Pietra Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei. Jeg skriver her, for jeg vet at det er her pco-ekspertene holder til. Jeg "bodde" her for mange år siden, men skiftet etterhvert beite til adopsjonsforumet. Problemet mitt er som følger: Brukte Metformin ifm siste ivf-forsøket og hadde kjempeeffekt. Jeg vurderer å sette i gang med dette igjen, siden jeg har mye metformin til overs. Bør jeg gå jevnlig til kontroller ved bruk av disse tablettene. Ellers lurer jeg på å starte med p-pillen, men er livredd for blodpropp (røyker, dumme meg) og vektoppgang (lubben allerede, så huff...) Finnes det noen p-piller hvor disse farene er små og samtidig har effekt på pco? Selv om jeg ikke vil bli gravid, så vil jeg gjerne få tilbake syklusene mine og bremse "dun-veksten". I tillegg sliter jeg virkelig med å gå ned i vekt, dette var lettere med metformin. Trenger råd fra dere andre pco-ere. Jeg ønsker dere alle sammen all mulig hell og lykke på veien mot et barn!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164043-pco-og-p-piller-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei Pietra, lurer meg til å svare deg her selv om jeg ikke hører til her lengre, jeg heller ;o) Jeg har pcos, og bruker Diane. Det har hjulpet meg ned i vekt (har selvfølgelig gått inn for det på annet vis også), det har redusert hårveksten og kvisene. Og fått syklusen mint på rett kjør. Og så hindrer det uønsket graviditet ;o) Jeg hadde et stopp i sommer, fordi jeg hadde noen mellomblødninger, men begynte igjen etter en mnd pga at jeg begynte å legge på meg igjen og fikk hår på lårene... Så selv om Diane har et par bivirkninger, så er fordelene mange nok til at jeg velger å gå på dem. beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164043-pco-og-p-piller-langt/#findComment-1064188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.