lone ranger Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har nylig avsluttet et 15 år langt forhold som har gitt 3 barn. De siste 5-6 årene hadde xen aldri lyst på sex, men til tross for mange planer om det gikk hun aldri med dette til lege el.l. Jeg ble derfor vant til å "akseptere" at hun ikke var interessert i sex, men lærte å leve med sex "på egen hånd"... Etter hvert førte dette til at vi ikke snakket mye sammen eller så mye som å gi en klem - jeg var redd for å virke "pushy" og hun var redd for å gi seksuelle signaler. Etterhvert var vi så langt fra hverandre at samlivsbrudd var uunngåelig... Nå, en måned senere, finner jeg ut at hun fant en ny mann med en gang, og når jeg har barna holder de på svært så aktivt (bekreftet av flere...). Selv sitter jeg fortsatt med "skrekken" for å sende seksuelle signaler til andre, mens hun tydeligvis "ble bra" fort. Har kun et retorisk spørsmål; Burde jeg innledet et forhold "på si'" for kanskje å redde forholdet? Nå sitter det tre barn i midten i tillegg til at jeg har fått "avstumpet" sexlivet. Vet jeg høres bitter ut, men jeg er ikke så sikker på at jeg er veldig forståelsesfull neste gang en kvinne ber meg ta hensyn, og samtidig være avholdende til sex. Får satse på at jeg treffer en som motbeviser min desillusjon..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164102-sperren-som-forsvant/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plinius Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du har min sympati, men for å svare på ditt retoriske spørsmål (skal vel egentlige ikke svare på retoriske spørsmål, men, men) så gjorde du helt rett i å ikke innlede du forhold på si. Det hadde uansett ikke vært veien å gå. Det som imidlertid er tydelig, er at kommunikasjonen mellom dere må ha vært lite god i lang tid før bruddet, og at det sikkert må ha vært et vell av underliggende årsaker til at ting gikk som de gjorde. Uansett, å se bakover med bitterhet skaper ikke en fruktbar grodbunn for livet videre. Hun har det tydeligvis bra nå - la henne få nyte det. Jeg vil tro at du på et eller annet vis må se fremover, og forsøke å legge det som var bak deg. Helt sikkert er det at du må gjøre alt for at de negative erfaringene du nå har fått, ikke får lov til å farge ditt neste forhold, som helt sikkert kommer etter hvert. Gå til det med åpenhet. Uten kommunikasjon fungerer ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164102-sperren-som-forsvant/#findComment-1065213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.