Gjest Forferdelig tannpine Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har en tann som er under rotbehandling. Den har blitt renset 7-8 ganger, men smertene gir seg aldri. Jeg har betennelse og har nettopp avsluttet 9 dager med Apocillin og 5 dager med Flagyl. Likevel gjør det forferdelig vondt. De siste dagene har jeg brukt Paralgin Forte og sterke Ibux- tabletter for å døyve smertene. Da jeg var hos tannelegen i dag, ble det tatt røntgen. Det viste seg at det lå en fil- rest nede i den kanalen som har gjort mest vondt. Det er uvisst hvor lenge denne filen har ligget nede i kanalen. For alt jeg vet, kan det ha skjedd under første rensing. Tannlegen sa at smertene ikke kunne stamme fra denne fil- resten. Filen kan ikke fjernes uten operasjon. Hvis ikke smertene kommer fra fil- resten, hvorfor har jeg da så forferdelig vondt? Ingen kan svare meg på det. Jeg skal til spesialist om en måned. Men jeg orker ikke å gå med disse smertene så lenge. Hva bør jeg gjøre? Noen som har erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163511-fil-rest-igjen-nede-i-kanalen-under-rotbehandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.