Gå til innhold

Fil- rest igjen nede i kanalen under rotbehandling

Anbefalte innlegg

Gjest Forferdelig tannpine

Jeg har en tann som er under rotbehandling. Den har blitt renset 7-8 ganger, men smertene gir seg aldri. Jeg har betennelse og har nettopp avsluttet 9 dager med Apocillin og 5 dager med Flagyl. Likevel gjør det forferdelig vondt. De siste dagene har jeg brukt Paralgin Forte og sterke Ibux- tabletter for å døyve smertene. Da jeg var hos tannelegen i dag, ble det tatt røntgen. Det viste seg at det lå en fil- rest nede i den kanalen som har gjort mest vondt. Det er uvisst hvor lenge denne filen har ligget nede i kanalen. For alt jeg vet, kan det ha skjedd under første rensing. Tannlegen sa at smertene ikke kunne stamme fra denne fil- resten. Filen kan ikke fjernes uten operasjon.

Hvis ikke smertene kommer fra fil- resten, hvorfor har jeg da så forferdelig vondt? Ingen kan svare meg på det. Jeg skal til spesialist om en måned. Men jeg orker ikke å gå med disse smertene så lenge.

Hva bør jeg gjøre?

Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...