Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det har nå gått nøyaktig en uke siden jeg skrev innlegget hvordan tolke denne sms og kan jeg ha feiltolket sms. Vi har snakket, diskutert og jeg fikk han til slutt til å gå med på at han skulle ringe henne hjemmenifra og spørre hva hun mente med den første sms, og at han hadde samboer og var glad i meg og ville fortsette forholdet sitt og ikke ha noe kontakt med henne. Han fikk bare ringt og sagt at jeg kan ikke ha noe mer kontakt med deg, håper du har forståelse for det. Ha det bra. Jeg måtte presse på ganske mye for å få han til å gjøre det mens jeg var hjemme. Han mente han måtte få lov å gjøre det på sin måte uten at jeg hørte på. For meg blir det tvilsomt. Du sa i innlegg nr 2 at jeg ikke måtte lete etter bevis på at han løy etc. Han sier han overhodet ikke har hatt noe kontakt med henne og ikke er interessert i det. Og i går kveld kl 23:00 kom en ny sms fra henne med følgende ordlyd. "Går det bra med deg? Fikk aldri svar på om vi kunne treffes i helgen foruten cupen, men det blir kanskje vanskelig slik situasjonen er... Ønsker deg i hvertfall en godt natt:-) klem" Min samboer skal på cupfinalen, men han skal ha med seg kunder. Han sier han nok en gang ikke skjønner hva hun snakker om. De har overhodet ikke hatt kontakt etter siste telefonsamtale. Han er ikke interessert i å treffe henne, og har heller ikke avtalt å treffe henne. Han skal på cupfinalen med kunder. Jeg mener nå, og dette er konkret spørsmål som jeg må ha hjelp til å få svar på 1) Han må vise at han vil ha meg, ved å ringe henne og kutte kontakt, mens jeg er til stede. Er det så urimelig. 2) Er det hun som har mistforstått hans signaler. At han i en sårbar periode har sendt ut signaler som er feil. Hun har likt han og "kjører" på. 3) Hva betyr egentlig denne siste sms. Sier den at de har hatt kontakt siden forrige samtale, eller referer hun til den første sms hun sendte som lød som følgende: "Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl. vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt 'var' men du har nok en annen innstilling :-) flere ting som 'stemmer' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid! Denne kom forrige mandag, og den andre meldingen kom i går. Henviser hun til sms fra forrige mandag hvor hun aldri fikk noe svar på om de kunne treffes ? eller har det vært noen kontakt i mellom tlf. samtalen hvor han sa han ikke kunne ha mer kontakt med henne. Hvorfor sender noen som har fått beskjed om at kontakt er uønsket. Allikevel en sms ? kl. 23:00 hjem til han om kvelden. Hvorfor gjør hun det ikke på dagtid om hun ønsker å skjule noe. Jeg har nå 1.000 spørsmål oppe i hodet mitt. Og i det ene øyeblikket virker det han sier så overbevisende om at han snakker sant at jeg tror han og i det neste så klarer jeg ikke å tro. 4) Er det beste å ringe henne, eller kanskje enda bedre, bare gå bort i bygget ved siden av meg, hun sitter faktisk i bygget rett ved siden av... Da kan hun jo ikke vri seg unna ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Føler med deg, du har det visst vanskelig! 1. Hun har tydeligvis tenkt seg på cupen, og hun vil møte ham etter kampen, men har ikke fått bekreftelse på det. 2. Jeg tror de har hatt kontakt etter tlf samtalen, spesielt siden hun sender melding så sent. Tror hun gjør det fordi hun er såpass familiær med ham at tidspunkt ikke har noe å si, ikke at hun prøver å gjøre deg mistenksom. 3. Få mannen din til å ta enda en tlf til henne mens du er til stede, slik at hun skjønner tegninga! 4. Hvis han ikke vil det, snakker du med henne, og får vite hva som egentlig foregår. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nei, du er ikke urimelig!! Og ja, det tyder på at de har hatt kontakt siden sist, og at han ikke respekterer deg! Jeg tror de har hatt en avtale om å møtes, og at de kommer til å gjøre det. Hun er da ikke fullstendig uintelligent eller ordblind heller, det er tydelig hva hun mener, synes nå jeg. Sorry, men jeg tror de har noe på gang, og du bør snarest kvitte deg med ham, dette blir bare for dumt!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Føler med deg, du har det visst vanskelig! 1. Hun har tydeligvis tenkt seg på cupen, og hun vil møte ham etter kampen, men har ikke fått bekreftelse på det. 2. Jeg tror de har hatt kontakt etter tlf samtalen, spesielt siden hun sender melding så sent. Tror hun gjør det fordi hun er såpass familiær med ham at tidspunkt ikke har noe å si, ikke at hun prøver å gjøre deg mistenksom. 3. Få mannen din til å ta enda en tlf til henne mens du er til stede, slik at hun skjønner tegninga! 4. Hvis han ikke vil det, snakker du med henne, og får vite hva som egentlig foregår. 1) Ja jeg tror hun skal på cupen. 2) Han argumenterer motsatt.Merkelig å ville ta sjansjen når hun og han vet jeg er på vakt eventuelt. 3) Jeg prøvde men nok en lang diskusjon om at da følte han at han ga meg lillefingern, følte seg overvåket, måtte stole på han bla. bla bla. Til slutt ble vi enige at han kunne gå ut i dag tidlig å ringe, for å komme inn igjen å fortelle. Men jeg vil at han skal gjøre det når jeg er der. Han hadde kommet rett på svarer sa han i alle fall. Så vi kom ikke noe videre. Har nå en avtale om at han ikke foretar seg noe på egenhånd før vi kommer hjem fra jobb og snakker om det. Jeg har det helt pyton. 4. Har veldig lyst å snakke med henne, men det vil sannsynligvis ikke hjelpe, siden hun er så frekk og allikevel tar kontakt. Og jeg ser forferdelig sliten ut i dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nei, du er ikke urimelig!! Og ja, det tyder på at de har hatt kontakt siden sist, og at han ikke respekterer deg! Jeg tror de har hatt en avtale om å møtes, og at de kommer til å gjøre det. Hun er da ikke fullstendig uintelligent eller ordblind heller, det er tydelig hva hun mener, synes nå jeg. Sorry, men jeg tror de har noe på gang, og du bør snarest kvitte deg med ham, dette blir bare for dumt!! Da er kanskje det lureste at jeg tar kontakt med henne ta. Tar henne på "senga". Jeg kan jo bare gå i bygget ved siden av å ringe henne og be henne komme ut for å snakke med meg. Han fastholder virkelig på sitt. At han ikke har hatt noen avtale om treff med henne. Vet han har snakket med kompiser om cupfinalen. Han sier at han ikke lyver, gang på gang sier han det. Han gir seg jo ikke heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Mannen din prøver å lure deg og juger så det renner. Nå mer enn noen gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Da er kanskje det lureste at jeg tar kontakt med henne ta. Tar henne på "senga". Jeg kan jo bare gå i bygget ved siden av å ringe henne og be henne komme ut for å snakke med meg. Han fastholder virkelig på sitt. At han ikke har hatt noen avtale om treff med henne. Vet han har snakket med kompiser om cupfinalen. Han sier at han ikke lyver, gang på gang sier han det. Han gir seg jo ikke heller. Eksen min løy også så det rant av ham, selv når jeg la frem håndfaste bevis. Utro duster vil ALDRI innrømme noe!!! Så du skal ikke ta noe av det han sier for god fisk når tegnene taler sitt tydelige språk! Vær ikke naiv, vær så snill... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Uten å ha lest dine tidligere innlegg - høres dette meget tvilsomt ut... Jeg hadde ikke trodd på ham... Håper jeg tar feil, lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Eksen min løy også så det rant av ham, selv når jeg la frem håndfaste bevis. Utro duster vil ALDRI innrømme noe!!! Så du skal ikke ta noe av det han sier for god fisk når tegnene taler sitt tydelige språk! Vær ikke naiv, vær så snill... Jeg er ikke naiv og vil ikke være det. Jeg vi ha sannheten rett og slett. Og kanskje det beste da er å gå til henne, siden han ikke vil gi meg den ?Selv om han sier at det er det han gjør. Vi har time på fam.kontoret på tirsdag som kommmer men det er jo uendelig lenge til da. Jeg skjønner bare ikke hvordan noen klarer å lyve så godt, og det har ikke med å være naiv å gjøre. Jeg skjønner jo veldig godt at det er noe som ikke er som det skal her. Men det har ikke pågått lenge, og jeg tror ikke de har hatt fysisk kontakt. Men at dette kunne vært noe som er på vei til å utvikle seg, det tror jeg så absolutt. Hva skjedde med deg og din mann ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Uten å ha lest dine tidligere innlegg - høres dette meget tvilsomt ut... Jeg hadde ikke trodd på ham... Håper jeg tar feil, lykke til Jeg tror ikke på han jeg heller, men jeg finner ikke uthvordan jeg skal få sannheten ut av han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg ville ventet til etter timen dere har på familevernkontoret om en uke. Jeg synes det blir feil at du tar direkte kontakt med henne, du må forlange og forvente å få ærlig svar av ham, dette er et forhold dere skal ha livet ut (i hvertfall skal dere være mor og far til barnet deres), og da må man ta utgangspunkt i at dere to kan snakke sammen og stole på hva den andre sier. Du har jo skrevet ned de sms-ene du har fått tak i (vet ikke både han og hun at dere tydeligvis leser hverandres sms-er nå?), og dette kan jo være et greit utgangspunkt for samtalene med familievernkontoret. Må du gå til henne for å få sannheten, har du jo egentlig gitt opp, og forholdet er (sett fra mitt synspunkt) dødt. Så jeg ville ventet til etter neste tirsdag, for å vise at du gir forholdet en sjanse. Jeg tror han vil få vanseligheter med å forklare hvordan ting henger sammen når dere er til samtaletime, og den vanskeligheten synes jeg han skal få ha i fred. Hvis du provoserer frem noe før dette, kommer det mindre fornufteig ut av samtalen. Jeg har stor tro på hjelp fra familievernkontoret, enten for å redde forholdet, eller for å legge et godt grunnlag for samarbeid som foreldre som ikke bor sammen lenger. Så jeg ville ventet til etter denne første timen, ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er ikke naiv og vil ikke være det. Jeg vi ha sannheten rett og slett. Og kanskje det beste da er å gå til henne, siden han ikke vil gi meg den ?Selv om han sier at det er det han gjør. Vi har time på fam.kontoret på tirsdag som kommmer men det er jo uendelig lenge til da. Jeg skjønner bare ikke hvordan noen klarer å lyve så godt, og det har ikke med å være naiv å gjøre. Jeg skjønner jo veldig godt at det er noe som ikke er som det skal her. Men det har ikke pågått lenge, og jeg tror ikke de har hatt fysisk kontakt. Men at dette kunne vært noe som er på vei til å utvikle seg, det tror jeg så absolutt. Hva skjedde med deg og din mann ? Jeg skjønner heller ikke at det går an å lyve så lett, men dessverre- det gjør tydeligvis det. Jeg fant jo som sagt håndfaste bevis. Var litt spesielle omstendigheter, han var transvestitt, og han lurte meg til å tro- etter at jeg fant ut at han hadde kontaktannonser på homsesider, og at han hadde dratt hjem til andre transer- at grunnen til dette var fordi han trengte noen å snakke med. Han lovet å slutte, og at han ikke hadde vært utro. JEg syntes jo synd på ham, og ville så gjenre tro det. Men så viste det seg at han løy igjen, og at han hadde vært utro, og at han ikke slutta med sms, emails og besøk. Det er en mye mer ekstrem situasjon enn din, men tegnene var de samme, løgnene var de samme, så jeg kjenner meg godt igjen! Og vit dette: magefølelsen din er nesten alltid riktig i slike tilfeller! Jeg dumpa min tvert da jeg fikk det endelige beviset!! Og nå er jeg sammen med verdens snilleste, mest romantiske og trofaste mann! Finnes ingen mistanker eller merkelige sms'er her, han holder intet hemmelig for meg! KAst ikke bort tiden på en løgner, det finnes nemlig bedre menn der ute! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Uff! Alt tyder på at det har vært mer kontakt. Og han har tydeligvis ikke sagt klart fra til henne at det ikke blir noe mer. Da hadde hun ikke lurt på om de skal treffes foruten cupen. (For der skal de tydeligvis treffes.) Synes så synd på deg... Jeg er kanskje noe drastisk, men jeg hadde faktisk fått noen til å sjekke hva som skjer på lørdag. En eller annen som kan spionere, samtidig som du ringer hjemmefra eller noe, så han føler seg trygg. Slemt å spionere, men det kan du be om unnskyldning for senere, om det viser seg å ikke være noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg ville ventet til etter timen dere har på familevernkontoret om en uke. Jeg synes det blir feil at du tar direkte kontakt med henne, du må forlange og forvente å få ærlig svar av ham, dette er et forhold dere skal ha livet ut (i hvertfall skal dere være mor og far til barnet deres), og da må man ta utgangspunkt i at dere to kan snakke sammen og stole på hva den andre sier. Du har jo skrevet ned de sms-ene du har fått tak i (vet ikke både han og hun at dere tydeligvis leser hverandres sms-er nå?), og dette kan jo være et greit utgangspunkt for samtalene med familievernkontoret. Må du gå til henne for å få sannheten, har du jo egentlig gitt opp, og forholdet er (sett fra mitt synspunkt) dødt. Så jeg ville ventet til etter neste tirsdag, for å vise at du gir forholdet en sjanse. Jeg tror han vil få vanseligheter med å forklare hvordan ting henger sammen når dere er til samtaletime, og den vanskeligheten synes jeg han skal få ha i fred. Hvis du provoserer frem noe før dette, kommer det mindre fornufteig ut av samtalen. Jeg har stor tro på hjelp fra familievernkontoret, enten for å redde forholdet, eller for å legge et godt grunnlag for samarbeid som foreldre som ikke bor sammen lenger. Så jeg ville ventet til etter denne første timen, ihvertfall. Jeg ringte nettopp og snakket med hun vi går til på familiekontoret. Hun sa at hun mente at meldingen fra damen betydde at de ikke hadde hatt noen kontakt. At hun etterlyste tilbakemelding fra han. At enkelte damer i slike situasjoner er frempå. At jeg ikke kunne tvinge han til å ringe men oppfordre han til å sende henne en sms fordi jeg ikke får sove, det går ut over forholdet, jeg blir syk av det. Og at jeg tror det vil hjelpe meg om han kunne sende en sms til henne og si at han ikke vil ha noe kontakt med henne for å fjerne min mistenksomhet. Og prøve dette for å se om det kunne hjelpe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg ringte nettopp og snakket med hun vi går til på familiekontoret. Hun sa at hun mente at meldingen fra damen betydde at de ikke hadde hatt noen kontakt. At hun etterlyste tilbakemelding fra han. At enkelte damer i slike situasjoner er frempå. At jeg ikke kunne tvinge han til å ringe men oppfordre han til å sende henne en sms fordi jeg ikke får sove, det går ut over forholdet, jeg blir syk av det. Og at jeg tror det vil hjelpe meg om han kunne sende en sms til henne og si at han ikke vil ha noe kontakt med henne for å fjerne min mistenksomhet. Og prøve dette for å se om det kunne hjelpe. Det hørtes ut som et fornuftig råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Uff! Alt tyder på at det har vært mer kontakt. Og han har tydeligvis ikke sagt klart fra til henne at det ikke blir noe mer. Da hadde hun ikke lurt på om de skal treffes foruten cupen. (For der skal de tydeligvis treffes.) Synes så synd på deg... Jeg er kanskje noe drastisk, men jeg hadde faktisk fått noen til å sjekke hva som skjer på lørdag. En eller annen som kan spionere, samtidig som du ringer hjemmefra eller noe, så han føler seg trygg. Slemt å spionere, men det kan du be om unnskyldning for senere, om det viser seg å ikke være noe. Se svar under tips lenger ned. I tillegg sa hun at jeg hvis jeg ville fortsette videre måtte bestemme meg for å stole på han inntil noe annet var bevist. Og at hun som har sendt han sms kan legge mye mer i ting en det han har lagt. Og det er jo slik det virker på meg når jeg snakker med han. Hun sa i tillegg at det kan virke nedverdigende for han når jeg sier at han må ringe henne mens jeg hører på. At det er forskjell på det, og på å be noen om å gjøre noe for en fordi bla bla bla og for å se om dette kan hjelpe meg til å komme videre og oss selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det hørtes ut som et fornuftig råd. Ja, det er jo det. Men det har jo allerede startet feil ut, for jeg startet med å skrike og forlange, så han har nå gått i "lås" ifht dette, og sier at han orker ikke mer mas om dette, at han snakker sant, at han blir sliten, at han skal dit med kunder, har aldri tenkt på å møte henne der, noe hun tydeligvis har tatt for gitt. Uansett orker ikke jeg sitte hjemme på søndag å lure. Det høres jo veldig fornuftig ut når jeg snakker med hun på fam.kontoret, men hun vet jo heller ikke sannheten, kan bare tolke ut i fra det som står i sms. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg ringte nettopp og snakket med hun vi går til på familiekontoret. Hun sa at hun mente at meldingen fra damen betydde at de ikke hadde hatt noen kontakt. At hun etterlyste tilbakemelding fra han. At enkelte damer i slike situasjoner er frempå. At jeg ikke kunne tvinge han til å ringe men oppfordre han til å sende henne en sms fordi jeg ikke får sove, det går ut over forholdet, jeg blir syk av det. Og at jeg tror det vil hjelpe meg om han kunne sende en sms til henne og si at han ikke vil ha noe kontakt med henne for å fjerne min mistenksomhet. Og prøve dette for å se om det kunne hjelpe. Hva i all verden er grunnen til at han overhodet har mobilnr til dette mennesket??? Bare det er jo hypersuspekt. Nei, dette oser det bad, bad, bad av. For å si det mildt. Håper du finner ut av deg og barna, først og fremst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva i all verden er grunnen til at han overhodet har mobilnr til dette mennesket??? Bare det er jo hypersuspekt. Nei, dette oser det bad, bad, bad av. For å si det mildt. Håper du finner ut av deg og barna, først og fremst. Du er veldig negativ. Er du selv blitt brent ? Hvis du har lest forrige tråd, så har han nr hennes fordi det startet i utg.pkt med misnøye med forhandlerkonsulent de var tildelt. Og hun er sjef for denne forhandlerkonsulenten. Og det er viktig for de at forholdet mellom forhandler og forhandlerkonsulent fungerer, da denne bla. skal hjelpe til ifht kunder etc.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanpile Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 sikker på at han faktisk ringte henne? og fikk svar? kanskje han bare snakket med løse lufta? tror nok de har noe på gang, eller så er hun psykopat og prøver å ødelegge for ham. sikker på at han skal på cup med kunder? Hadde nok ville hatt alle svar fra ham ja.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/#findComment-1059995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.