Gå til innhold

Ny sms, ny tvil og hva skjer egentlig?

Anbefalte innlegg

Jeg tolker det slik at de har hatt kontakt siden mandag.

Han har da fortalt henne at han er litt usikker på om de kan treffes etter cupen, da du har blitt mistenksom.

Derfor sender hun nå denne meldingen,for å få å si at hun skjønner det blir vanskelig, men at hun gjerne vil ha et svar før lørdag.

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

11

• serendipity

4

• favn

4

• Clue1365380406

3

Gjest hvaskaljegtro

På cupfinalen og på alt han gjør når han har fri og ikke er på jobb.

Jeg tror han lyver for deg. Hadde han hatt rent mel i posen hadde han ringt henne opp mens du var der og skjelt henne ut for at hun sendte meldinger til ham som var helt uten mening. Og sagt tydelig fra at han overhodet ikke er interessert i henne.

Fam.terapeuten har en helt annen vinkling. At jeg må stole på han inntil det motsatte er bevist. At sms fra henne var nettopp et tegn på at det ikke hadde vært noe kontakt. Men at jeg kunne be han sende henne en sms for min skyld for å se om det hjalp på mistenksomhet etc. Og at jeg måtte selv bestemme her om jeg ville la en 3 person velte forholdet mitt.

Jeg kan ikke være med, vi har ingen barnevakt her. Jeg har ikke anledning til å fotfølge han og vil det heller ikke.

Gjest hvaskaljegtro

Jeg tolker det slik at de har hatt kontakt siden mandag.

Han har da fortalt henne at han er litt usikker på om de kan treffes etter cupen, da du har blitt mistenksom.

Derfor sender hun nå denne meldingen,for å få å si at hun skjønner det blir vanskelig, men at hun gjerne vil ha et svar før lørdag.

Cupfinalen er på søndag da.

Har som sagt nettopp snakket med hun rådgiveren vi går til. Og hun leser sms helt motsatt. At de ikke har hatt kontakt. At denne damen etterlyser tilbakemelding fra han, noe som er tegn på at de ikke har hatt kontakt. Og at enkelte er veldig frempå og at hun kan ha mistforstått hans signaler helt feil.

Hun behøver jo ikke ha rett...

Annonse

heaa1365380763

Har som sagt nettopp snakket med hun rådgiveren vi går til. Og hun leser sms helt motsatt. At de ikke har hatt kontakt. At denne damen etterlyser tilbakemelding fra han, noe som er tegn på at de ikke har hatt kontakt. Og at enkelte er veldig frempå og at hun kan ha mistforstått hans signaler helt feil.

Jeg tror likevel at du burde sette han opp mot veggen hos fam.kontoret. legg frem ting slik du opplever det der.. legg frem begge smsene. og få han til å svare for seg deg. da vil kanskje hun også se ting i fra din side.

Jeg kan forstå at du er fortvilet. det var jeg også da ting med eksen sto på som værst. og man vet ikke hva man skal si gjøre eller tro.. men stol på deg selv og det beviset du har fått. men mest av alt. ha tro på deg selv.

Gjest hvaskaljegtro

Hun behøver jo ikke ha rett...

Nei da hun trenger ikke ha rett. Det er jeg fullt inneforstått med. Men hun kan ha rett. Uansett jeg har nå bestemt meg for at jeg vil prøve i ettermiddag med å få han til å sende en sms hvor han sier han ikke vil ha kontakt med henne.

Nei da hun trenger ikke ha rett. Det er jeg fullt inneforstått med. Men hun kan ha rett. Uansett jeg har nå bestemt meg for at jeg vil prøve i ettermiddag med å få han til å sende en sms hvor han sier han ikke vil ha kontakt med henne.

Og be om å få lese sms'en, se at han sender den, og hvilket nr det blir sendt til!

MEn det betyr likevel ikke at han mener det, og at han ikke kan sende en annen melding til henne senere...

Gjest hvaskaljegtro

Og be om å få lese sms'en, se at han sender den, og hvilket nr det blir sendt til!

MEn det betyr likevel ikke at han mener det, og at han ikke kan sende en annen melding til henne senere...

Nei jeg er klar over alt det andre du sier, men hvorfor skal han ville fortsette forholdet sitt da ? Nå har han jo en utmerket grunn til å komme ut av det !

Gjest hvaskaljegtro

Jeg tror likevel at du burde sette han opp mot veggen hos fam.kontoret. legg frem ting slik du opplever det der.. legg frem begge smsene. og få han til å svare for seg deg. da vil kanskje hun også se ting i fra din side.

Jeg kan forstå at du er fortvilet. det var jeg også da ting med eksen sto på som værst. og man vet ikke hva man skal si gjøre eller tro.. men stol på deg selv og det beviset du har fått. men mest av alt. ha tro på deg selv.

Det skal jeg selvfølgelig gjøre. Skal ta med utskrift av sms. Vi skal snakke om dette og han skal forklare seg. Det er det ingen vei utenom. Helt klart

heaa1365380763

Nei jeg er klar over alt det andre du sier, men hvorfor skal han ville fortsette forholdet sitt da ? Nå har han jo en utmerket grunn til å komme ut av det !

det er da ikke sikkert han vil ut av det.. Derfor tar han kontakt med henne og sier at den meldingen han sendte med deg var tull.

Er ikke sikkert han vil ut av forholdet av bekvemmelighetsgrunner. De færreste menn som er utro forlater sin kone, selv om de lover elskerinnen det, de blir i forholdet, slik at de får i pose og sekk. Et heftig, spennende eventyr, og tryggheten hjemme.

Dessuten har dere barn, kanskje han blir pga dem.

Min eks sa han var glad i meg, ville være sammen med meg og gifte seg med meg, han ville ikke gjøre det slutt selv om jeg spurte. Men han hadde seg med andre bak ryggen min likevel!!

Så det er ikke nødvendigvis noen sammenheng der..

Annonse

Han ønsker å bli hos deg uansett. Det er forklaringen på at han lyver, hvis han gjør det. Jeg skal ikke påstå noe bombastisk, jeg bare tror.

Så hvis det kan være noen trøst: Han vil åpenbart ikke miste deg.

Gjest hvaskaljegtro

Er ikke sikkert han vil ut av forholdet av bekvemmelighetsgrunner. De færreste menn som er utro forlater sin kone, selv om de lover elskerinnen det, de blir i forholdet, slik at de får i pose og sekk. Et heftig, spennende eventyr, og tryggheten hjemme.

Dessuten har dere barn, kanskje han blir pga dem.

Min eks sa han var glad i meg, ville være sammen med meg og gifte seg med meg, han ville ikke gjøre det slutt selv om jeg spurte. Men han hadde seg med andre bak ryggen min likevel!!

Så det er ikke nødvendigvis noen sammenheng der..

Vi har ett barn. Han valgte å flytte ut i april fordi vi ikke fikk ting til å fungere og valgte frivillig å flytte tilbake nå i oktober med ønske om å starte på nytt. Han har vel da vist handlekraft tidligere på at hvis han ville ut så gjorde han det. Nei han er ikke pose og sekk typen. Helt sikkert.

Gjest tjohooo

Hun fortsetter, fordi han IKKE har gitt henne beskjed om at hun skal holde seg unna.

Min sa akkkurat det samme. Skulle gjøre det på "sin måte", osv, og ble superstressa når jeg begynte å presse på og sette krav som han ikke ville hatt noen problem med dersom han var uskyldig.

Kontakt henne, for all del!!! Jeg møtte henne tilfeldig, og det viste seg at vi begge var lurt. Han hadde latt henne tro at han var sammen med meg mot sin egen vilje, for ikke å såre meg, at jeg var den bitcha som ikke ville la han være alene, så motsatt det som faktisk var tilfellet at jeg ble bare stående å riste på hodet. Det er mange jenter der ute som ikke er smarte nok til å tenke lenger enn at " det må være sant, hvorfor skulle han lyve"...elskerinne-typene som venter på at han skal gå fra kona...

Gjest tjohooo

Fam.terapeuten har en helt annen vinkling. At jeg må stole på han inntil det motsatte er bevist. At sms fra henne var nettopp et tegn på at det ikke hadde vært noe kontakt. Men at jeg kunne be han sende henne en sms for min skyld for å se om det hjalp på mistenksomhet etc. Og at jeg måtte selv bestemme her om jeg ville la en 3 person velte forholdet mitt.

Jeg kan ikke være med, vi har ingen barnevakt her. Jeg har ikke anledning til å fotfølge han og vil det heller ikke.

SKAFF BARNEVAKT. Kjøp billett i smug, og erklær 1 time før dere skal dra med et stoooort smil, gjett hva kjære, jeg har også billett, nå skal vi kooooose oss. Så sjekker du om reaksjonen er "åh nei, jeg ville bare være sammen med gutta", eller "åh nei, nå blir jeg superstressa, hvordan skal jeg takle dette når begge to er til stede".

Gjest tjohooo

Så send en SMS med hans avsender og si at han overhodet ikke vil ha kontakt med henne mer, og at hun ikke må sende flere SMS eller så anmelder han henne for forfølgelse....

Da tenker jeg hun reagerer og ringer ham om det er sånn at de egentlig er sammen....

Eller hun blir forvirret og gråter og venter til neste dag for å ta det opp med han ansikt til ansikt. Med alt det medfører seg.

Vi har ett barn. Han valgte å flytte ut i april fordi vi ikke fikk ting til å fungere og valgte frivillig å flytte tilbake nå i oktober med ønske om å starte på nytt. Han har vel da vist handlekraft tidligere på at hvis han ville ut så gjorde han det. Nei han er ikke pose og sekk typen. Helt sikkert.

Jaja, tro akkurat hva du vil for min del. Jeg tror nå du blir lurt.

Men det er heldigvis ikke mitt problem...

Lykke til

Gjest tjohooo

Å det med lørdag??! At hun håpet å "få mer neste gang" eller hva det nå var?!??!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...