Gå til innhold

Blir så fort lei

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat nå.

Hei

Jeg ble skilt for 2 år siden, etter et ekteskap der jeg alltid ble fortalt at alt jeg gjorde var galt.

Begynnte å date igjen for et år siden, men har problemer med å "ta til meg" komplimanger og rosende ord.

Trekker meg gjerne ut av forholdet etter 2 -3 uker, føler at jeg da har gått lei.

Men jeg tror det bare er en vond sirkel jeg har kommet inn i, fordi jeg har vanskelig for å stole på menn/gutter.

Har vært samen med en mann nå i 3 uker, merker jeg begynner å trekke meg unna, vet at han er gla i meg, men jeg føler meg vett skremt.

Hjelp, hva kan jeg gjøre for å bryte denne sirkelen jeg har kommet meg inn i?

jeg er 35år og han er 38år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164070-blir-s%C3%A5-fort-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gonewiththewind

Du bør ta sjansen på å være single i en lengre periode (halvt år minimum) for å finne ut av deg selv og hva du vil ha ut av livet ditt før du sårer flere menn på din vei.

Det som har skjedd har skjedd, det kan du ikke gjøre noe med bortsett fra å jobbe med å få tillit til andre mennesker(menn) som du stifter bekjentskap med. Si takk når du får komplimenter og gled deg over det istedet for å ta opp gamle minner fra svunnen tid.

Gjest Elextra

Høres ut til at du bør ta det mer med ro. For det første ikke innlate deg med menn du ikke vet du er interessert i, for det andre ta det litt roligere selv når du innlater deg. Stusser over at du sier der har vært "sammen i tre uker", det var jo slikt man sa på ungdomsskolen. Om dere ikke er stormforelsket, er det vel ikke naturlig å treffes mer enn en gang i uken eller så de første ukene (og da kaller man seg neppe "sammen")?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...