Gå til innhold

hvor lenge varer mensen??

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mensen pleier å vare ca 8 dager, men det går ikke an å si noe nlyaktig pga blodrestene som kommer med utfloden i ettertid. Men man bør være ferdig med blodrester i utfloden før 2 uker er gått fra mensen startet.

Det kan se på fargen på blodet i utfloden om det er resten av mansen eller noe annet, for gamle mensrester blir gjerne mørkebrune, nesten svarte på slutten før de forsvinner. Er blodet lyst og rødt er det noe annet enn mensrester

Det er helt individuelt. Og litt arvelig tror jeg. Spør mora di hvordan hun har det.

Datteren min, mora mi og jeg hadde fem dager da vi var i begynnelsen av tenårene og etterhvert ble det bare tre dager. Og både jeg og mora mi har sluttet på samme måte, mindre og mindre for tilslutt å bli borte. De fleste har en periode med store blødninger på slutten, det har ikke vi hatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...