Gå til innhold

Hvordan få sugekopper til å sitte på flisene?

Anbefalte innlegg

Har noen små metallhyller med sugekopper som skal sitte på flisene på badet. Men rett som det skvett så ramler hele greia ned med et brak.

Hvirdan får jeg dem til å sitte? Har renset både sugekopp og flis med neglelakkfjerner (tips jeg fikk da jeg kjøpte hyllene), og ellers prøvd å fukte dem. Uten hell. Andre gode forslag?

Fortsetter under...

Gjest Respatexen

Vi har slikt baderomstapet. Der henger heller ikke sugekopper. Så de thar no k med overflate å gjøre. Mener å huske at jeg i et tidligere hjem hadde slike veggplater med dekorbelegg som ofte var marmormønstret (husker ikke hva det heter). Med respatexlignende overflate. DER hang sugekopper fast. Men det er selvfølgelig avhengig av hvor tunge ting de skal tåle da... Håndklekrok er lettere enn ei hylle liksom...

Annonse

Jeg kastet mine, de datt bare ned. Så sjekket jeg opp en råsexy handy-man som kom hjem til meg og skrudde opp knagger og hyller istedet. :o)

hmmmmm.... det var et godt tips.

Men du: Hva tror du mannen min ville sagt til det, da? ;-)

Annonse

hmmmmm.... det var et godt tips.

Men du: Hva tror du mannen min ville sagt til det, da? ;-)

Da får du sjekke opp mannen din til å fikse noe ordentlig oppheng på badet! Lokk ham med at det kanskje kan festes en elskovshuske i dem.... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...