Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Etter hva jeg forstår så kan du rett og slett reagere på partneren din.

Det var i hvert fall svaret en jente jeg kjenner engang fikk. Så da måtte vi spise et par piller begge to, og så tålte hun meg igjen.

Lurer på hva folk gjorde før det kom piller for både det ene og det andre.

Etter hva jeg forstår så kan du rett og slett reagere på partneren din.

Det var i hvert fall svaret en jente jeg kjenner engang fikk. Så da måtte vi spise et par piller begge to, og så tålte hun meg igjen.

Lurer på hva folk gjorde før det kom piller for både det ene og det andre.

Hei:)

Takk for svaret :) Men gikk dere til legen for å finne ut om hun var alergisk?

Godt vi lever i dagens samfunn så vi kan tan en piller i ny og ne.. hehehe...neida...

ShitDiddelyDo

Hei:)

Takk for svaret :) Men gikk dere til legen for å finne ut om hun var alergisk?

Godt vi lever i dagens samfunn så vi kan tan en piller i ny og ne.. hehehe...neida...

Nei, det holdt at hun sjekket trøkket, og fikk piller til seg selv og partneren sin.

Funka brillefint det! :)

Annonse

det høres ut som dere kødder med Lollie.. Gjør dere det så er dere skikkelig slemme iallefall..Gjør dere det ikke så har jeg blitt sjokkert i dag..

Kødder? Det er da fullt mulig å være allergisk mot sæd, bare spør legen!

Men det er uvanlig, det skal sies. Det er oftest dersom man allerede har en irritasjon der nede.

Tenk på dem som både er allergisk mot sperm OG kondomer da dere, det er utvilsomt kjedelig!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...