nedtelling Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 jeg har fått i oppdrag å finne ut av muligheten for å lage en hjemmeside for arbeidsplassen min.. jeg hr vært i kontakt med telenor da vi kunder der.. Så har jeg fått vite at vi kan legge en hjemmeside på deres server... MEN hvordan lage den?? Jeg har Frotpage på min hjemmemaskin, men ikke her.. Her vet jeg at det går ann å lage hjemmeside. Det står på telenor sine sider at det er Støtte for: - Microsoft Office (Web-foldere) - Microsoft Frontpage - HTML - Active Server Pages (ASP) - Database (MS Access / SQL) - Macromedia Flash-filer - FTP for filoverføring Noen tips på hvordan lage en hjemmeside?? 0 Siter
citoyen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Få tak i en student eller arbeidsløs webdesigner til å lage en enkel side for dere for en billig penge. Det blir antakelig billigere enn om en ansatt skal bruke arbeidstiden på å sette seg inn i dette, og vil gi mer profesjonelt inntrykk. Det beste er å bruke et publiseringssystem, f.eks php-basert, slik at bedriften selv kan oppdatere med noen tastetrykk. En kyndig person setter dette opp og tilpasser utseende og oppsett til bedriften på en arbeidsdag. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 God idè fra citoyen. Hadde det ikke vært forbudt å reklamere her, skulle jeg henvist deg til noen som kunne gjort dette for en god pris :-) ".........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.