Gå til innhold

Når begynte dere jenter å onanere?

Anbefalte innlegg

Gjest superanonym

jeg tror jeg begynte når jeg var 7 år. og helt frem til jeg var 13 så skammet jeg meg enormt over dette fordi jeg følte meg så utrolig unormal og tenkte at ingen andre i verden gjorde slike ting med kroppen sin som meg. Når begynte dere å onanere?

Fortsetter under...

Gjest gorenja

Var vel rundt 11-12 år tror jeg, når jeg fant ut at jeg fikk det til "å kile" ekstra godt hvis jeg gnidde meg lenge nok. Før det hadde jeg vel lenge merket at det var godt å ta på seg der nede, men kan vel ikke kalle det onani, egentlig.

Når jeg var 13-14, så onanerte jeg ofte et par ganger om dagen, og skammet meg også fordi det sikkert bare var meg som gjorde slik. Helt til en venninne overnattet hos meg, og når vi hadde lagt oss, så spurte hun om jeg brukte å kile meg med fingrene om kvelden. Da forstod jeg at jeg kanske ikke var så "rar" likevel. Vi til og med gikk så langt, at vi fingret hverandre den kvelden, og noen ganger senere. Etterhvert sluttet vi med det av seg sjøl, vi syns det var litt flaut...og gutter ble igrunnen etterhvert mer interessant...

fuji1365380447

Jeg husker ikke nøyaktig, men jeg tror det var allerede i 5-6 års alderen. Visste ikke helt hva jeg gjorde, men jeg forsto nok til å forsøke å skjule det for min søster som lå på samme rom som meg...

Jeg lå og presset underlivet rytmisk mot madrassen til det liksom "stoppet" og var godt. Jeg viste jo ikke hva en orgasme var... Når jeg ble 12 ca begynte jeg å hjelpe til med fingrene, men bare utenpå kjønnet.

Jeg var nok 14-15 før jeg gjorde det veldig bevist som en seksuell handling. Før det var det bare noe jeg hygget meg med for meg selv...

Annonse

Mellom 2 & 3 år gammel. Det syntes veldig godt og jeg slengte meg gjerne ned foran alle og enhver, eller under bordene så de ristet .. *rødme*

Folk har tilogmed bilder av det! (Vel, nå hadde jeg klærne på og brukte ikke ta på meg selv eller noe sånt, jeg klemte bare beina sammen og så rar ut - folk syntes det var morsomt .. :P)

Jeg var 9 da jeg visste det hadde noe med sex å gjøre, men noen tenning på andre skjedde ikke før jeg var 14-15.

Gjest Mahad Arbab

Jeg var over 40 da jeg begynte å onanere og utløse selv en orgasme. Har sikkert lekt med meg selv før, men mannen min tålte ikke å se at jeg tok på meg selv.

Jeg onanerer ofte nå uansett om jeg har kjæreste eller ikke. Noen av partnerne mine har bedt meg om å gjøre det mens jeg ser på. Har til og med gått inn på toalettet på jobben, når jeg har blitt kåt. Hadde rødmet ved tanken før, og egentlig også ved den enorme sexappetitten jeg har fått etter at jeg ble skilt. Jeg hatet sex i ekteskapet i åresvis. Nå får jeg ikke nok og noe så deilig, åh tror jeg må onanere og så ringe kjæresten :)

Gjest anonym for denne gang

Jeg husker at da jeg var 4, brukte jeg å kile meg selv der nede med smokken (var litt sein på det punktet), og med et lekegrytelokk (!).. Så hadde jeg et opphold (mener kanskje det var barnsseksualiteten) før ungdomsseksualiteten tok over i 9-10års alderen. Jeg brukte å eksperimentere (de vil kanskje ikke kalle det det) med en jente (en venninne av min søster) vi lå og gned oss mot hverandre (med klær).. det var godt, men ingen fikk orgasme..

Jeg skjønte det var seksuelt da jeg var 11-12.En dag fikk jeg også plutselig orgasme, og det var noe helt nytt..

I 14-15års alderen husker jeg spesielt en jul da jeg flere ganger gikk opp på rommet mitt i løpet av kveldene og onanerte. Var superkåt, skjønner ikke hvorfor. Hadde det bare vært sånn nå.. hehe.. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...