Gå til innhold

Ny sms, ny tvil og hva skjer egentlig?

Anbefalte innlegg

Ja det kan jo være en tolkning. Men hvorfor skjule det i utgangspunktet. Hvorfor ikke da bare si at han hadde snakket med ei på jobb som han fant tonen med som venn og kollega. Han slettet jo en sms fra henne, ble rød i kinnene og sa det var fra noen andre. Det var da varsellampen begynte å lyse.

Han stiller seg fortsatt uforstående til dette. Han sier selv at han har aldri hatt noen intensjoner om forhold med henne.

Han sendte henne en sms i går med ordlyd:

Mulig det har oppstått en misforståelse her. Jeg er i et samboerskap og ønsker å satse på dette. Ønsker ikke å ha mer kontakt med deg. Håper du kan respektere dette.

Hvis alt bare var kollega greier, hvorfor skjule det i utg.pkt ? Det er den tvilen som gnager meg. Og siden hun snakker sånn om slik situasjonen er i begge meldingene, så blir jeg litt på vakt. Men selvfølgelig det kan være feil.

Men han har selv på en måte innrømmet at dette var dumt, at det ikke har skjedd noe at han aldri har vært interessert i noe forhold på si med henne, men at han syntes hun var hyggelig å snakke med. Og kunne se på det som ei venninne. Men han kan jo lyve meg trill rundt.

Uansett er dette utrolig ødeleggende for forholdet og tapper oss begge for krefter akkurat nå.

Her kommer det opplysninger som jeg ikke har fått med meg tidligere.

Håper det er slik som han sier, en misforståelse fra hennes side.

Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

11

• serendipity

4

• favn

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest hvaskaljegtro

Jeg venter nemlig stadig på oppdatering.. Tragisk som det er, er det faktisk interessant...

Jeg mener jeg har skrevet det her et eller annet sted, men husker ikke hvor. Uansett etter å ha snakket litt sammen i går, ville han fortsatt helst ringe og ordne opp på egenhånd, men jeg presset på og spurte om han ikke kunne være snill å sende en sms for min skyld. Og han gikk med på det. Men så klarte han ikke å finne ut hva han skulle skrive, så jeg måtte hjelpe han og det endte opp m/følgende:

Mulig det har oppstått en misforståelse. Jeg er i et samboerskap og vil satse på dette. Ønsker ikke mer kontakt med deg. Håper du kan respektere dette.

Han fikk aldri noe svar i går kveld i alle fall. Mulig hun har svart han på jobb i dag, det vet jeg ikke. Hun hadde ikke det når klokken var 12:00 i alle fall. Men jeg venter vel egentlig at hun tar kontakt. Er hun fullstendig uskyldig så lurer hun vel på hva f dette er og er hun ikke det så burde hun i alle fall kunne svare ok, ja eller det er greit. Men som sagt ikke fått noe svar.

Om dette hjelper gjenstår å se. Nå har hun i alle fall fått beskjed, han sier han ikke vil ha noe mer kontakt og vil satse på forholdet. Men tvilen er jo allerede sådd hos meg...

Gjest fredsmeglenern

Innviter henne hjem på middag hos dere slik at hun kan se at han har en samboer og at dere er en familie. Det blir kansje vanskeligere for henne å ta han fra deg om det er det hun vil etter å ha mått deg.

Se hvordan blikkene er mellom de to, gå ut en tur og list deg stille tilbake.

Din samboer trenger du bånd til..

Gjest hvaskaljegtro

Innviter henne hjem på middag hos dere slik at hun kan se at han har en samboer og at dere er en familie. Det blir kansje vanskeligere for henne å ta han fra deg om det er det hun vil etter å ha mått deg.

Se hvordan blikkene er mellom de to, gå ut en tur og list deg stille tilbake.

Din samboer trenger du bånd til..

:) godt forslag, men jeg tror neppe det ville fungere. Det jeg skulle gjort var å svart på den sms, og foreslå dag og sted for møte, be om at hun ikke tok så mye kontakt før dette, og dukke opp selv, istedenfor han. Jeg har den fordelen at jeg vet hvordan hun ser ut og hvem hun er. Det vet ikke hun om meg. Hun vet kanskje hva jeg heter, siden hun vet hva min samboer heter,men hun aner ikke hvordan jeg ser ut.

Heldigvis for meg synes jeg ikke hun var noe pen da. Det hjelper litt..

Gjest fredsmegleren

:) godt forslag, men jeg tror neppe det ville fungere. Det jeg skulle gjort var å svart på den sms, og foreslå dag og sted for møte, be om at hun ikke tok så mye kontakt før dette, og dukke opp selv, istedenfor han. Jeg har den fordelen at jeg vet hvordan hun ser ut og hvem hun er. Det vet ikke hun om meg. Hun vet kanskje hva jeg heter, siden hun vet hva min samboer heter,men hun aner ikke hvordan jeg ser ut.

Heldigvis for meg synes jeg ikke hun var noe pen da. Det hjelper litt..

Det hjelper veldig vil jeg tro, hehe.

Vil bare si at jeg føler veldig med deg i situvasjonen. Jeg synest ikke du skal fokusere så mye på henne som person og hva hun gjør, selv om det er smsèr til din samboer. Du har egentlig ikke noe med hva hun gjør om med hvem, selv om det er din kjæreste...

Det jeg ville fokusert på om jeg var deg er han. Kan du egentlig stole på han? Hvorfor er han ikke mer intesert i å vise henne at han ikke vil ha kontakt? Det er han som er sniken her, ikke henne.

Annonse

Gjest Elextra

Jeg mener jeg har skrevet det her et eller annet sted, men husker ikke hvor. Uansett etter å ha snakket litt sammen i går, ville han fortsatt helst ringe og ordne opp på egenhånd, men jeg presset på og spurte om han ikke kunne være snill å sende en sms for min skyld. Og han gikk med på det. Men så klarte han ikke å finne ut hva han skulle skrive, så jeg måtte hjelpe han og det endte opp m/følgende:

Mulig det har oppstått en misforståelse. Jeg er i et samboerskap og vil satse på dette. Ønsker ikke mer kontakt med deg. Håper du kan respektere dette.

Han fikk aldri noe svar i går kveld i alle fall. Mulig hun har svart han på jobb i dag, det vet jeg ikke. Hun hadde ikke det når klokken var 12:00 i alle fall. Men jeg venter vel egentlig at hun tar kontakt. Er hun fullstendig uskyldig så lurer hun vel på hva f dette er og er hun ikke det så burde hun i alle fall kunne svare ok, ja eller det er greit. Men som sagt ikke fått noe svar.

Om dette hjelper gjenstår å se. Nå har hun i alle fall fått beskjed, han sier han ikke vil ha noe mer kontakt og vil satse på forholdet. Men tvilen er jo allerede sådd hos meg...

Vi er mange som føler med deg og lurer på hvordan dette skal gå. Lykke til og hold oss orientert! :)

Gjest JennyJen

Du har tydeligvis ikke lest de øvrige trådene angående dette. Den var ikke feilsendt i alle fall. For det var ei han hadde lagret nummeret til, som jobber i samme konsern..

Men han har nå bedt henne ikke ta mer kontakt. Riktig nok under press fra meg, fordi han ønsket å ringe henne og ta det uten meg til stede. På sin måte som han kalte det.

Jo jeg har lest trådene. Man kan sende feil når man har personen lagret på tlflisten.

Har selv sendt mld til feil person pga litt for rask trykking på tastene.-Var det jeg mente..

Gjest hvaskaljegtro

Jo jeg har lest trådene. Man kan sende feil når man har personen lagret på tlflisten.

Har selv sendt mld til feil person pga litt for rask trykking på tastene.-Var det jeg mente..

Ok, men denne var nå i alle fall ikke feilsendt. Så mye har både jeg og han klart å komme frem til :)

Fort gjort!

Jeg hadde lagret tlf nr til en kollega før vi skulle på jobbreise sammen. Eller jeg _trodde_ at jeg hadde lagret nummeret, men jeg hadde byttet om to tall.

Jeg drev og sendte flere sms'er om at nå var jeg på flytoget, ser deg ved gate'en etc. Men ettersom jeg aldri fikk noe svar, så ringte jeg ham, og skjønte da at jeg hadde kommet feil.... ;-)

Det kan jo bli riktig ille for mottakeren dersom han f.eks. nettopp har vært igjennom en stygg utroskapshistorie, lovet bot og bedring, og så skal prøve å vri seg unna slike meldinger. *uffameg* *S*

Gjest JennyJen

Fort gjort!

Jeg hadde lagret tlf nr til en kollega før vi skulle på jobbreise sammen. Eller jeg _trodde_ at jeg hadde lagret nummeret, men jeg hadde byttet om to tall.

Jeg drev og sendte flere sms'er om at nå var jeg på flytoget, ser deg ved gate'en etc. Men ettersom jeg aldri fikk noe svar, så ringte jeg ham, og skjønte da at jeg hadde kommet feil.... ;-)

Det kan jo bli riktig ille for mottakeren dersom han f.eks. nettopp har vært igjennom en stygg utroskapshistorie, lovet bot og bedring, og så skal prøve å vri seg unna slike meldinger. *uffameg* *S*

Jeg kjenner ei som "holdt på" med en som hadde samboer.

Hun skulle sende ei mld til venninna si som inneholdt sex-detaljer mellom henne og han kisen.

Da hun skrev mld tenkte hun naturligvis veldig på han.. Og du kan bare gjette: hun sendte mld til han!

Jeg vet ikke hva som skjedde dette... Vet bare at begge forhold er slutt nå.

Gjest JennyJen

Ok, men denne var nå i alle fall ikke feilsendt. Så mye har både jeg og han klart å komme frem til :)

Poenget mitt var vel egentlig bare at mannen din har hatt en noe merkelig oppførsel, etter min oppfattning.

Kom kanskje litt dårlig fram.

Men, uansesett, Lykke til videre :)

Gjest hvaskaljegtro

Jeg kjenner ei som "holdt på" med en som hadde samboer.

Hun skulle sende ei mld til venninna si som inneholdt sex-detaljer mellom henne og han kisen.

Da hun skrev mld tenkte hun naturligvis veldig på han.. Og du kan bare gjette: hun sendte mld til han!

Jeg vet ikke hva som skjedde dette... Vet bare at begge forhold er slutt nå.

I dette tilfellet er det ikke feilsendt sms i alle fall. Da ville han i allefall ha sagt at jeg aner ikke hvem denne personen er. Det har han ikke sagt, han har sagt tvertimot. Han vet hvem hun er og har snakket med henne. Hun vet jo tom at han skal på cupfinalen til helgen, og skulle på Brann - Lillestrøm forrige helg, så det er liksom ikke noe å lure på for meg i alle fall. Disse sms er ikke feilsendt.

• 2 måneder senere...

Annonse

Gjest gode og onde dager

1) Ja jeg tror hun skal på cupen.

2) Han argumenterer motsatt.Merkelig å ville ta sjansjen når hun og han vet jeg er på vakt eventuelt.

3) Jeg prøvde men nok en lang diskusjon om at da følte han at han ga meg lillefingern, følte seg overvåket, måtte stole på han bla. bla bla. Til slutt ble vi enige at han kunne gå ut i dag tidlig å ringe, for å komme inn igjen å fortelle. Men jeg vil at han skal gjøre det når jeg er der. Han hadde kommet rett på svarer sa han i alle fall. Så vi kom ikke noe videre. Har nå en avtale om at han ikke foretar seg noe på egenhånd før vi kommer hjem fra jobb og snakker om det. Jeg har det helt pyton.

4. Har veldig lyst å snakke med henne, men det vil sannsynligvis ikke hjelpe, siden hun er så frekk og allikevel tar kontakt. Og jeg ser forferdelig sliten ut i dag.

Veldig enkelt egentlig.

Du kan ikke holde på slik som du har holdt på lenge nå.

Du lurer på hva han driver med og stoler ikke på hans ord, ellers hadde du ikke skrevet inn her.

Når du ikke stoler på det han sier, så er det ikke så mange valg igjen. Du må gå fra han.

Hva skjer hvis du blir der og fortsetter som du gjør nå? Du blir ulykkelig.

Og da er det ikke HAN som gjør deg ulykkelig. Det er deg selv som gjør det.

For det er et valg å være lykkelig eller ikke. Tro det eller ei.

Du kan altså enten TRO PÅ DET HAN SIER!!! eller GÅ FRA HAN.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...