Hvordan underbygger du påstanden om at "mange menn" er egoistiske på dette området?

Jeg har helt motsatt inntrykk: Så godt som alle menn elsker å slikke. Og jeg snakker av erfaring. Betydelig erfaring.

Noen menn, da. Uansett blir det dumt å forlange noe av noen som man selv nekter å gjøre... Poenget var å illustrere urettferdigheten i dette.

Har faktisk snakket med endel menn som har sagt dette, men selvsagt også noen som elsker å slikke, og dessuten noen som ikke liker å bli sugd. Så folk er ulike, det finnes ingen fasit..

Men det å forlange å få, uten å gi noe tilbake er egoistisk

ShitDiddelyDo

Noen menn, da. Uansett blir det dumt å forlange noe av noen som man selv nekter å gjøre... Poenget var å illustrere urettferdigheten i dette.

Har faktisk snakket med endel menn som har sagt dette, men selvsagt også noen som elsker å slikke, og dessuten noen som ikke liker å bli sugd. Så folk er ulike, det finnes ingen fasit..

Man kan selvfølgelig ikke forlange at folk skal gjøre noe de ikke vil gjøre.

Det man derimot kan gjøre er å bruke elimineringsmetoden.

For selv kunne jeg aldri vært sammen med en jente som ikke likte å suge meg, ei heller en jente som ikke ville ha oralsex.

Med andre ord kunne jeg ikke vært sammen med noen jeg ikke passet sammen med seksuelt, og jeg hadde ikke passet seksuelt sammen med et ushava kvinnfolk med oralfobi.

Det er jeg enig i.

Det handler om å gi og ta. Men de fleste synes det også er en nytelse å gi.

Gi og ta, ja, men også å ikke forlange noe av noen som de overhodet ikke vil gå med på.

Har f.eks en venninne som ble utsatt for overgrep av sim far da hun var liten, og hun klarer overhodet ikke munnsex, bare "vanlig" sex, da det var det overgrepene gikk ut på. Det å- som kjæreste, om man er glad i henne- f.eks "forlange" at hun skal utføre oralsex, er jo totalt egoistisk.

Så folk er ulike, og man må jo kunne vise hensyn, samtidig som man forsøker å gjøre det best mulig for partneren.

Å "forlange" kan man selfølgelig ikke gjøre. Er ikke ønskene, behovene og lystene noenlunne gjensidige, så passer man jo ganske enkelt ikke sammen. Og slik vil det jo alltid være - ikke alle passer sammen på alle områder.

".........................."

For selv kunne jeg aldri vært sammen med en jente som ikke likte å suge meg, ei heller en jente som ikke ville ha oralsex.

Med andre ord kunne jeg ikke vært sammen med noen jeg ikke passet sammen med seksuelt, og jeg hadde ikke passet seksuelt sammen med et ushava kvinnfolk med oralfobi.

Eller analfobi - noe som gjør elimineringen et hakk mer komplisert :-)

Annonse

Hvis du leser et annet av mine innlegg ser du at jeg jo nettopp poengterer at det gjelder å finne en som en passer sammen med, seksuelt og ellers.

Jeg ville heller ikke vært sammen med noen som aldri ga meg munnsex, eller ikke ville jeg skulle suge ham.

Men man kan jo prøve å finne ut av ting sammen uten å presse, og går det ikke, ja, da får man finne seg noen andre. MEn det gjelder å ikke presse, da skremmer man folk vekk:)

Eller analfobi - noe som gjør elimineringen et hakk mer komplisert :-)

analforbi eller oralforbi fungerer ikke her i gården heller:) forbier i det hele tatt når det gjelder sex, er ikke noe særlig for meg. Det føles litt slemt å si at man ikke kan være sammen med en person pga kjedelig sex, men sånn er det bare for mitt vedkommende.

Annonse

analforbi eller oralforbi fungerer ikke her i gården heller:) forbier i det hele tatt når det gjelder sex, er ikke noe særlig for meg. Det føles litt slemt å si at man ikke kan være sammen med en person pga kjedelig sex, men sånn er det bare for mitt vedkommende.

Sånn er det gjerne. Det er bare det at folk definerer "kjedelig sex" på forskjellige måter :-)

"..........................."

ShitDiddelyDo

Det er er ikke slemt. Bare ærlig.

Ser det er lenge siden du skrev. Ville bare si at det kan være så enkelt som barbering. Jeg synes det er alldeles herlig å gi god og lang munnsex, men den absolutt verste turn-off'en som finnes er en ubarbert, og enda verre, en ufrisert "mus". Her er vi menn forskjellige, og det ene er selvsagt ikke bedre enn det andre, men det er sikkert smart å virkelig finne ut hva han synes om dette.

Mange menn vil synes det er vanskelig å si det til partneren sin, og mange kvinner (som du) synes det er vanskelig å be om godsakene.

Uansett, jeg håper du får den kosen du fortjener!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...