Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 SKAFF BARNEVAKT. Kjøp billett i smug, og erklær 1 time før dere skal dra med et stoooort smil, gjett hva kjære, jeg har også billett, nå skal vi kooooose oss. Så sjekker du om reaksjonen er "åh nei, jeg ville bare være sammen med gutta", eller "åh nei, nå blir jeg superstressa, hvordan skal jeg takle dette når begge to er til stede". vi har dessverre ikke veldig god tilgang på barnevakt. Ingen slektninger eller noe her vi bor men han skal ta med kunder i jobb sammenheng, så det forslaget kan jeg ikke komme med. Kan selvfølgelig si at jeg har bilett. Noe jeg tror er veldig vanskelig å få tak i om en ikke skal betale blodpris... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellesofie Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du er enten sammen med en mann som er en utro løgner - eller så finns det en dame der ute som er ute etter å ødelegge deres forhold med alle midler... Slik jeg ser det, ut i fra alt du har skrevet her i det siste, vil jeg dessverre anta at din mann lyver for deg. Selvom han ringer henne mens du er tilstede, så kan de ha en masse sms-kontakt uten at du vet det - eller de kan ringe hverandre når du ikke er der. Jeg hadde vært utrolig skeptisk overfor min mann hvis dette hadde skjedd meg, men samtidig spør deg selv om du tror du kjenner ham så godt at du VET han ikke ville gjort dette mot deg og deres forhold....Hva er svaret ditt på det? Er du tøff nok, oppsøk dama i nabobygget og si rett ut at du ikke finner deg i at hun prøver seg på din kjære. Be henne om å gi deg sannheten. Hva kan det ha seg at du leser hans sms forresten? er du og mannen enige om dette, eller sjekker du det på egenhånd? Har han vært utro mot deg tidligere? (Beklager hvis jeg ikke har fulgt godt nok med....) Ønsker deg skikkelig lykke til! :-) Ps. Hva med å få en god venninne (som han kanskje ikke kjenner så godt til) til å spionere litt på ham? evt prøve å sjekke ham opp - for så å rapportere til deg? Bare et tips. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest monok Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 vi har dessverre ikke veldig god tilgang på barnevakt. Ingen slektninger eller noe her vi bor men han skal ta med kunder i jobb sammenheng, så det forslaget kan jeg ikke komme med. Kan selvfølgelig si at jeg har bilett. Noe jeg tror er veldig vanskelig å få tak i om en ikke skal betale blodpris... Sjekk om du kjenner noen som også skal der - eller vær kjepp med å finn en på nettet som skal dit - og betal vedkommende for å spinoere for deg. Aller heslt en venn. Dette er ikke dumt, tro meg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 vi har dessverre ikke veldig god tilgang på barnevakt. Ingen slektninger eller noe her vi bor men han skal ta med kunder i jobb sammenheng, så det forslaget kan jeg ikke komme med. Kan selvfølgelig si at jeg har bilett. Noe jeg tror er veldig vanskelig å få tak i om en ikke skal betale blodpris... Vær forsiktig med å lage for mye Ricki Lake-show. Er det ike bedre å være åpen og ærlig og rett fram, uten spill og dill? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uten nick denne gang Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har et spørsmål til deg. Du forteller jo at han tidligere flyttet ut, men valgte så å komme tilbake. Hvorfor flyttet han ut i utgangspunktet? Hadde det noe med andre damer å gjøre eller var det rett og slett ting som ikke fungerte mellom dere? Det jeg vil frem til er at det er lett, dersom forholdet skranter litt, å være svært mottakelig for oppmerksomhet fra andre...Altså, dersom deres forhold ikke er helt opp og går, kan det være at han lettere føler for å finne en annen for en tid. Jeg har det slik selv. Får lite oppmerksomhet fra min mann, og det driver meg omtrent ut i armene på en annen. Jegvelger å ikke være utro, men jeg kjenner at det er mye lettere nå når forholdet ikke er så bra... Jeg syns i grunnen du er fryktelig naiv og forsvarer ham i det lengste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg tror ikke det vil hjelpe at du tvinger han til å ringe, mens du hører på. En nabo av meg hadde en elsker som var gift. Kona hans fikk greie på det, og tvang mannen sin til å ringe mens hun hørte på. Slik lød det: Jeg elsker min kone, og ønsker å bryte all kontakt med deg. Litt senere da han var for seg selv,ringte han på nytt og beklaget veldig til naboen min, for kona hadde stått ved siden av og presset han til det,og fortalt han nøyaktig hva han skulle si. Nemlig!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har et spørsmål til deg. Du forteller jo at han tidligere flyttet ut, men valgte så å komme tilbake. Hvorfor flyttet han ut i utgangspunktet? Hadde det noe med andre damer å gjøre eller var det rett og slett ting som ikke fungerte mellom dere? Det jeg vil frem til er at det er lett, dersom forholdet skranter litt, å være svært mottakelig for oppmerksomhet fra andre...Altså, dersom deres forhold ikke er helt opp og går, kan det være at han lettere føler for å finne en annen for en tid. Jeg har det slik selv. Får lite oppmerksomhet fra min mann, og det driver meg omtrent ut i armene på en annen. Jegvelger å ikke være utro, men jeg kjenner at det er mye lettere nå når forholdet ikke er så bra... Jeg syns i grunnen du er fryktelig naiv og forsvarer ham i det lengste! Det hadde ikke noe med andre damer å gjøre når han flyttet ut. Det gikk på prioriteringern jobb, AS Hjem, familie, parliv. Alt det som mange opplever når man får barn ganske fort. Hverdagen endrer seg. Så og si null tilgang på barnevakt etc. Overhodet ikke noen andre med i bildet. Ikke vært det mens vi bodde fra hverandre heller. Vi har i den perioden gått til samtaler, og hatt en avtale om ingen involvering med andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du er enten sammen med en mann som er en utro løgner - eller så finns det en dame der ute som er ute etter å ødelegge deres forhold med alle midler... Slik jeg ser det, ut i fra alt du har skrevet her i det siste, vil jeg dessverre anta at din mann lyver for deg. Selvom han ringer henne mens du er tilstede, så kan de ha en masse sms-kontakt uten at du vet det - eller de kan ringe hverandre når du ikke er der. Jeg hadde vært utrolig skeptisk overfor min mann hvis dette hadde skjedd meg, men samtidig spør deg selv om du tror du kjenner ham så godt at du VET han ikke ville gjort dette mot deg og deres forhold....Hva er svaret ditt på det? Er du tøff nok, oppsøk dama i nabobygget og si rett ut at du ikke finner deg i at hun prøver seg på din kjære. Be henne om å gi deg sannheten. Hva kan det ha seg at du leser hans sms forresten? er du og mannen enige om dette, eller sjekker du det på egenhånd? Har han vært utro mot deg tidligere? (Beklager hvis jeg ikke har fulgt godt nok med....) Ønsker deg skikkelig lykke til! :-) Ps. Hva med å få en god venninne (som han kanskje ikke kjenner så godt til) til å spionere litt på ham? evt prøve å sjekke ham opp - for så å rapportere til deg? Bare et tips. Jeg er av natur mistenksom fordi jeg i barndommen levde opp med en mor og far som kranglet mye. Far var sjalu. De er forsatt gift, men det endte med et helvete for hele familien for ca 11 år siden. Hvor min far trodde han hadde var forelsket seg i noen andre, han var helt borte. Han var rett og slett ikke seg selv. Han som var en ansett mann, jobbet i politiet etc. Begikk så mye dumt. Det var hardt å takle for hele familien. Jeg vet ikke om jeg har lyst å konfrontere henne ansikt til ansikt. Jeg ser sliten ut nå, rødkante øyne etc. Om hun lyver og er slu, så kommer hun bare til å lyve uansett. Om hun ikke er interessert så får jeg vite det, og om hun er lurt av han noe jeg ikke tror hun er, så lyver hun sikkert allikevel. Huff jeg vet ikke. Dette sliter i alle fall veldig mye. Jeg har ikke noe ønske om å forsvare han. Men jeg synes det hjelper med svar fra også en fagperson som ser ting litt anderledes. jeg har da vel tenkt det meste av det som har kommet opp i svarene her. Jeg er faktisk ikke naiv selv om noen måtte mene det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg synes det er beundringsverdig hvordan du hele tiden antar han er uskyldig inntil det motsatte er bevist (etter å ha lest deler av tråden her). Slik jeg leser siste sms'en har de ikke nødvendigvis hatt kontakt siden den "berømmelige" telefonsamtalen, men jeg tror likevel han har løyet tidligere. Det må ha vært mer mellom dem enn det han har sagt. Og ettersom hun andre tydeligvis ikke har fått annen beskjed(?), antar jeg han har planer om å gjenoppta forholdet/flørten når ting har roet seg. Håper for din skyld jeg ikke har rett. Om du ønsker å fortsette forholdet gjør du rett i å tro på ham. Men bli ikke for naiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg synes det er beundringsverdig hvordan du hele tiden antar han er uskyldig inntil det motsatte er bevist (etter å ha lest deler av tråden her). Slik jeg leser siste sms'en har de ikke nødvendigvis hatt kontakt siden den "berømmelige" telefonsamtalen, men jeg tror likevel han har løyet tidligere. Det må ha vært mer mellom dem enn det han har sagt. Og ettersom hun andre tydeligvis ikke har fått annen beskjed(?), antar jeg han har planer om å gjenoppta forholdet/flørten når ting har roet seg. Håper for din skyld jeg ikke har rett. Om du ønsker å fortsette forholdet gjør du rett i å tro på ham. Men bli ikke for naiv. Jeg er ikke naiv. Nå orker jeg ikke lese det flere ganger. Jeg har faktisk selv tenkt på alle de alternativene som alle de som er mistenksomme her. Jeg er jo mistenksom selv. Derfor klarer jeg ikke å slå meg til ro med det som har blitt sagt fra han sin side. Men jeg vil og si at jeg har hørt single jenter si at de uansett om en mann har dame så er det noe de ikke gidder å ta hensyn til. Jeg har sett hvordan enkelte damer har lagt seg etter folk som er opptatt, ikke har noen skrupler med det etc. Og jeg sier nå ikke at det er tilfelle her, men jeg må jo vurdere begge sider her.. Og må og bedømme ut i fra samtaler vi har hatt og hva som har vært snakket om tidligere. Og uansett han har ikke hatt kontakt med henne lenger enn siden 13.10.04, og det er ikke så lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest langt svar til deg...... Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, først må jeg si at jeg føler med deg i en vanskelig situasjon! Og det er mulig jeg ikke har fått med alle detaljer, men hvordan har det seg at du leser hans sms? Er det noe han gir deg lov til eller tar du deg lov? (hvis det er han som gir deg lov, taler jo dette FOR han mener jeg)... Ellers vil jeg si at forrige SMS tyder på at hun ikke snakker om jobb men om et forhold til et menneske siden hun sier "har tidligere vært involvert i en i lig situasjon". EN er jo ikke en jobb, men et menneske slik jeg ser det. Neste SMS tolker jeg det slik at han har hatt kontakt med henne, beklager..... Og at hun har spurt om de kan treffes og at han ikke har svart. Enten er hun "gal" og skaper en mulig "date" i hodet sitt ellers har han vært uklar i et svar til henne. "1) Han må vise at han vil ha meg, ved å ringe henne og kutte kontakt, mens jeg er til stede. Er det så urimelig." Nei det synes jeg ikke er urimelig. Men du må være sikker på at han VIL det selv. Kutte ut altså, i den grad han faktisk har hatt en litt for nær kontakt med henne. "2) Er det hun som har mistforstått hans signaler. At han i en sårbar periode har sendt ut signaler som er feil. Hun har likt han og "kjører" på." Det kan jo selvsagt være. Og at han har blitt smigret av at noen vil ha han, og har flørtet med uten at noe annet har skjedd.... "3) Hva betyr egentlig denne siste sms." Jeg tolker den slik at de har hatt en halvveis avtale han ikke har bekreftet. Men det er jo ikke dermed sagt at de HAR et forhold. Kanskje som jeg skriver før her at han er smigret og synes det er litt hyggelig, men ikke har intensjon om å dra den noe lenger! "Hvorfor sender noen som har fått beskjed om at kontakt er uønsket. Allikevel en sms ? kl. 23:00 hjem til han om kvelden. Hvorfor gjør hun det ikke på dagtid om hun ønsker å skjule noe." Kanskje hun ikke har fått beskjed om at hun er uønsket? Og SMS anser vel de fleste for å være private.... Man antar jo ikke at partner/venner/andre leser de.... "4) Er det beste å ringe henne, eller kanskje enda bedre, bare gå bort i bygget ved siden av meg, hun sitter faktisk i bygget rett ved siden av... Da kan hun jo ikke vri seg unna ? " Hvis du føler for å snakke med henne kan du jo gjøre det. Men i bunn og grunn er det jo ikke hun som gjør noe "galt". Hun er kanskje interessert og forsøker seg på det. Det er HANS ansvar å ikke ta imot interessen, det er han som er samboer!!! Vil tilslutt bare si nok en gang at jeg føler med deg. Jeg har selv vært gift med en lystløgner som løy om ALT (ikke noe utroskap så vidt jeg vet, men alt annet). Og man vil gjerne tro de. Jeg sier ikke at din samboer er i denne kategorien. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk mye mye før! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest langt svar til deg...... Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, først må jeg si at jeg føler med deg i en vanskelig situasjon! Og det er mulig jeg ikke har fått med alle detaljer, men hvordan har det seg at du leser hans sms? Er det noe han gir deg lov til eller tar du deg lov? (hvis det er han som gir deg lov, taler jo dette FOR han mener jeg)... Ellers vil jeg si at forrige SMS tyder på at hun ikke snakker om jobb men om et forhold til et menneske siden hun sier "har tidligere vært involvert i en i lig situasjon". EN er jo ikke en jobb, men et menneske slik jeg ser det. Neste SMS tolker jeg det slik at han har hatt kontakt med henne, beklager..... Og at hun har spurt om de kan treffes og at han ikke har svart. Enten er hun "gal" og skaper en mulig "date" i hodet sitt ellers har han vært uklar i et svar til henne. "1) Han må vise at han vil ha meg, ved å ringe henne og kutte kontakt, mens jeg er til stede. Er det så urimelig." Nei det synes jeg ikke er urimelig. Men du må være sikker på at han VIL det selv. Kutte ut altså, i den grad han faktisk har hatt en litt for nær kontakt med henne. "2) Er det hun som har mistforstått hans signaler. At han i en sårbar periode har sendt ut signaler som er feil. Hun har likt han og "kjører" på." Det kan jo selvsagt være. Og at han har blitt smigret av at noen vil ha han, og har flørtet med uten at noe annet har skjedd.... "3) Hva betyr egentlig denne siste sms." Jeg tolker den slik at de har hatt en halvveis avtale han ikke har bekreftet. Men det er jo ikke dermed sagt at de HAR et forhold. Kanskje som jeg skriver før her at han er smigret og synes det er litt hyggelig, men ikke har intensjon om å dra den noe lenger! "Hvorfor sender noen som har fått beskjed om at kontakt er uønsket. Allikevel en sms ? kl. 23:00 hjem til han om kvelden. Hvorfor gjør hun det ikke på dagtid om hun ønsker å skjule noe." Kanskje hun ikke har fått beskjed om at hun er uønsket? Og SMS anser vel de fleste for å være private.... Man antar jo ikke at partner/venner/andre leser de.... "4) Er det beste å ringe henne, eller kanskje enda bedre, bare gå bort i bygget ved siden av meg, hun sitter faktisk i bygget rett ved siden av... Da kan hun jo ikke vri seg unna ? " Hvis du føler for å snakke med henne kan du jo gjøre det. Men i bunn og grunn er det jo ikke hun som gjør noe "galt". Hun er kanskje interessert og forsøker seg på det. Det er HANS ansvar å ikke ta imot interessen, det er han som er samboer!!! Vil tilslutt bare si nok en gang at jeg føler med deg. Jeg har selv vært gift med en lystløgner som løy om ALT (ikke noe utroskap så vidt jeg vet, men alt annet). Og man vil gjerne tro de. Jeg sier ikke at din samboer er i denne kategorien. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gikk mye mye før! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er ikke naiv. Nå orker jeg ikke lese det flere ganger. Jeg har faktisk selv tenkt på alle de alternativene som alle de som er mistenksomme her. Jeg er jo mistenksom selv. Derfor klarer jeg ikke å slå meg til ro med det som har blitt sagt fra han sin side. Men jeg vil og si at jeg har hørt single jenter si at de uansett om en mann har dame så er det noe de ikke gidder å ta hensyn til. Jeg har sett hvordan enkelte damer har lagt seg etter folk som er opptatt, ikke har noen skrupler med det etc. Og jeg sier nå ikke at det er tilfelle her, men jeg må jo vurdere begge sider her.. Og må og bedømme ut i fra samtaler vi har hatt og hva som har vært snakket om tidligere. Og uansett han har ikke hatt kontakt med henne lenger enn siden 13.10.04, og det er ikke så lang tid. Hvis jeg mente du var veldig naiv, ville jeg ikke sagt jeg synes det var beundringsverdig hvordan du lot tvilen komme ham til gode. I såfall ville jeg sagt det var dumt. Jeg mente bare du ikke måtte la tilliten gå så langt at den gikk over til å bli naivitet. Akkurat det synes du å være klar over. Jeg mener de må være ugler i mosen her. Men kanskje er det bare at mannnen din har flørtet helt "uskyldig" med henne, på en tilnæret akseptabel måte selv om er i et forhold. Men når han skjønte hva dette hadde vokst til, og hvordan dette gikk utover forholdet deres, burde han lagt kortene på bordet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvaskaljegtro Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvis jeg mente du var veldig naiv, ville jeg ikke sagt jeg synes det var beundringsverdig hvordan du lot tvilen komme ham til gode. I såfall ville jeg sagt det var dumt. Jeg mente bare du ikke måtte la tilliten gå så langt at den gikk over til å bli naivitet. Akkurat det synes du å være klar over. Jeg mener de må være ugler i mosen her. Men kanskje er det bare at mannnen din har flørtet helt "uskyldig" med henne, på en tilnæret akseptabel måte selv om er i et forhold. Men når han skjønte hva dette hadde vokst til, og hvordan dette gikk utover forholdet deres, burde han lagt kortene på bordet. Ja han har helt sikkert sendt henne feil signaler, og sikkert flørtet litt. Og ja han bør legge kortene på bordet. Men det er det han sier han har gjort. Han har ikke mer å fortelle enn det han har sagt sier han og at det er sannheten. Han har innrømmet at en slik kontakt burde ikke ha oppstått. At noe må ha blitt mistforstått underveis som han sier, og at han ønsker ikke videre kontakt, men han vil ordne opp selv. Og den siste delen er den vanskligste synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennyJen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg tenker som så... Første gangen jeg hadde fått en sånn mld ville jeg tenkt at det må ha blitt sendt feil. Fortalt samboeren min om dette og ikke tenkt noe mer på det. Hadde det fortsatt å komme inn sånne mld hadde jeg så hadde jeg sendt en sms tilbake/ringt å forklart at dette må det bli en slutt på. Jeg har selv samboer, og ville forklart til h*n som sendte sms, at det bare var en mann i mitt liv og jeg vil ha meg frabedt sånne mld. Hva er problemet med det? Jeg elsker samboeren min over alt på jord. Kunne ALDRI vært utro.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det kan jo hende at hun har sendt han en sms hvor hun har spurt hvordan det blir,om det er slik at de skal treffes.Men at han ikke har svart,han hadde jo sagt til henne på telefonen at han ikke kunne ha mer kontakt med henne. Det kan jo være at det kun er hun som er interessert i han. Synes det er en god ide om han kan sende henne en konkret sms,og la deg se hva hun svarer.Det er jo tross alt ikke du som har startet dette,og han må ta hensyn til at du er fortvilt over situasjonen. Be han se for seg at det hadde vært omvendt,at det var du som fikk slike hemmelige sms. Det at du kunne vært med på kampen,satt av tid til å bli med han hele denne dagen,hadde jo vært glimrende. Håper dere snart får løst dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Først nå har jeg lest det forrige innlegget ditt, hvor du spør om du kan ha mistolket tekstmeldingen. Det kan du faktisk ha gjort. Jeg er ikke lenger så bombesikker på at det er utroskap med i bildet her.Det kan være riktig som du sier, at det rett og slett bare er jobb de snakker om.De kan ha hatt nære samtaler ang. vanskelighetene i jobbsammenheng. Men skjønner at slik det er skrevet,lett kan mistolkes. Det at det nå kommer en ny melding, kan likeså gjerne bety, at mannen din har fortalt denne kolegaen, at du har blitt usikker og misforstått kontakten mellom dem. Derfor skriver hun at hun skjønner at det kan bli vanskelig og møtes. (som kolegaer) Vel, slik kan det også tolkes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Først nå har jeg lest det forrige innlegget ditt, hvor du spør om du kan ha mistolket tekstmeldingen. Det kan du faktisk ha gjort. Jeg er ikke lenger så bombesikker på at det er utroskap med i bildet her.Det kan være riktig som du sier, at det rett og slett bare er jobb de snakker om.De kan ha hatt nære samtaler ang. vanskelighetene i jobbsammenheng. Men skjønner at slik det er skrevet,lett kan mistolkes. Det at det nå kommer en ny melding, kan likeså gjerne bety, at mannen din har fortalt denne kolegaen, at du har blitt usikker og misforstått kontakten mellom dem. Derfor skriver hun at hun skjønner at det kan bli vanskelig og møtes. (som kolegaer) Vel, slik kan det også tolkes. Du skriver at han flyttet tilbake til deg, nå i oktober. Da tenker jeg at det er rart at han skulle velge å flytte tilbake til deg akkurat NÅ, hvis han har et forhold til en annen dame. Kan jo selvfølgelig være at han HAR HATT et slags forhold, mens dere hadde pause, men at han har problemer med å takke for seg på en grei måte uten å såre. Kanskje han er redd for at hun vil lage bråk,hvis han ikke er svært forsiktig med hvordan han behandler henne. Mange muligheter altså. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidi1983_965 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hei. Jeg har vært i en 'lignende' situasjon. Kjæresten min var avbildet med navn i VG angående jobben hans. Så var det en jente som likte han så godt, og fikk tak i nummeret hans og begynte å sende sms. Jeg fant ikke dette ut på egenhånd, men han viste meg disse sms'ne og spurte om jeg hadde lyst til å svare, noe jeg takket nei til. Dette var opp til han tenkte jeg.. Det han gjorde var å ringe henne opp mens jeg satt i bakgrunnen og fortalte henne at han er samboer, har det bra og er ikke ute etter å treffe nye jenter. Jeg hadde ikke oppmuntret han til å gjøre dette.. Etter det har hun ikke kontaktet han, og han har tilbudt meg å sjekke mobilen hans når jeg måtte ønske det hvis jeg skulle føle meg usikker på han. Det har jeg ikke gjort, fordi jeg føler ikke at jeg må, dessuten opplever jeg det litt krendkende. Altså, hvis man ikke har noe å skjule... hvorfor oppføre seg "mystisk"? Og hvem er det han er mest redd for å såre, deg eller henne? Jeg synes det virker veldig uklart. Jeg hadde spurt han rett ut om alle spm som hadde svirret rundt i hodet mitt. Fantasien din kan jo spille deg et puss, hvem vet. Men er det ikke best å snakke skikkelig med han om dette tror du? Bare et lite råd, som jeg ville gjort hvis jeg var deg. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidi1983_965 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg er av natur mistenksom fordi jeg i barndommen levde opp med en mor og far som kranglet mye. Far var sjalu. De er forsatt gift, men det endte med et helvete for hele familien for ca 11 år siden. Hvor min far trodde han hadde var forelsket seg i noen andre, han var helt borte. Han var rett og slett ikke seg selv. Han som var en ansett mann, jobbet i politiet etc. Begikk så mye dumt. Det var hardt å takle for hele familien. Jeg vet ikke om jeg har lyst å konfrontere henne ansikt til ansikt. Jeg ser sliten ut nå, rødkante øyne etc. Om hun lyver og er slu, så kommer hun bare til å lyve uansett. Om hun ikke er interessert så får jeg vite det, og om hun er lurt av han noe jeg ikke tror hun er, så lyver hun sikkert allikevel. Huff jeg vet ikke. Dette sliter i alle fall veldig mye. Jeg har ikke noe ønske om å forsvare han. Men jeg synes det hjelper med svar fra også en fagperson som ser ting litt anderledes. jeg har da vel tenkt det meste av det som har kommet opp i svarene her. Jeg er faktisk ikke naiv selv om noen måtte mene det. Hva sier magefølelsen din? Virker som på meg at du egentlig vet, men ikke vil innrømme det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163565-ny-sms-ny-tvil-og-hva-skjer-egentlig/page/4/#findComment-1060662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.