Gjest Fortvilet og forvirret Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er gift, vi har små barn og har det egentlig ganske fint sammen - etter en ganske dårlig periode. Mannen min er vekke i lange perioder, og jeg sitter mye hjemme alene om kveldene. Vi bor ganske nærme svigers, og bror til min mann - som også bor der - er stadig på besøk hos meg om kveldene. Det har enda ikke skjedd noe fysisk, men jeg er forelsket i ham. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg fantaserer om min svoger, men ønsker jo innerst inne ikke å være utro hvis den muligheten skulle komme. Problemet er at jeg ikke vet om jeg ville klart å stå i mot. Jeg har vært forelsket i ham tidligere også, men så har det gått over i perioder hvor jeg ikke har sett ham så ofte. Men det kommer alltid tilbake. Og han vet at jeg har følt slik for ham tidligere, for jeg fortalte ham det. Hva skal jeg gjøre? Hvor er knappen man trykker på når man er forelsket i fullstendig feil person? Kommer jeg alltid til å ha det slik? Sukk... Noen i liknende situasjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Forelskelse blir opprettholdt gjennom kontakt. Hvis du ønsker å redde ekteskapet ditt, så bør du snakke med din svoger, og be ham om å ikke komme på besøk når du er alene. Du er jo tydeligvis sulteforet på nærhet og kjærlighet, og snur deg mot svogeren som tydeligvis er mer enn villig til å gi deg denne oppmerksomheten. Du kan ikke tilbringe så mye tid alene med denne mannen, når du har følelser for ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1059972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilket valg har du tror du? Jo, du har ikke annet valg enn å holde deg til din mann. Du må for all del holde deg unna svogeren. En ting er å være utro, noe helt annet er det å være utro mot svogeren din. Det er rett og slett tabu. Tenk hva du ødelegger hvis dette kommer ut. Eller ikke hvis det kommer ut, men når. Det vil garantert bli oppdaget på et eller annet tidspunkt. Det sviket du gjør mot din mann ved å ha et forhold til hans bror er umulig å leve videre med for alle parter. Du vil bli utstøtt av hele den siden av familien. Det vil også mest sannsynlig gjelde barna dine også dessverre, selv om de er uskyldige oppe i dette. Ikke skjønner jeg din svogere heller, som legger opp til å ha et forhold til sin svigerinne. Kan du stole på en slik mann, som er villig til å gjøre noe sånt mot sin egen bror og familie?? Hva er han villig til å gjøre mot deg senere? Du må sørge for å holde deg langt unna denne mannen, sørg for at kontakten blir minimal, så du ikke utfordrer situasjonen. Her må du rett og slett bruke sunn fornuft, fallhøyden er altfor stor for alle innvolverte. Se til h.... å bruk hode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1060077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trrrrish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Æsj 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1060189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortvilet og forvirret Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Æsj Æsj, liksom? Jeg er jo ikke i familie med ham, han er broren til min mann. Så formaninger skjønner jeg, men "æsj"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1060272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortvilet og forvirret Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilket valg har du tror du? Jo, du har ikke annet valg enn å holde deg til din mann. Du må for all del holde deg unna svogeren. En ting er å være utro, noe helt annet er det å være utro mot svogeren din. Det er rett og slett tabu. Tenk hva du ødelegger hvis dette kommer ut. Eller ikke hvis det kommer ut, men når. Det vil garantert bli oppdaget på et eller annet tidspunkt. Det sviket du gjør mot din mann ved å ha et forhold til hans bror er umulig å leve videre med for alle parter. Du vil bli utstøtt av hele den siden av familien. Det vil også mest sannsynlig gjelde barna dine også dessverre, selv om de er uskyldige oppe i dette. Ikke skjønner jeg din svogere heller, som legger opp til å ha et forhold til sin svigerinne. Kan du stole på en slik mann, som er villig til å gjøre noe sånt mot sin egen bror og familie?? Hva er han villig til å gjøre mot deg senere? Du må sørge for å holde deg langt unna denne mannen, sørg for at kontakten blir minimal, så du ikke utfordrer situasjonen. Her må du rett og slett bruke sunn fornuft, fallhøyden er altfor stor for alle innvolverte. Se til h.... å bruk hode. Du har helt og holdent fullstendig rett, noe jeg egentlig er klar over. Jeg er nødt til å holde meg unna ham, det er det eneste fornuftige her. Det eneste jeg oppnår - er å ødelegge for meg selv og familien min, for ikke å snakke om forholdet brødrene imellom. Det hadde vært utrolig egoistisk av meg. Særlig når jeg vet at et forhold med svogeren ikke er aktuelt uansett av flere grunner. Det er ikke verdt det. Jeg må ta meg selv i nakken - og skjerpe meg. Takk for formaningen - det var det jeg trengte 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1060276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortvilet og forvirret Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Forelskelse blir opprettholdt gjennom kontakt. Hvis du ønsker å redde ekteskapet ditt, så bør du snakke med din svoger, og be ham om å ikke komme på besøk når du er alene. Du er jo tydeligvis sulteforet på nærhet og kjærlighet, og snur deg mot svogeren som tydeligvis er mer enn villig til å gi deg denne oppmerksomheten. Du kan ikke tilbringe så mye tid alene med denne mannen, når du har følelser for ham. Du har helt og holdent fullstendig rett, noe jeg egentlig er klar over. Jeg er nødt til å holde meg unna ham, det er det eneste fornuftige her. Det eneste jeg oppnår - er å ødelegge for meg selv og familien min, for ikke å snakke om forholdet brødrene imellom. Det hadde vært utrolig egoistisk av meg. Særlig når jeg vet at et forhold med svogeren ikke er aktuelt uansett av flere grunner. Det er ikke verdt det. Jeg må ta meg selv i nakken - og skjerpe meg. Takk for formaningen - det var det jeg trengte 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1060277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidi1983_965 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilket valg har du tror du? Jo, du har ikke annet valg enn å holde deg til din mann. Du må for all del holde deg unna svogeren. En ting er å være utro, noe helt annet er det å være utro mot svogeren din. Det er rett og slett tabu. Tenk hva du ødelegger hvis dette kommer ut. Eller ikke hvis det kommer ut, men når. Det vil garantert bli oppdaget på et eller annet tidspunkt. Det sviket du gjør mot din mann ved å ha et forhold til hans bror er umulig å leve videre med for alle parter. Du vil bli utstøtt av hele den siden av familien. Det vil også mest sannsynlig gjelde barna dine også dessverre, selv om de er uskyldige oppe i dette. Ikke skjønner jeg din svogere heller, som legger opp til å ha et forhold til sin svigerinne. Kan du stole på en slik mann, som er villig til å gjøre noe sånt mot sin egen bror og familie?? Hva er han villig til å gjøre mot deg senere? Du må sørge for å holde deg langt unna denne mannen, sørg for at kontakten blir minimal, så du ikke utfordrer situasjonen. Her må du rett og slett bruke sunn fornuft, fallhøyden er altfor stor for alle innvolverte. Se til h.... å bruk hode. Jeg er veldig enig med mrxx her. Bortsett fra "h....." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163568-forelsket-i-min-svoger/#findComment-1060655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.