øøøyh! Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Been there... ...og ingen skal komme å si at vi ga opp for lett, det er en fornærmelse... Sannsynligheten, for at dette er et forhold som vil halte litt, er ganske så stor. Man kan få til kortsiktige oppturer, men hvis ikke selve "basisen" for tenning på partneren er tilstede, så ender det opp med et brudd til slutt. Men et par kan gjerne sløse bort noen år av sitt liv, eller hele livet for den saks skyld, på et labert, eller ikke noe seksualliv. Det bryr ikke jeg meg noe om, men syns det var nødvendig å fortelle "frustrert dame" om andres erfaringer. Jeg vil ikke hun i ettertid skal føle at "prøve-årene" var bortkastet tid, slik det var for meg/oss og andre jeg kjenner til som har vært i samme situasjon. Ok, så bomma jeg kanskje der, men du oppfordrer jammen andre til å gi opp _uten_ at du vet noe om hvor lenge de har jobba med saken. Dessuten er det kun deg som i denne tråden antar at det kun er snakk om ikke å tenne på partneren. Dét er en temmelig lettvindt konklusjon. Hva om vedkommende ikke tenner på _noen_ for tiden? Inmari trist for deg om du ikke tok med punktene i mitt forrige innlegg med i betraktningen da du valgte å gjøre slutt på forholdet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163392-tips-for-%C3%A5-vekke-sexlyst-hos-mann/page/2/#findComment-1061229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
øøøyh! Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg vet hvordan det er...frustrerende når mannen går på do og onanerer og du er "tilgjengelig".... Har orker sex hvis vi begge våkner samtidig og ikke skal noe, dvs som oftest i helgene...men da er han vel bare morgenkåt.... Det er SÅRENDE.... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger for å vekke sexlysten hos ham.... Ikke gi opp for lett! Analyser hva mangelen på lyst kan komme av. Stress, utmattelse, depresjon, utroskap, kjedsomhet, impotens? Først da kan du finne løsninger. Det hjelper ikke med silikoninnlegg,sexy undertøy og leker hvis partneren griner av utmattelse ved tanken på ei runde i sengehalmen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163392-tips-for-%C3%A5-vekke-sexlyst-hos-mann/page/2/#findComment-1062028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.