Gå til innhold

Hva er tegnene på at forholdet nærmer seg slutten?

Anbefalte innlegg

Gjest QuePasta

Jeg tror tvert om, at folk flest har et meget reflektert forhold til forholdet sitt og til seg selv.

Jaja, uansett - dette blir jo bare fram og tilbake uten noe særlig mål og mening.

"Jeg tror tvert om, at folk flest har et meget reflektert forhold til forholdet sitt og til seg selv."

Da bør man ha en annen begrunnelse enn "dritt lei". For å unngå at det bare blir "fram og tilbake" antar jeg at du er enig i det.

Fortsetter under...

"Jeg tror tvert om, at folk flest har et meget reflektert forhold til forholdet sitt og til seg selv."

Da bør man ha en annen begrunnelse enn "dritt lei". For å unngå at det bare blir "fram og tilbake" antar jeg at du er enig i det.

'Dritt lei' er jo bare et forkortet uttrykk (for alle problemer folk ikke orker mer av)...

Hva folk ikke orker mer av, orker ikke jeg spekulere i.

Gjest QuePasta

'Dritt lei' er jo bare et forkortet uttrykk (for alle problemer folk ikke orker mer av)...

Hva folk ikke orker mer av, orker ikke jeg spekulere i.

Altså sier du at begrunnelsen ikke er "dritt lei" likevel. Så lenge man er bevisst det, så er jo det fint.

Poenget er at man må ta ansvar selv. Å legge all skyld på partneren - ved å begrunne med "dritt lei" eller "irriterer meg" er umodent og uansvarlig.

Altså sier du at begrunnelsen ikke er "dritt lei" likevel. Så lenge man er bevisst det, så er jo det fint.

Poenget er at man må ta ansvar selv. Å legge all skyld på partneren - ved å begrunne med "dritt lei" eller "irriterer meg" er umodent og uansvarlig.

Araber flikk-flakk?

Jeg kom med forslag til trådstarters spørsmål om 'tegn på at forhold nærmer seg slutten'. Men hva er det egentlig du har hengt deg opp i?

Jeg undervurderer ikke folk flest, og er sikker på at de fleste har ganske god innsikt i seg selv og sitt liv på tampen av forhold.

Det tror ikke du. Neivel.

Gjest QuePasta

Araber flikk-flakk?

Jeg kom med forslag til trådstarters spørsmål om 'tegn på at forhold nærmer seg slutten'. Men hva er det egentlig du har hengt deg opp i?

Jeg undervurderer ikke folk flest, og er sikker på at de fleste har ganske god innsikt i seg selv og sitt liv på tampen av forhold.

Det tror ikke du. Neivel.

"Jeg kom med forslag til trådstarters spørsmål om 'tegn på at forhold nærmer seg slutten'. Men hva er det egentlig du har hengt deg opp i? "

Jeg syntes det var et dårlig forslag. Dersom tegnet var at alt han gjør han irriterer, så synes jeg det er smartere å forsøke å finne ut hvorfor det er sånn. Så kan konklusjonen godt bli den sammen, men da vet man hvertfall hvorfor man gikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...