Gå til innhold

Blir jeg utnyttet??

Anbefalte innlegg

Dette er fra feb-mars Jeg og barndomskjærsten fikk kontakt igjen,satt å pratet langt ut på natt. Siste han sa var når ser jeg deg igjen. Gikk noen uker jeg skulle på fest med jobben,dro så ned til han på puben. Foreldra var der også,spørte om de skulle kjøre meg hjem eller lånes hans gjesterom. Men det ente med vi havnet i samme rom.Så kjørte han meg hjem dagen der på. Påsken kom og jeg traff,han på byn og kameraten. Ble med hjem for kameraten skulle låne gjesterommet. Vi ente sammen igjen,kameraten lå inne i gjesterommet. Så måtte han dra ga meg et kyss og sa at jeg kunne bli lenge jeg ville. Kameraten kjørte meg hjem. Ut på sommern så møttes vi igjen,jeg,venninde og dem 2 og en kamerat til. Ga hverandre en klem og satt å pratet kom fram til han trodde jeg var sur det var jeg jo ikke. Men ble lei meg da han satt ved et bord sammen med andre jenter.Da dro jeg til byn. Dagen etter møtte vi dem igjen etter stenge tid,han var forsatt rar. Han skulle aboslutt hjem til seg selv. Jeg ringte han opp spørte,han var ikke klar for forholde det var jo Ok for meg. Vi ble enig om nærhet og han likte meg. Ikke hørt noe fra han,så blitt kun små snakk på nette. Han tok en kontakt anngående vi skulle på puben,foreldra var der og mora kjørte oss til en annen pub. Danset en dans,og noe rart skjedde da oxo. For par helger siden så lånte venninda mi tlf av meg hu hadde liksom prøvd å få i gang noe typisk henne i fylla. sendt han mld om at jeg var kåt fra sin egen mobil hu da. Nette mitt stod på han prøvde da kontakt men jeg sov. han spørte om det her osv Ente med en krangel han trodde det var meg osv. Jeg skrev en lang mail til han sa det var ikke meg og jeg ble lei meg. Denne lørdagen her våknet jeg opp med rar mage,dro på fest og på byn,da jeg skulle hjem så jeg han utenfor en nattklubb. Gikk opp,da sa han er det denne dama ja sa jeg. Ga hverandre en klem. sa han skulle på noe åpning av et sted,spørte han om denne mailen. svarte meg da jeg har jo fått mange mail av deg å lo. Du vet hva jeg mener,ja sa han og snudde seg og jeg tok bare å gikk der fra. Har dere noe tålkning av dette? Blir jeg utnyttet av han??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163430-blir-jeg-utnyttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte barndomskjærsten igjen for snart 9mnd siden. I den persioden hadde vi sex 2 ganger,første gangen visste foreldra at jeg skulle over natte.

Fordi dem kjørte jo oss hjem,andre gangen lånte kameraten hans gjesterommet.Det var kameraten som kjørte meg hjem fordi barndomskjærsten skulle ordne noe og han ga meg kyss og sa at jeg kunne bli lenge jeg ville.

Så gikk det noen uker så traff vi hverandre igjen et eller annet gniss om skjedde jeg dro der fra,var en misforståelse.

Som vi kom fram til dagen etter pr tlf,avtalte å ha nærhet som til dags dato ikke skjedd.

Har hatt noe kontakt pr internet,venninde mi har lånt mob for par uker siden. Hun tøyset om at jeg var kåt osv fra sin mob og min ringte hu han.

Så på natta prøvde han få kontakt,men jeg sa par dager etter at det ikke var meg. Han trodde meg ikke og vi kranglet. Sendte han mail om det.

Han traff jeg tilfeldig på vei hjem spørte han om det han svarte ja.Noen uker før der fikk jeg en dans med han.

Gått mere opp et lys,men fra deres mening utnyttet han meg??? Har fått bekreftet i sommer at han likte meg og ikke klar for forhold der å da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163430-blir-jeg-utnyttet/#findComment-1059712
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Jeg møtte barndomskjærsten igjen for snart 9mnd siden. I den persioden hadde vi sex 2 ganger,første gangen visste foreldra at jeg skulle over natte.

Fordi dem kjørte jo oss hjem,andre gangen lånte kameraten hans gjesterommet.Det var kameraten som kjørte meg hjem fordi barndomskjærsten skulle ordne noe og han ga meg kyss og sa at jeg kunne bli lenge jeg ville.

Så gikk det noen uker så traff vi hverandre igjen et eller annet gniss om skjedde jeg dro der fra,var en misforståelse.

Som vi kom fram til dagen etter pr tlf,avtalte å ha nærhet som til dags dato ikke skjedd.

Har hatt noe kontakt pr internet,venninde mi har lånt mob for par uker siden. Hun tøyset om at jeg var kåt osv fra sin mob og min ringte hu han.

Så på natta prøvde han få kontakt,men jeg sa par dager etter at det ikke var meg. Han trodde meg ikke og vi kranglet. Sendte han mail om det.

Han traff jeg tilfeldig på vei hjem spørte han om det han svarte ja.Noen uker før der fikk jeg en dans med han.

Gått mere opp et lys,men fra deres mening utnyttet han meg??? Har fått bekreftet i sommer at han likte meg og ikke klar for forhold der å da.

Punktum opprom.

Enter.

Tekst. Punktum, opprom.

Enter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163430-blir-jeg-utnyttet/#findComment-1060195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...