Gå til innhold

bare lurer...

Gjest ikkegravidheltsikkert

Anbefalte innlegg

Gjest ikkegravidheltsikkert

jeg og sambo hadde ubeskyttet sex dagen før mens. jeg har alltid vært 100 prosent sikker på den dagen liksom. men etter det har jeg vært konstant kvalm, pluss at brystene mine har værket i ny og ned. det ER vel umulig å bli gravid denne dagen????

her det skjedd noen her at de har blitt gravide dagen før mens?? nei, jeg er nok ikke gravid. men har jo vært sånn små kvalm lenge. brygger nok på en influensa eller noe.

takker veldig for råd og svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163419-bare-lurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk du mensen den dagen også eller? jeg fikk nemlig mensen dagen etter likevel...

Nei, jeg fikk ikke mensen. Men hadde vært litt uregelmessig en stund, så jeg tenkte egentlig ikke over det før 2 uker senere når jeg kom på at den ble borte. Da testet jeg.

Men jeg har hørt at det er mulig å ha menslignende blødninger 1-2 mnd ut i graviditeten, når mensen skulle vært, eller sjeldnere; under hele graviditeten.

Men eneste måten du finner ut av det på er egentlig å teste. Ikke det at jeg tror det er sansynlig at du er gravid, men en test er jo ikke SÅ dyr. Kan jo være kjekt å få det avkreftet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163419-bare-lurer/#findComment-1058691
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...