Gå til innhold

sexlivet ødelegger

Anbefalte innlegg

Gjest SexSperre

Jeg har fått sexsperre. Blir nervøs og tafatt når samboern min gjør tilnærmelser mot meg.

jeg stoler 120% på han og er trygg på han på alle andre områder.

Han er nok lei av å alltid ta initiativ. Vi koser mye, men han tar alltid skrittet til sex. Sist gjorde jeg det, satt meg på han og begge var kjempetente. Så synes jeg at han bare lå der, og da ble jeg usikkert og hoppet av. (han var lite aktiv) Så spør han hva det er etter en stund, men da er all lyst borte og jeg føler meg skikkelig avvist. Følte at han gjorde det for min skyld, men egentlig ikke hadde lyst selv, selv om han sa det ikke stemte.

Dette er ca tre uker siden. Etter den episoden har jeg fått sexsperre. Trekker meg unna hvis han tar på meg, eller prøver å kysse med (ordentlig), alt som kan regner som forspill egentlig gjør meg anspent, usikker og nervøs.

Føler meg ikke særlig sexy for tida heller. Litt overvektig og hengepupper mener jeg selv i hvert fall. Han er kjempefin og kjekk. Med klær føler jeg meg sexy av og til.

I går hadde vi sex. (første gang etter den episoden for 3 uker siden) jeg trakk meg unna uten å ville det flere ganger. Så tenker ejg at jeg bare må ha sex for å løse opp denne dumme sperra, for lenger ejg venter verre blir det tror jeg. Jeg VIL jo ha sex med mannen jeg elsker av hele mitt hjerte! Hvis jeg først ikke stresser med alt i hodet mitt så blir jeg skikkelig tent, men jeg har en tendens til å gruble over alt mulig. Synes han jeg er tjukk, synes han det og det osv. Så er jeg med på forspillet fysisk, men psykisk så tillater ikke jeg meg selv å tenne på en måte.? Selv om jeg gjerne vil slappe av og ha deilig sex.

Det samme skjer under selve sexen. Jeg er med, men grubler over alt. Og da blir nytelsen borte! Er jo så dumt!

Når jeg trekker meg unna blir jo han såra og spør hvorfor jeg er så avvisende. Så tror han at jeg ikke tenner på han, eller tenker på andre og sånne ting. har prøvd å forklare at jeg blir nervøs, men han skjønner ikke hvorfor, ikke jeg heller. Hva er galt med meg?

Før hadde vi vill sex overalt, jeg var aldri flau eller nervøs. Nå blir jeg sjenert og som en liten jentunge! Vil ikke ha det sånn!

Det er ikke det at jeg ikke tenner på han heller. For kan bli kjempetent av å tenke på han. Og hver gang jeg ser han i boxern eller naken kan jeg ikke ta øynene fra kroppen hans ;).

Når vi har forspill "glemmer" jeg meg bort og tenner, men når jeg først begynner å tenke så klarer jeg ikke å slutte å holde kåtheten bortgjemt og kald.

Håper dere forstår hva jeg prøver å forklare. jeg vil gjerne ha sex, men det har oppstått en sprerre hos meg.

Kan det være fordi jeg vet han ikke synes sex er så supert som alle skal ha det til og ikke har så stort behov. kanskje jeg ville vært mer frigjort hvis jeg ikke bekymret meg over sånne ting og ikke hadde det i bakhodet hele tiden?

DESPERAT ROP OM HJELP!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163578-sexlivet-%C3%B8delegger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeleita

Som du selv nevner flere ganger så grubler du rett og slett for mye.

Hvis du lurer på noe så kan du vel få bekreftet hva typen din egentlig synes ved å spørre i stedet for å lage en virkelighet i hodet ditt som ikke hører hjemme noe sted enn akkurat der.

Gjør ditt beste for at han skal synes sex er supert,det er mitt råd.Konsentrer deg om å gjøre det godt for han,og tenk mindre på deg selv.

Ekstra kilo og hengepupper er aldri noen hindring for å ha herlig sex.Alle pupper henger da ned??

Nei,vri om tankene dine,og du er en sexdronning!Og da tenker jeg at mannen får opp øynene,du også,og da kommer dere hverandre nærmere,og tryggheten du trenger vil også komme mer og mer etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...