Gå til innhold

sex og singelliv?

Anbefalte innlegg

Gjest amatørsingel

Hei hei.

Jeg er nysingel og det føles så bra!! Hadde aldri trodd at jeg skulle føle det sånn.

Jeg har bodd sammen med en kjempesnill gutt i 9 år, men desverre sluttet vi å være kjærester og gikk over til å være bare veldig gode venner.

Sexen ble selvsagt vanskelig og det ble til slutt helt umulig å leve med. Vi prøvde sexolog og mye rart. Det var han som mistet lysten først og jeg som måtte ta initiativet til sex eller å prøve å løse problemet. Jeg har bare hatt denne ene sexpartneren i hele mitt liv, så jeg klarte ikke se at det gikk an å ha et deilig sexliv hvor man føler seg begjært.

Etter flere år hvor det ble gradvis værre gikk jeg tilslutt helt tom. Jeg følte meg usexy, rar og avvist og selvtilliten ble værre og værre. Jeg orker ikke ha det sånn mer! Følelsene døde tilslutt.

Jeg er veldig glad i han og ønsker han alt godt i denne verden, men jeg elsker han ikke lenger.

Og nå er jeg fri!

Og jeg har så lyst på sex! Jeg ble med en gutt hjem nå rett etter at det ble slutt, og han hadde jo lyst til å kose seg litt med meg(burde kanskje skjønne at det ikke er den fine leiligheten eller frimerkesamlingen gutta vil vise deg når de ber deg hjem...) :)

Han hadde kjempelyst på meg og det føltes så sinnsykt bra! Jeg hadde bare lyst til å slippe alle hemninger og la det stå til! Men det ble litt feil siden det akkurat var slutt, føltes dårlig gjort overfor exen som lå hjemme i leiligheten (har ikke fått flyttet enda).

Men litt kos ble det før jeg tuslet hjemover. Det var en frustrerende natt!! Jeg klarte jo å tilfredstille meg selv til en viss grad, men når morraen kom var det eneste jeg tenkte å løpe rett tilbake og ja...

Blir helt matt og ør av å tenke på det enda.. Tror jeg bare må få det ut av systemet snart.

Men hvor lenge bør jeg vente? Det bobler snart over, men så tenker jeg at det er dårlig gjort overfor exen.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163456-sex-og-singelliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest amatørsingel

Desperasjon er ikke så positivt da. Venter du litt lenger vil desp-følelsen gi seg , og alt blir lettere å håndtere. Så får du ta det som det kommer etterpå.

Nei, desperasjon er jo ikke akkurat sjarmerende..

Skal prøve å ta det med ro. Det ble vel vekket endel følelser som har vært undertrykket i alt for lang tid. Har hatt så mye vondt pga problemer med sex i forholdet, så jeg føler meg ti tonn lettere og litt yr.. :)

Men det er veldig spennende! Har ikke vært singel siden jeg var 19, og aldri vært på en orntlig date. Mye nytt i vente (skummelt og spennende).

Takk for svaret :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163456-sex-og-singelliv/#findComment-1059150
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...