Gå til innhold

Hvordan få sugekopper til å sitte på flisene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen små metallhyller med sugekopper som skal sitte på flisene på badet. Men rett som det skvett så ramler hele greia ned med et brak.

Hvirdan får jeg dem til å sitte? Har renset både sugekopp og flis med neglelakkfjerner (tips jeg fikk da jeg kjøpte hyllene), og ellers prøvd å fukte dem. Uten hell. Andre gode forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

Tja, si det. Har ikke fått noe med sugekopp til å henge på flisene, at all. men de sier at det skal gå om man fukter sugekoppen før den festes...

Skrevet

Sånne har jeg også. De er arkivert. (Flisene mine er litt matte, ikke glatte nok)

Gjest papirtiger
Skrevet

Mange neglelakkfjernere har fett, så det rådet var ikke så veldig bra.

Vask med sprit.

Sugekopper henger forresten dårlig hvis det er litt struktur på flisene.

Gjest varmt vann
Skrevet

Jeg kjøpte noen pyntekroker med sugekopper og de som solgte dem sa jeg skulle fukte dem godt med varmt vann. Jeg gjorde det, og de henger, og har hengt der lenge...

Gjest Respatexen
Skrevet

Vi har slikt baderomstapet. Der henger heller ikke sugekopper. Så de thar no k med overflate å gjøre. Mener å huske at jeg i et tidligere hjem hadde slike veggplater med dekorbelegg som ofte var marmormønstret (husker ikke hva det heter). Med respatexlignende overflate. DER hang sugekopper fast. Men det er selvfølgelig avhengig av hvor tunge ting de skal tåle da... Håndklekrok er lettere enn ei hylle liksom...

Annonse

Skrevet

Jeg kastet mine, de datt bare ned. Så sjekket jeg opp en råsexy handy-man som kom hjem til meg og skrudde opp knagger og hyller istedet. :o)

Skrevet
  Lillemus skrev (På 4.11.2004 den 16.00):

Jeg kastet mine, de datt bare ned. Så sjekket jeg opp en råsexy handy-man som kom hjem til meg og skrudde opp knagger og hyller istedet. :o)

Lillemus, du vet å ordne deg, du ;)

Skrevet
  amber sun skrev (På 4.11.2004 den 16.48):

Lillemus, du vet å ordne deg, du ;)

*Gliser* Og senere fiksa han både scanneren og vaskemaskina mi... Er man singel kvinne så må man sine handy-men i bakhånd vet du.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 4.11.2004 den 17.57):

*Gliser* Og senere fiksa han både scanneren og vaskemaskina mi... Er man singel kvinne så må man sine handy-men i bakhånd vet du.

Var det det eneste han "fikset"? ;-)

Skrevet
  petter smart skrev (På 5.11.2004 den 13.35):

Var det det eneste han "fikset"? ;-)

Hysj da.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 4.11.2004 den 16.00):

hmmmmm.... det var et godt tips.

Men du: Hva tror du mannen min ville sagt til det, da? ;-)

Annonse

Skrevet
  Lillemus skrev (På 5.11.2004 den 13.51):

Hysj da.

Er du redd naboene dine er her inne?

Skrevet
  morsan skrev (På 5.11.2004 den 14.01):

hmmmmm.... det var et godt tips.

Men du: Hva tror du mannen min ville sagt til det, da? ;-)

Da får du sjekke opp mannen din til å fikse noe ordentlig oppheng på badet! Lokk ham med at det kanskje kan festes en elskovshuske i dem.... ;o)

Skrevet
  petter smart skrev (På 5.11.2004 den 14.28):

Er du redd naboene dine er her inne?

Nei. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...