Gå til innhold

Litt flaut, men j blir full av luft under samleie....

Anbefalte innlegg

Gjest Full av luft

Jeg har et problem, under samleie blir jeg full av luft i "fi..a"! Det er så FLAUT, blir liksom aldri tom heller, og det er høylytt når luften slippes ut, skikklelig musefis som varer lenge....

Foreks. når vi ligger i misjonær, og jeg snur meg klar til at han skal ta meg bakfra buldrer det løs lenge og vel, blir aldri tom.

Dette er et kjempeproblem for meg, please ta det seriøst!!

Takker for alle gode svar som kan hjelpe meg å bli kvitt dette!

Fortsetter under...

Det har skjedd med alle!!! det kan jeg nesten love deg. Jeg bare lo av det, og det gjorde heldigvis kjæresten min og... men litt flaut var det jo :)

Hørte en gang at det skyldes at gutten tar seg for langt ut mellom hver gang han går inn liksom, sånn at han dytter lufta inn... Men jeg kan ikke si det sikkert :) Uansett, det hjelper å le av det!! hehe..

Samme har jeg og dama hatt problemer med. Det er fordi jeg ofte har kommet for langt ut av henne, og dermed "dytta" mye luft inn i henne. Har som regel litt med vinkelen mellom f*tta og p*kken å gjøre... forsøk å be han om å ikke gå så langt ut, og hvis han evt gjø det, be han ta det litt rolig inn igjen...

Leste akkurat at dette kan skyldes slapp bekkenbunnsmuskuklatur - så det er vel bare å starte med knipeøvelser...

Det der tror jeg har skjedd alle!

Det er litt flaut kanskje, men man blir egentlig litt vant med det, etterhvert. Det er jo bare å fortsette uten å tenke på det, egentlig!

Mine erfaringer er at det oppstår når jeg går litt for langt ut, og tar med meg litt luft på tur innover:-)

Dama mi har også det samme "problemet" at det kommer luft når hun løfter rumpa i været. Det er svaret på hvorfor hun ikke liker akkurat denne stillingen tror jeg.

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det der tror jeg har skjedd alle!

Det er litt flaut kanskje, men man blir egentlig litt vant med det, etterhvert. Det er jo bare å fortsette uten å tenke på det, egentlig!

Mine erfaringer er at det oppstår når jeg går litt for langt ut, og tar med meg litt luft på tur innover:-)

Dama mi har også det samme "problemet" at det kommer luft når hun løfter rumpa i været. Det er svaret på hvorfor hun ikke liker akkurat denne stillingen tror jeg.

Det er en meget vanlig fysiologisk reaksjon hos kvinner. Det virker som skjeden "prumper", noe de fleste jenter/kvinner liker dårlig. De blir flaue og fortvilte, skammer seg og ber om unnskyldning, som om de har gjort noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...