Gå til innhold

Hjelp meg.. tror det er noe galt med meg...Ikke døm meg a...

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er noe alvorlig galt med meg... eller så er dette noe som tilhører puberteten.... *gulp* okay.. jeg får vel bare starte her.. Læreren min er ikke akkurat en *Kjekkas* men grei nok.. han er ikke stygg. han er dobbelt så gammel som meg.. tror jeg da.. han er rundt 30 år... Det hele starta da noen venner av meg fortalte meg at han var skilt pga av utroskap med noen yngre, og at han så på meg mye i timene og smilte. Som om han var forelska i meg... Dette syntes jeg var ekkelt... men i det siste har jeg begynt og få drømmer, der han og jeg er sammen.. kysser og koser... Vi har ikke sex eller no sånt.. vi bare koser, ligger i senga og kysser og kliner.. har koslige prater eller at jeg er hjemme hos han og sønnen.. Vi har ordentlig romantiske samtaler og han er romantisk.. er det no galt med meg?? Han er læreren min.. Det er ikke slik når jeg er på skola..da er han bare læreren min, og det er alt.. men da jeg legger meg om kvelden, popper han inn i hodet mitt igjen... Kan dette være noe som tilhører puberteten eller hva er det??

Fortsetter under...

Gjest ingenting galt med deg

Når du blir litt eldre og mer erfaren vil du forstå at det er fullt mulig å ha seksuelle fantasier om nær sagt hvem som helst, og at dette ikke må forveksles med forelskelse.

Dette er med andre ord helt normalt. Det er også ganske vanlig å være betatt av læreren sin, tror faktisk de fleste unge mannlige lærere opplever at elever er betatt av dem.

Vis meg en person som ikke har vært betatt av eller forelsket i en lærer, trener eller instruktør - det klarer du ikke. :o) Jeg vil påstå at de aller, aller fleste har fra en til mange slike "besettelser" i løpet av livet.

Du er helt normal! Kanskje du skulle lese "Ikke akkurat noen gresk gud" av Katarina Kieri? Kjempefin ungdomsbok som handler om akkurat det du sier.

Helt enig med Lillemus. Dette har de fleste av oss vært gjennom, det er en del av det å bli voksen. Vondt og godt på samme tid.

Det er også helt normalt at småjenter forelsker seg i "frøken" i småskolen.

Min første lærerforelskelse skjedde i 6. klasse, vi var på leirskole på fjellet et sted, og en av lederne der spilte gitar og sang om kvelden. Jeg kan fortsatt høre den varme stemmen hans inni meg.

Utover ungdomsskolen og gymnaset fortsatte jeg å forelske meg i lærere, men gjorde aldri noe med det, annet enn å tegne romantiske kruseduller i bøkene.

Jeg skulle ønske det tilhørte puberteten! Jeg er en godt voksen student og får "school-girl crushes" på foreleserne mine. Og de professorene er ikke mye å se på! Jeg vet heldigvis at jeg har det slik, så jeg kan la det passere uten å gjøre noe med det. Jeg blir alvorlig sliten av meg selv til tider! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...