Gå til innhold

Ny sms, ny tvil og hva skjer egentlig?

Anbefalte innlegg

Her er det noe som ikke stemmer. Hvis han ikke skjønner hva hun snakker om, hvorfor ringer han henne ikke umiddelbart og klarer opp i det? Det ville ha vært den mest naturlige reaksjonen.

Jeg er enig med favn. Jeg tror han lyver. Og er man først ute i hengemyra, er det ikke så vanskelig å fortsette å lyve.

Jeg tror han har sagt til henne at de må ligge lavt en stund fordi stemningen er litt "tense" på hjemmebane.

Jeg skjønner at du vil ha visshet, men du kan ikke være sikker på å få høre sannheten ved å kontakte henne. Hvis hun vil ha ham, kan hun smøre tjukt på for å få deg til å slippe taket i ham.

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

11

• serendipity

4

• favn

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Du er veldig negativ. Er du selv blitt brent ? Hvis du har lest forrige tråd, så har han nr hennes fordi det startet i utg.pkt med misnøye med forhandlerkonsulent de var tildelt. Og hun er sjef for denne forhandlerkonsulenten. Og det er viktig for de at forholdet mellom forhandler og forhandlerkonsulent fungerer, da denne bla. skal hjelpe til ifht kunder etc..

Ikke brent.

Men det du skriver og måten du legger det fram på viser at du ikke stoler på fyren i det hele tatt. Så da er det vel ingen grunn til at vi lesere, som er totalt utenforstående, skal gjøre det....

Hvis alt derimot kan kokes ned til denne jobbrelasjonen du greier ut om nå, er det vel ikke mer å mase om.

Du er veldig negativ. Er du selv blitt brent ? Hvis du har lest forrige tråd, så har han nr hennes fordi det startet i utg.pkt med misnøye med forhandlerkonsulent de var tildelt. Og hun er sjef for denne forhandlerkonsulenten. Og det er viktig for de at forholdet mellom forhandler og forhandlerkonsulent fungerer, da denne bla. skal hjelpe til ifht kunder etc..

Ja, vi som har blitt brent er ofte litt negative til slikt, men det er fordi vi har opplevd på kroppen hvor vondt det er, og hvor lett det er for enkelte å lyve....

Vi har selv blitt beskyldt for å innbille oss ting, for å være sykelig sjalu, hørt at han snakker sant, elsker oss, er ikke utro osv. Så har vi opplevd atr alt vi hadde mistanke om var sant, at vi ikke fant på ting eller var unødvendig sjalu osv.

Som sagt: magefølelsen er ofte rett... Dessverre...

Helt enig med favn.. Hvis du trodde det kun var jobb- hvorfor maser du om det? Noe er jo galt.

Uansett om han snakker sant eller ikke- noe jeg ikke tror han gjør- så er det umulig å være i et forhold der man ikke stoler på hverandre. Du kommer til å bli gal, konstant ulykkelig eller skremme ham vekk. Og barna lider av at mor og far ikke stoler på hverandre, krangler og er ulykkelige..

Hva slags forhold er det?

fuji1365380447

Ja, det er jo det. Men det har jo allerede startet feil ut, for jeg startet med å skrike og forlange, så han har nå gått i "lås" ifht dette, og sier at han orker ikke mer mas om dette, at han snakker sant, at han blir sliten, at han skal dit med kunder, har aldri tenkt på å møte henne der, noe hun tydeligvis har tatt for gitt. Uansett orker ikke jeg sitte hjemme på søndag å lure.

Det høres jo veldig fornuftig ut når jeg snakker med hun på fam.kontoret, men hun vet jo heller ikke sannheten, kan bare tolke ut i fra det som står i sms.

Hvis han snakker sant, så er det jo ikke rart at han er lei av å bli mistrodd...

Jeg ville tatt et steg tilbake, bedt om unskyldning for at situasjonen ble så opphetet, og samtidig bedt om forståelse for at dette er vanskelig for deg, og at du trenger sikkrhet.

Såpass må han kunne gi deg.

heaa1365380763

Jeg må si at det hele virker litt mer løgn enn hva det skulle vært godt for.. han lyver så det renner av han. kjenner igjen så mange tegn i det du sier i det jeg opplvede med min eks. Løgn hele dagen. I den siste SMS du fikk vil jeg tolke det som at de har hatt kontakt. de har avtalt å møtes. og hun lurer på om de skal møtes noe mer enn det som er avtalt.

Men jeg ville ikke gjort noe før dere skal til fam.kontoret. Det som kan skje da er at han kan leve seg så inn i løgnen at han tror det.. og da er det ikke lett for et terapaut å se løgnen heller. og han vil ha alle de rette svarene.. og du vil sitte igjen som en sjalu og tillitløs samboer.

har nok ikke de helt beste rådene for deg. men håper virkelig at han gir seg med dette og beviser for deg at det er deg han vil satse på. for meg nå virker det som han har valgt deg for det var tryggest mens han prøver ut noe annet.

håper alt går bra med deg!

Annonse

Clue1365380406

Ja, det er jo det. Men det har jo allerede startet feil ut, for jeg startet med å skrike og forlange, så han har nå gått i "lås" ifht dette, og sier at han orker ikke mer mas om dette, at han snakker sant, at han blir sliten, at han skal dit med kunder, har aldri tenkt på å møte henne der, noe hun tydeligvis har tatt for gitt. Uansett orker ikke jeg sitte hjemme på søndag å lure.

Det høres jo veldig fornuftig ut når jeg snakker med hun på fam.kontoret, men hun vet jo heller ikke sannheten, kan bare tolke ut i fra det som står i sms.

Det er deg han er sammen med, dermed bør du og hvordan du har det være viktig for ham.

Han bør kunne gi deg sikkerhet om at alt er ok, og han bør strekke seg langt for det når situasjonen er som den er.

Å rydde opp i dette, bør ikke være noe problem, og det at han føler seg overvåket, er sliten osv, oppfatter jeg som forsvar for at han ikke har gjort nok.

Den andre damens følelser, og hvordan hun oppfatter ham, bør komme langt ut i rekka!

mil1365380270

Se svar under tips lenger ned. I tillegg sa hun at jeg hvis jeg ville fortsette videre måtte bestemme meg for å stole på han inntil noe annet var bevist. Og at hun som har sendt han sms kan legge mye mer i ting en det han har lagt. Og det er jo slik det virker på meg når jeg snakker med han.

Hun sa i tillegg at det kan virke nedverdigende for han når jeg sier at han må ringe henne mens jeg hører på. At det er forskjell på det, og på å be noen om å gjøre noe for en fordi bla bla bla og for å se om dette kan hjelpe meg til å komme videre og oss selvfølgelig.

Mulig han ikke er like skyldig som hun får det til å virke som...

Men det er typisk å skyte den andre, når partneren har vært på ville veier. Gjøre rivalen til fiende, og ikke ville se at det er partneren som har ansvaret i deres forhold, ikke den utenforstående.

Men jeg er enig med Babette og hun på familievernkontoret. Vil hun ha kloa i mannen din, kan hun gå langt for å få han, er det riktig type.

Men det burde få mannen din til å sette alle kluter til for å rydde dama av veien, sånn at hun må oppføre seg profesjonelt. Ikke drive med unnvikende manøvre og vise irritasjon rettet mot deg. Det burde vært henne han ble forbannet på, som kan sette deres forhold i fare. Hvis han er så uskyldig.

Prøv å slappe av, og glede deg til tirsdag. Dagen da du endelig kan konfrontere han , og han ikke kan stikke av. Er han skyldig, gruer han seg nok som en hund til den timen, er han uskyldig, gleder han seg sikkert til å få snakket om det :-)

Sorry, ikke for å være dust, men jeg hadde ikke trodd han...

Da er i så fall denne jenta helt skada hvis hun sender sånne meldinger, og de ikke hadde avtale eller har noe på gang...

Selv om alle sier det motsatte ville jeg rigt henne, uten å være uhøflig (ikke hennes skyld at samboern din er utro hvis han er det) og spurt hva slags forhold hun har til han... Rett og slett spurt fra kvinne til kvinne om hva som foregår, siden samboern din ikke klarer å rydde opp i dette selv.

Gjest hvaskaljegtro

Ikke brent.

Men det du skriver og måten du legger det fram på viser at du ikke stoler på fyren i det hele tatt. Så da er det vel ingen grunn til at vi lesere, som er totalt utenforstående, skal gjøre det....

Hvis alt derimot kan kokes ned til denne jobbrelasjonen du greier ut om nå, er det vel ikke mer å mase om.

Se svar under til tips etc. Jeg velger å føle på magefølelsen min og råd fra ei på fam.kontoret som vi begge har gått til samtaler til, som har erfaring med dette. Klart det er vanskelig akkurat nå å vite hva en skal tro på/ikke tro på. Det er det bare jeg som kan velge til syvende og sist. Det skjønner jo jeg også.

Gjest Naboen hennes.

1) Ja jeg tror hun skal på cupen.

2) Han argumenterer motsatt.Merkelig å ville ta sjansjen når hun og han vet jeg er på vakt eventuelt.

3) Jeg prøvde men nok en lang diskusjon om at da følte han at han ga meg lillefingern, følte seg overvåket, måtte stole på han bla. bla bla. Til slutt ble vi enige at han kunne gå ut i dag tidlig å ringe, for å komme inn igjen å fortelle. Men jeg vil at han skal gjøre det når jeg er der. Han hadde kommet rett på svarer sa han i alle fall. Så vi kom ikke noe videre. Har nå en avtale om at han ikke foretar seg noe på egenhånd før vi kommer hjem fra jobb og snakker om det. Jeg har det helt pyton.

4. Har veldig lyst å snakke med henne, men det vil sannsynligvis ikke hjelpe, siden hun er så frekk og allikevel tar kontakt. Og jeg ser forferdelig sliten ut i dag.

Jeg tror ikke det vil hjelpe at du tvinger han til å ringe, mens du hører på.

En nabo av meg hadde en elsker som var gift. Kona hans fikk greie på det, og tvang mannen sin til å ringe mens hun hørte på.

Slik lød det: Jeg elsker min kone, og ønsker å bryte all kontakt med deg.

Litt senere da han var for seg selv,ringte han på nytt og beklaget veldig til naboen min, for kona hadde stått ved siden av og presset han til det,og fortalt han nøyaktig hva han skulle si.

Annonse

Gjest hvaskaljegtro

Send sms til henne med hans tlf, gi deg ut for å være ham..

Det vil jeg ikke gjøre. Da sender jeg sms til henne som kan få henne til å tro at "han" er interessert og hvis hun er det og ikke han så bærer dette helt galt av sted. Det vil han heller ikke akseptere at jeg hadde gjort.

skorpionfisken

På cupfinalen og på alt han gjør når han har fri og ikke er på jobb.

Jeg tror han lyver for deg. Hadde han hatt rent mel i posen hadde han ringt henne opp mens du var der og skjelt henne ut for at hun sendte meldinger til ham som var helt uten mening. Og sagt tydelig fra at han overhodet ikke er interessert i henne.

skorpionfisken

Det vil jeg ikke gjøre. Da sender jeg sms til henne som kan få henne til å tro at "han" er interessert og hvis hun er det og ikke han så bærer dette helt galt av sted. Det vil han heller ikke akseptere at jeg hadde gjort.

Så send en SMS med hans avsender og si at han overhodet ikke vil ha kontakt med henne mer, og at hun ikke må sende flere SMS eller så anmelder han henne for forfølgelse....

Da tenker jeg hun reagerer og ringer ham om det er sånn at de egentlig er sammen....

Gjest hvaskaljegtro

Jeg må si at det hele virker litt mer løgn enn hva det skulle vært godt for.. han lyver så det renner av han. kjenner igjen så mange tegn i det du sier i det jeg opplvede med min eks. Løgn hele dagen. I den siste SMS du fikk vil jeg tolke det som at de har hatt kontakt. de har avtalt å møtes. og hun lurer på om de skal møtes noe mer enn det som er avtalt.

Men jeg ville ikke gjort noe før dere skal til fam.kontoret. Det som kan skje da er at han kan leve seg så inn i løgnen at han tror det.. og da er det ikke lett for et terapaut å se løgnen heller. og han vil ha alle de rette svarene.. og du vil sitte igjen som en sjalu og tillitløs samboer.

har nok ikke de helt beste rådene for deg. men håper virkelig at han gir seg med dette og beviser for deg at det er deg han vil satse på. for meg nå virker det som han har valgt deg for det var tryggest mens han prøver ut noe annet.

håper alt går bra med deg!

Har som sagt nettopp snakket med hun rådgiveren vi går til. Og hun leser sms helt motsatt. At de ikke har hatt kontakt. At denne damen etterlyser tilbakemelding fra han, noe som er tegn på at de ikke har hatt kontakt. Og at enkelte er veldig frempå og at hun kan ha mistforstått hans signaler helt feil.

Clue1365380406

Jeg tror ikke det vil hjelpe at du tvinger han til å ringe, mens du hører på.

En nabo av meg hadde en elsker som var gift. Kona hans fikk greie på det, og tvang mannen sin til å ringe mens hun hørte på.

Slik lød det: Jeg elsker min kone, og ønsker å bryte all kontakt med deg.

Litt senere da han var for seg selv,ringte han på nytt og beklaget veldig til naboen min, for kona hadde stått ved siden av og presset han til det,og fortalt han nøyaktig hva han skulle si.

Søren ikke lett å få rydda opp i ting, hvis partneren selv er uvillig!

Gjest hvaskaljegtro

Hvis han snakker sant, så er det jo ikke rart at han er lei av å bli mistrodd...

Jeg ville tatt et steg tilbake, bedt om unskyldning for at situasjonen ble så opphetet, og samtidig bedt om forståelse for at dette er vanskelig for deg, og at du trenger sikkrhet.

Såpass må han kunne gi deg.

Ja jeg skal gjøre det du skriver nå. Etter den samtalen jeg hadde med hun på kontoret. Hun ser det jo tross alt dette ganske ofte. Så jeg skal forelegge for han når jeg kommer hjem i dag eller sende en mail. Best å ta det hjemme face to face. At jeg ikke får sove, at jeg blir syk av dette, at det går ut over jobben min, at jeg tror det ville hjelpe om han ville sende henne en sms og si at han ikke vil ha kontakt med henne og at hun ikke skal kontakte han. For å se om dette kan hjelpe på min mistenksomhet akkurat nå, om prøve det for min skyld og for oss.

Se svar under til tips etc. Jeg velger å føle på magefølelsen min og råd fra ei på fam.kontoret som vi begge har gått til samtaler til, som har erfaring med dette. Klart det er vanskelig akkurat nå å vite hva en skal tro på/ikke tro på. Det er det bare jeg som kan velge til syvende og sist. Det skjønner jo jeg også.

Lykke til uansett hva resultatet blir. Det verste må jo være å leve i uvisshet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...