Forfjamset Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Eneste måten jeg klarer å få orgasme på, er ved å bruke en klitoris stimulator. Kjøpte meg for en stund siden denne : https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=776 Å bruke sånne stropper funker ikke, men det hadde jeg for så vidt ikke ventet heller. Men det jeg lurer på, er om noen har en god klitoris stimulator å anbefale? Har lyst på ny.. 0 Siter
såmyerart Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Gå på Rimi/Rema og kjøp deg en billigvariant av elektrisk tannbørste! Den fungerer hver gang - garantert!!! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Gå på Rimi/Rema og kjøp deg en billigvariant av elektrisk tannbørste! Den fungerer hver gang - garantert!!! med tannbørsten på...? 0 Siter
såmyerart Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 med tannbørsten på...? Selvfølgelig! Om du synes det blir for grovt, er det jo bare å dekke den med litt plastfolie el.l! Bruk fantasien - og nyt! 0 Siter
Forfjamset Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 Selvfølgelig! Om du synes det blir for grovt, er det jo bare å dekke den med litt plastfolie el.l! Bruk fantasien - og nyt! Tja..vet ikke helt.. tror kanskje jeg heller vil ha noe som ikke er laget for å rengjøre tennene.. 0 Siter
@bbbb Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Selvfølgelig! Om du synes det blir for grovt, er det jo bare å dekke den med litt plastfolie el.l! Bruk fantasien - og nyt! Gud, du ga meg en ide i går...;o) *Rødme, rødme*. At jeg ikke har kommet på det før! Har jo hatt en slik stående i evigheter uten at den har blitt brukt...) 0 Siter
Moraki Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Tja..vet ikke helt.. tror kanskje jeg heller vil ha noe som ikke er laget for å rengjøre tennene.. :-| hva? er det ikke forferdelig vondt å ha en børste der?? 0 Siter
@bbbb Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 :-| hva? er det ikke forferdelig vondt å ha en børste der?? Trodde jeg også, men ikke i det hele tatt!) He, he, bra man er anonym her;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.